Tom Clancy's The Division teszt

Együtt mindig többre vihetjük

Több karaktert indítva a Medic irány tűnt a legkevésbé hasznosnak egyedül játszva a The Divisiont, viszont többjátékos összecsapásoknál annál nagyobb a jelentősége. A The Division nagyon erős multiplayer fronton, hiszen kooperálhatunk a küldetések során, míg a Dark Zone igazi többjátékos csatatérnek felel meg. A központi bázisunkon lehetőségünk van kialakítani egy maximum négy fős Divíziót, így barátainkkal együtt vághatunk bele New York utcáinak kitakarításába. Ilyenkor teljesen más megközelítésbe kerül az alkotás, hiszen egy kis csapat dolgozik össze, ami máris minden egyes küldetést jelentősen feldob. Míg a csapat egyik fele tűz alatt tartja az izmosabb ellenfelet, addig a többiek bekeríthetik és felszámolhatják szinte kockázatmentesen.

Belépés a Sötét Zónába, gatyákat felkötni.
Belépés a Sötét Zónába, gatyákat felkötni. [+]

Jó pár órányi játékot követően megkapjuk az első Sötét Zónás küldetésünket, ami a játék kooperatív mivoltával viszi bele a játékost a kompetitív örömökbe. A Dark Zone New York egy súlyosan fertőzött része, így ide csak a legrátermettebb játékosok merészkednek, ugyanis még rengeteg értékes eszközre lehet itt bukkanni, nem beszélve arról, hogy más játékosokat levadászva kifoszthatjuk őket. A megszerzett jutalmat helikopterrel kell kiszállíttatnunk fertőtlenítésre, viszont a jelzés leadását követően nem csak a szállító helikopter, de a potyalesők seregei is feltűnhetnek. Ezért érdemes más játékosokkal szövetkezve dolgozni a Sötét Zónában, viszont sosem tudhatjuk, hogy ezek az idegenek mikor fordulnak ellenünk és támadnak hátba a nagyobb jutalom reményében. Az ilyen húzások nem maradnak azonban megtorlatlanul, ugyanis az játék az árulókat azonnal megjelöli, az embervadászat pedig már kezdetét is veszi.

Ez az a hely ahol senkiben sem lehet maradéktalanul megbízni.
Ez az a hely ahol senkiben sem lehet maradéktalanul megbízni. [+]

Ha netán elunnánk a Dark Zone-ból való értékes felszerelések kihurcolását, vagy egyszerűen csak felőrölne az idegenekkel való bizalmatlankodás és a történetet is kipörgettük már, a rendszer még így is fog biztosítani játéklehetősége. Nem az eszement farmolásra gondolok, hogy még egy jobb eszközt vagy fegyvert zsebre tehessünk, hanem a fejlesztők rendszeres napi kihívásokat biztosítanak, amivel a korábbi missziókat nyomhatjuk le újra módosított feltételekkel. Egyébként a lootolásnak is van hosszú távon jelentősége, hiszen a meglévő felesleges javakat alkatrészekre bonthatjuk és ezekből a craft rendszernek hála újabb, jobb dolgokat fabrikálhatunk.

A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!

Azóta történt

Előzmények