-
GAMEPOD.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tamás9x
őstag
válasz Rivaul #83000 üzenetére
Hidegen fogsz vele járni, akkor rángatni amúgy se tudod, alu kényesebb, acél baromálló, nekem is malossi 70 vas van, évekig használtam hidegen, kis távokra... 2-3km-en járatódott be, kutya baja. Vagy egy xiaomi roller 17,5-ös karbival rángatni sem kell annyira van már benne némi nyomaték.
[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
macilaci78
nagyúr
válasz Rivaul #83000 üzenetére
Villanybringa lenne jó, de ami bírja az ilyen emelkedőt anélkül, hogy megizzadnál, az többe van, mint egy robogó még a használt piacon is.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
perge666
veterán
válasz Rivaul #83000 üzenetére
Nincs itt semmi kérdés,aki becsületesen ledolgoz akár csak 1 műszakot is,és nem irodai ülő munkára gondolok,annak nem hiszem hogy sok kedve van utána még tekerni vagy sétálni!
A motor van érted és nem fordítva.
Énis napi 6km-t teszek meg kismotorral és 5-6 hetente szoktam megtankolni durván 3000ft-ért. ( nagyon maximum )
40-50-es tempóval járok,pedig menne még jócskán,de nekem îgy kényelmes.Amúgy mostanában nem nagyon irosgattál ide,pedig régebben jó volt olvasgatni hogy milyen frankó kismotorokat vettél gombokért,meg tetszett a háttértörténetük,na meg a szerelgetések,problémamegoldás.
Nekem most csak 2 napi használós van,de vennék egy nagyon olcsót,nagyon ramaty állapotban,csak induljon el….csak még nem jött velem szembe mostanába.
[ Szerkesztve ]
-
-
Tamás9x
őstag
válasz DJGABI #83002 üzenetére
Erre nem nagyon tudok mit mondani, mert a km órám hibás, és minden este megnéztem a tankot a szerint tankoltam. 5-6 között lehetett. 8 grammos görgőkkel dupla annyi ideig bírta mind most 6,5-ös görgővel.
Jelenleg pihen a 125-ös 4t kinait hajtom, ami 2,6 liter. ha nem kergetem.Rivaul: én egy rollert vennék, ha csak munkába akarsz járni és 10-15km-en belül máshova.
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
Rivaul
addikt
válasz perge666 #83005 üzenetére
Köszönöm Igen, nem jártam erre. Emellett a munka mellett semmi szabadidőm, főleg az itthoni dolgok és gyerekek mellett. Felhagytam a robogó szerelésekkel. Mindet kiszórtam. Vagy is van még a kamrába egy Rally meg egy 125 Kymco de azok nagyon ramatyok. Hozzá tartozik hogy ez a kis Amico is nagyon a szívemhez nőtt. Remek kis motor. Tette a dolgát és mindennek megfelelt. Az Aerox után kicsit semlegesnek tűnt de sokkal élhetőbb társ lett. Nah meg az autóm gondoskodott az anyagiakról. December óta rá ment egy millióm
De most megint vissza kell térjek úgy néz ki. Mindig is akartam egy komolyabb motort építeni. Adja magát az alkalom úgy látszik
macilaci78
Igaz egyébként. Nézegettem őket, de nagyon drágák. A motort harmadából összerakom.[ Szerkesztve ]
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
perge666
veterán
válasz Rivaul #83009 üzenetére
Engem a gyerkőc szinte minden héten emlékeztet hogy ugyan menjünk már motorozni,pedig még 5 éves lesz és lány.
Az Aprilia Rallydra emlékszem,akkor végül csak nem lett felújítva. Nekem ezek a tereprobogók a gyengéimegyszer még úgyis lesz egy Jobb állapotú BWS-em vagy egy Rally-m.
A néhai Aeroxod után szerintem minden élhető.
Akkor a kocsi is szivat,az nem jó!Az Amicokat nem ismerem…..
-
Rivaul
addikt
válasz perge666 #83010 üzenetére
Nem lett, külsőleg olyan vacak állapotban van hogy végül úgy döntöttem hogy úgy marad. Majd egyszer lesz vele valami. Nekem egy kis Slider az álmom. Abba viszont ugyan ez az álló blokk van, szóval nem korlátozza a terveimet most a ráfordítás
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
Zoli bácsi
őstag
válasz FeniX- #82991 üzenetére
Az a helyzet, őszintén megmondom, idén pár tíz kilómétert mentem. Tavaly bedurrant a fogam a korona alatt, huzatot kaptam, március volt mire végre kikezelt a fogorvos, nem is igazán kívánkoztam ráülni. Tulajdonképpen én azért vettem, mert régen mindig volt motorom, aztán hiányzott, de sokat nem akartam költeni, de jó lett volna az új...Ez lett. Munkahely 500m, szóval nekem luxus. Aztán meg mégsem motor, ahányszor felülök, legényesen ülnék mint egy motorra, aztán elakad a lábam a dobozba.......
Na, de amit én gondolok: Az én 194cm-emnek kicsit kicsi, kanyarodásnál ki kell tartani a térdem, beleér a kormány. Szokható, nem para, de igazából kisebb embereknek való. Bár én kisebb túrákra fogtam be, szinte forgalom nélküli alsóbbrendű utakon 70-80km/h-s sebességgel krúzolgatni.....Erre jó, de igazi terepe szerintem a város, előváros, az én súlyommal (tavaly 135, most 115kg) 60 km/h-ig jól gyorsul, nem tartom fel az autókat, lámpánál előre lehet menni, de 60 felett fogy a lendület. Az én fülemnek az a 70-75(-80) km/h a kellemes utazó, tovább nem is húztam neki. Saját óra szerint, szerintem mikor 80-at mutat, az kb 75 km/h.
Fogyasztást mértem, járatás alatt a fent említett stílusban 2,2-2,25l /100km jött ki.
Alkatrész nem kellett, ahogy látom drágább a cucc mint a kínaihoz, de a könyv 20 ezrenként írja a szíj cserét. 10e. az olajcsere periódus, vagy 1 év, ez kicsit durva, de ha az ember felezi, akkor is jobb mint a kínai gépeké.
Negatívum, nagy negatívum (amiért pláne elő sem veszem) hogy elektromos biciklinek, vagy rosseb tudja minek nézik, mindig elém jönnek. Nem szándékosan, mert látom meglepődnek, megijednek, múltkori csajt szinte sajnáltam, úgy megijedt...lényegen nem változtat, életveszély.
Jelenleg ott tartok, hogy el kéne adni, vagy beszámítatni, egy motorba.
Fűzöm az öregasszont' hogy legyen egy motor helyette, egy Benelli Imperial a kinézett....Legalább úgy néz ki mint egy motor, meg van váltó, lehet kuplungolni.
Liberátorra visszatérve, a váz alul a hegesztéseknél rozsdál, 1,5 éves, nemhogy sót, esőt sem látott. Made in Taiwan.
Sisak nem fér el sem az ülés alatt, sem a gyári dobozba. Egy kis robogós sisak lehet, de az én ló fejemre való 2-3Xl-es sisakomat egy bicikli lezáróval zárom a géphez, ha úgy van.
Világítása 35/35W-os H1 halogén, jobb mint amit vártam, bár sötétben tényleg a lámpát kipróbálni mentem csak. Lehet látni vele, ledes biztos jobb, de ha az tönkremegy, nem párszáz ft a csere. Gyárilag ledes menetfény van elől, két oldalt az indexnél, de minden izzó hagyományos. Meglepetés nekem, nincs parkolófény. Másik meglepetés, szerszámkészlet sincs, egy teleszkóp állító kulcsot adnak, legalábbis nekem más nem volt. Hátsó fék dobfék, bowdenes...sose szokom meg. Kiegészítésnek használom, amúgy is kinőttem a száguldozásból, motorfékkel lassítok, ha lehet a fékkel tényleg csak befejezem a lassítást. Fentebb írt "nézeteltérések" miatt pár vészféket sikerült eszközölni, a két fékkel jól lassul, meg elég könnyű a gép, lehet dönteni, manőverezni.
Röhej, ugye mindig volt Simson, MZ, ETZ régen, pár százezer kilómétert tuti letekertem. Úgy indulok, hogy lelököm a sztenderről a robogót, aztán keresem a berúgókart....Nincs. Megvilágosodok, beröffentem önindítóval. Felül.....őőőő..oldalba rúgom a dobozt, szentcségelek, felülök mint a női biciklire...kupl....Nincs kuplung! Kicsit lejt a hidunk, elég kelletlenül indul, majdnem lökni is kell, sóhajtok, meglenne a TS250, kopogna a kavics a vaskapun, az tuti.... Itt semmi kapirgálás, "No Sport", Churchill is megmondta, nagypapásan elindul, később megy hegynek is, voltam vele a Sághegyen, utólsó kaptató elég meredek, felment, induláskor nekem tényleg kissé furcsa, viszonylag kis fordulaton zár a kuplung szerintem..Cserébe 80-nál sem ordít.
Lábtér nekem kissé kicsi, de nem a lábtérrel van a baj, két méterrel, sörhassal Choppert kellet volna vennem. Kisebb méretű embereknek szerintem teljesen jó, egy kampó is van, kisebb csomagot fel lehet akasztani. Kollégának volt egy Typhoon-ja, annak kicsit nagyobb a lábtér....A kereke viszont nagyon mini.
Libertynek van lenyitható kesztyűtartó, de kesztyű nem fér bele, forgalmi engedély, meg apróságok. USB töltőt hiányoltam. Gyárilag nincs oldalsztender, eléggé kell rá, a középsztender sík, egyenes terepen jó, amúgy feldőlne hamar. Gyári olyan 25e. volt. Cserébe rozsdásodik, mint alul a váz.
Ülés viszonylag kényelmes, túráknál azért kb 30 percenként (35-40km-enként) meg szoktam állni, 100km fölött pihenéssel is azért már töri az ember valagát..De nem is erre való, rövid távra kényelmes.
Egy rövid ideig volt 2011-ben egy Honda CBF125-ösöm, igazából azt is eladtam, hogy nagyobbat veszek. Aztán nekiugrottunk egy ház vételnek-felújításnak, eltűnt az ára. azzal tudom még hasonlítani:
- Azt motornak nézték, jobb volt vele közlekedni, sőt, azt hitték hogy nagyobb... Motorosok intettek, ők is motornak nézték.
- Jobban ugrott, jobban gyorsult, érzetre jobban ment.
- Fogyasztása kb fél literrel kevesebb volt (1,8l/100km)
-Semmi rakodóhely nem volt, hátizsák kellett. Most ezért lett robogó.
Ennyi, bocsi, kicsit szubjektív, de én így látom. Azt gondolom, a blokkja tartós lehet, úgy néz ki a műanyag alkatrészek azért jobbak, mint amit a kínaiakról olvasok....Aláfeküdtem, nekem ez csalódás, hogy látszólag a váz hegesztés után mintha vékonyan meg lenne ködölve a fekete festékkel, sem alapozó semmi...Hegesztésnél pöttyösödik, el tudom képzelni mi lenne vele télen, sóban hajtva. -
FeniX-
aktív tag
válasz Rivaul #83009 üzenetére
Jogos és bosszantó is:
@Macilaci: én is vennék elektronyos bicajt, de abból egy jobb használtautót veszek magamnak.
@Perge666: mea culpa, igazad van. Én Home office-ból "beszélek", azért vagyok laza.
De anno is volt, hogy 1-1 órát hajlandó voltam bicajozni, hogy meglegyen a heti 2-3 kardió edzés.[ Szerkesztve ]
-
FeniX-
aktív tag
válasz Zoli bácsi #83012 üzenetére
Ezt jó volt olvasni, köszi szépen! Szerintem fogunk még rá hivatkozni, ha vki kérdezi majd a liberty-t.
Egyébként a benelli imperiale-t én is néztem, mert nekem kb. ez a stílusom. ~20 lóerő, és "stabilmotor" karakterisztikájú gép. Mint az Enfield.
Csakhát 1mill 7.... meg 200 kiló, nekem ez a nagy mumus. Nem volt még ilyen nehéz motorom. A yamaha is csak 150 kiló, azt már nagyon megszoktam. (Azt is azért akarnám eladni, mert 50.000 van már benne, ami talán nem annyira sok, de elég sok apróbb olyan alkatrész van, ami sokba kerülne (hátsó teló, gyári 100 ezer, és egy jobb minőségű yss is ugyanannyi; kéne egy bontott műszerfal, ami cirka 50 + VAT + posta, meg az első telókat is fel kéne újítani. Ilyen egyszerűbb alkatrészek, hogy menesztőgumi 3db kell és 8000 a gyári, utángyártottat nem is találtam. A múltkor rendeltem OEMpartsról két lámpatartó konzolt, nagyon el voltam eresztve: 8000 / darab egy 5x10-es fémdarabért) -
Zoli bácsi
őstag
válasz FeniX- #83015 üzenetére
Tényleg 200 kg a Benelli, ezt nem is figyeltem, azt gondoltam könnyebb.
Igen, jelenleg 1,63M az új ára, láttam én is. De ha megnézed, lassan az 50-es robogók is elérik a millás árat, mikor a Liberty-t vettem, a Motowell 50-esekkel is hatszázezreztek. (Darox).
125-ös gép sem nagyon lesz milka alatt, ezzel az Euro5-el is minden drágább lett, pont Benelli 125-ös gépeknél figyeltem föl, hogy ugyanaz a típus újabb euro szabvánnyal 200e-el többe kerül. Amúgy látszólag ugyanaz mint eddig.
Van Benellinél 250-es gép is, azt is néztem, de nem az én stílusom. 50+ évesen vagy az Imperiale, vagy valami klasszikus felépítésű gép....Én sem tudom mit akarok, megvettem ezt a robogót, most meg olyan "Én nem ilyen lovat akartam" érzésem van.
Hondánál van az a Rebel, vagy mineve, az is tetszik, de az már bőven 2M. felett van.
Ami még tetszene, visszajött a Hyosung: [link]
Ez a GV300 is tetszene. Nézzél rá esetleg erre is. Ha olyan motorokat csinálnak mint autót, akkor ezekkel sem lesz gond. -
DJGABI
addikt
válasz Zoli bácsi #83012 üzenetére
Ság hegy? Környékbeli vagy te is, vagy csak erre túráztál?
<< "stabil, de mégse" >> << MX440 FTW! >>
-
FeniX-
aktív tag
válasz Zoli bácsi #83019 üzenetére
Esetleg a Rebelt még megcsemegézem... akkormár inkább honda.
Bár, ilyen üléspozíciójú gépem sem volt még. Meg nekem ugye fontos volt, hogy télen-nyáron lehessen vele menni. Egy 200 kg+ gép nem nagyon alkalmas erre. Egy kis 125-ös robogó meg igen, de még a 250-esem is (talán) -
FeniX-
aktív tag
válasz Zoli bácsi #83017 üzenetére
Azért még a keeway robogók bőven 1 millió alatt vannak.
kis 50-esből nem vennék újat, a szomszédom megtette: 800.000 egy piaggio typhoon.
Annyiból már B125 jogsit + robogót lehet venni kis túlzással. -
DJGABI
addikt
válasz Zoli bácsi #83019 üzenetére
Az jó kis túra volt, én meg Sárvár
(#83021) FeniX- simán kijön. fentebb linkeltem pont Zolinak - Keeway Superlight 125 [link] ~700k, 0km-esen. Ha ezt tudom mennyi szívás van a használt Majesty-mmel inkább spórolok picit, aztán a Keeway RKS 125-öt veszem. Nem tudom valóban kapni is-e ennyiért, de honlapon 550k újonnan [link]. Vicc. De persze közlekedni valami nagyobb, használt vas jobb lenne... Meg hát fél misiért már-már épkézláb autót vesz az ember
<< "stabil, de mégse" >> << MX440 FTW! >>
-
MrChef
aktív tag
Helló! Az mitől lehet, hogy a hajtómű bemelegedve egyszer csak nagyon erőtlen, alig húz a robogó, kb 15 km/h-val kocogott alattam? Hidegen pöccre indul, meglódul meg minden. Kicsit pihentem vele, kikapcsoltam, majd vissza, és újból szépen húzott.
Nemrég lett főtengely csapágy, szimering és hengerszett cserélve benne (nem indulok hirtelen gázadásra, nem viszem 50 km/h fölé a bejáratós időszak kb 300 km-re alatt), igaz, a karburátort nem finomhangolták, amiatt vissza kellene mennem.
(Keeway RY6) -
robogo81
aktív tag
válasz MrChef #83023 üzenetére
Most csak találgatok: ezért off
Lehet melegen csökken a kompresszió,nem elég erősen van összerakva,és kifúj a hengernél valahol,de lehet ez hülyeség.
Vagy a karbiban részleges dugulás van és ha pihenteted/hidegen van, akkor extra benzint kap az automata hidegindító felől míg ki nem kapcsol. Vagy ahogy gondolod a karbi nincsen behangolva.[ Szerkesztve ]
redmi note 8 . psn:robert_warior
-
FeniX-
aktív tag
válasz nyogo83 #83026 üzenetére
Még egy jó 2 hónapja (?) kb. jött egy 40-es csinos nő a férjével megnézni a yamahát (akkor még valahogy jobban márketingeltem) de rábeszéltem a nőt is, hogy inkább nézze meg a Keeway-t, mert kicsit hozzátesz még, és kap egy új motort. Szerintem ő is azt vett végül.
Más:
Tegnap láttam élőben egy Imperiale 400-at, de szerintem képeken jobban néz ki.
Egy 250-es MZ, meg "ő" alkottak egy motoros bandát. -
bekesics
tag
Sziasztok!
Adott egy Honda Tact, amit nemrég szervizeltek, és úgy adta vissza a szerelő hogy minden fasza vele. Pöccre indul, és jól is megy.
Aztán mikor nem voltunk otthon, a gyerek cimbije eltekergette a karburátoron a csavarokat, és azóta nem megy sehova. Köyépső támaszra állítva, max gázon indul el, járatom kicsit, de melegedés után sincs alapjárat, nagyon karcos pattogós a hangja, gázreakció nulla, és nem forgatja a kereket. Mindkét csavar el lett tekergetve, de nem tudom mennyire.
A karburátor Keihin Pa ,autómata szívatós, és két csavar van rajta.
Nem akarom újra a szerelőhöz vinni, inkább megpróbálnám beállítani én.
Biztosan volt már szó róla, de nincs kedvem végigolvasnitöbb mint 80000 hozzászólást.
Segítnétek? Köszi!Gigabyte B150M-D3H, i5-6600, GTX1050Ti, 16Gb DDR4-2133
-
tothferenc
senior tag
Sracok, gondolkodom a cseren, hogy levaltom a 2t 50-est valami 4t 125-osre. Elsosorban robogon gondolkodom. Van valami ajanlott darab? Elso korben pcx-et neztem, de elegge lehalt a piaca most (nyar elejen ismimnek vettunk egyet 580ert) es elegge magasan van most az aruk.
i5 2500k + 8GB RAM + Gigabyte R9 270X 4GB ~ iPhone 13 mini - MediaPad M3
-
cool13
őstag
Sziasztok! Scarabeo 50 2t alapjárat néha van, néha nincs. Mi, vagy mik lehetnek a hiba okai?
-
Zoli bácsi
őstag
válasz tothferenc #83030 üzenetére
Szerintem, ha elég egy kicsit kisebb teljesítmény, akkor egy 110-es Suzuki Adress, jelenleg újonnan 729e. ft. [link]
Tuti hogy a Honda PCX, és SH a legjobbak a kategóriában, de persze az árukat is megkérik.
Én Liberty-t vettem nemrég, újonnan (1,5 éves), úgy vélem azért minőségben, tartósságban jobb a kínainál.
Sok tesztet néztem, amúgy azt gondolom, ha használtan találsz egy vizes Piaggío Medley-t, ezt is érdemes lehet megvenni, használtan talán nem annyira túlárazott mint a Hondák. -
nyogo83
Topikgazda
válasz bekesics #83035 üzenetére
Elvileg nagy csavar az alapjarati csavar, a kisebbik alatta balra a keverek csavar. A keverek csavart tekerd be teljesen, majd 1,5 fordulatot ki. Probald igy beinditani, majd az alapjarati csavarral allits be egy viszonylag stabil alapjaratot es hagyd bemelegedni.
Ha bemelegedett, akkor addig tekered a keverek csavart kifele, ameddig meg nem talalod a "legmagasabb" fordulatszamot, amikortol mar nem elmelkedik tovabb a fordulatszam. Ha megvan, akkor egy negyedet visszatekersz es utana pedig az alapjarati csavarral beallitod a jo alapjarati fordulatszamot.Mesz par probakort es meglatod milyen, annak megfeleloen lehet meg finomitani rajta.
[ Szerkesztve ]
-
bekesics
tag
-
AaronOS
tag
Sziasztok,
A múlt héten egyik nap ahogy mentem haza egyszercsak elszállt az erő a robogómból. Emelkedőn szinte alig akart felmenni.
Lámpánál korábban lemaradtak az autósok, most meg feltartom őket. Illetve elkezdett rohadtul füstölni. Melegen is jön a kékes, szerintem olajos füst.
Másnap kapott új szíjat, meg görgőket ill. variátordobot. Így már használhatóbb lett, de továbbra is baromi lassan indul, és melegen is füstöl mint az állat.
Illetve eddig óra szerint tudott 70-et is, a 60-at röhögve hozta. Most pedig a 60 a max. neki és nagyon lassan jut el oda.Mi lehet a gond? Aprilia SR 50 Old AC.
So Long, and Thanks for All the Fish
-
bekesics
tag
válasz nyogo83 #83036 üzenetére
A leírásodnak megfelelően csinálom ezt a vacakot. Az alapjárat megvan, ott hagytam a motort pöfögni, 10 perc után még mindig pöfögött. Gondoltam állíthatom a keverékcsavart , de semmi nem történik. Húzom neki a gázt, de akkor sem pörög jobban a csavartekergetésre. Állitsak a súbert le vagy fel?
Gigabyte B150M-D3H, i5-6600, GTX1050Ti, 16Gb DDR4-2133
-
nyogo83
Topikgazda
válasz bekesics #83039 üzenetére
Ha elotte jol jart, akkor ne piszkald jobban a karbit.
Kevereket mindig alapjaraton allitunk, nem kell hozza huzni a gazkart.
Amikor finoman, negyed fordulatonkent tekered a keverekcsavart, picit varj, ha nem veszed eszre, hogy emelkedne az alapjarat, akkor megprobalhatsz befele tekerni es figyelni az alapjarat valtozasra.
Egyebkent eleg sok karbinal a gyari fuvokakkal 1,25-1,5 korul van a gyari keverekcsavar allasa, azert irtam, hogy onnan erdemes kiindulni.[ Szerkesztve ]
-
p5quser
tag
Sziasztok!
Az mitől lehet hogy folyamatosan kiég a tompított és reflektor izzóm? Kb. 10 perc folyamatos haladás után pukk. 13.8V-t mértem rajta, kb. közepes fordulaton.
A többi izzó ezer éve benne van (műszerfal, hátsó helyzetjelző-fék, index) semmi bajuk. Azokon nem mértem. Ha a fesszabályzó döglődik, azt hol találom? És a többi izzó akkor miért nem pukkan ki? Leginkább a hátsó helyzetjelzőre gondolok.
Peugeot Vivacity az alany. -
Rivaul
addikt
válasz bekesics #83035 üzenetére
Az a karbi nem ad túl sok visszajelzést álltában. A Tact viszont könnyen hozzáférhető menet közben is. Ha az alapját meg van akkor a keveréket menet közben állítgasd. 1-ről indulj és 2,5 között negyedenként adj neki. Utána ülj rá és menj 10-20m oda, vissza. Aztán megint. Érezni fogod hol a jó. Minden mást álltába be tudtam állítani de a Tact vs Kehini párossal nekem is meggyűlt a bajom.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
tothferenc
senior tag
válasz Zoli bácsi #83032 üzenetére
Koszi. Az Adress szimpi, de a Piaggio annyira nem jon be. Megnezem milyen a piac, remelem akad nekem valo is, akarmelyik mellett dontok.
i5 2500k + 8GB RAM + Gigabyte R9 270X 4GB ~ iPhone 13 mini - MediaPad M3
-
FeniX-
aktív tag
Hát, srácok, lassan keeway nagykövetté avanzsálok, úgy érzem.
ma is rábeszéltem egy muksót, hogy a yamahám helyett nézzék meg a keeway márkakereskedést, és hazafele az M0-son láttam egy RKV-t, két fenőtt emberrel (elég testesek voltak) és 100-al úgy repesztett a külső sávban, mint a huzat. -
nyogo83
Topikgazda
válasz FeniX- #83046 üzenetére
Adjak teloszamot a jutalekert?
Egyebkent ahogy a hasznalt arait elnezem, nagyon minimalis bukoval lehet akar egy RKS-RKV-bol is kiszallni 4-5-6 evesen, addig meg igazabol nagy bajok nem tortennek ezekkel a gepekkel. Amennyire a hasznalt arak elszalltak 125-os kategoriaban es amiket az utobbi idoben latok, hogy 300-450e koruli tizeneves motorokra 1-2 ev alatt minimum gumistol raborul meg 150-180e szuksegbol(nem ugy, hogy tip top gyari legyen), teljesen esszeru alternativa 500k korul egy RKS-RKV.
Hasznaltan 400k korul szoktak jopar evesen felbukkanni es nincsenek fent sokaig.Igazabol sok embernek ez a 125cc ugrodeszka es par ev utan ugyis nagyobbra ul, addig meg kevesebb idegeskedessel/rakoltessel lehet ebbol kijonni.
Amugy az igazi gondom az, hogy mas markabol relativ iszonyat kicsi a valasztek stilusban 125cc-s motorbol, meg ha ki is fizetnem a 2x-es arat erte minimum.
-
FeniX-
aktív tag
válasz nyogo83 #83047 üzenetére
Meg - ha megnézed - szinte csak a keewayt szerelik "normális" szélességű gumikkal.
Nekem ezekkel a 90-es első gumikkal semmi bizodalmam nincs.Kérdés: Műanyag elemeket érdemes/lehet normálisan otthon "fényezni", festékspray-vel.
Anno a festékboltban valami olyasmit mondtak, hogy le fogja dobni magáról a műanyag elem (egy sárvédő) és csak fényező tudja szépen megcsinálni.
Kéne valamit kezdenem, amíg jó idők vannak, mert így soha az életben nem fogja senki megvenni a yamahát, amilyen kiszikkadt kinézete van.
(meg ezt a nyamvadt műszerfalat is muszáj lesz megvennem)