Spider Square bemutató (Android)

Flappy Bird vagy Peter Parker?

Sokszor előkerül a mobiljátékok esetén az egyszerűség kérdése. Valóban szeretnénk egy zsebeszközön GTA-t vagy Call of Duty-t játszani? Sokan vannak így, de az általános letöltési statisztikák azt szokták mutatni, hogy az egyszerűbb, könnyedebb címek sokkal kelendőbbek a hordozható platformok alkalmazásboltjaiban. Természetesen ezeket a számokat nem kell túl komolyan kezelni, hiszen ebben benne van, hogy egy Angry Birds-grafikai szintű játékot sokkal több okostelefon tud futtatni, mint egy GTA: San Andreas-t, ráadásul amit ingyen le lehet tölteni, azt értelemszerűen szívesebben is töltik a felhasználók, még akkor is, ha cserébe az alkalmazás egy reklámerdő.

A mai bemutatónk főszereplője a Spider Square, ami a londoni BoomBit fejlesztőcsapat legfrissebb játéka a Play Áruházban. Első ránézésre egy Flappy Bird-jellegű játékot látunk, amibe a fejlesztők beletettek némi Pókember-effektust is, ezzel nagyjából le is írtuk, hogy milyen a játék, de azért természetesen nézzük meg alaposabban : főhősünk gyakorlatilag nem más, mint egy kis négyzet, ami lehet éppen madár, ninja, autó (ez csak később lesz elérhető), hal, viking, vagy bármi, amit meg tudunk szerezni/vásárolni a játék során. Ezzel az elemmel vagyunk mi és balról jobbra haladunk egy 2D pályán, ahol eleinte csak álló, később pedig már mozgó akadályokon kell átverekednünk magunkat.

Spider Square bemutató
[+]

Az irányítása pofonegyszerű, alapesetben lefelé száguld az elemünk, de ha megérintjük a kijelzőt, akkor a legközelebbi, fölöttünk lévő tereptárgyhoz ragaszkodunk egy kötéllel és így rántjuk fel magunkat. A kötél felső pontja fix, így a lendület minket visz előre, emiatt pedig tudnunk kell, hogy mikor engedjük el a kijelzőt, hiszen ha túl sokáig maradunk a kötélen, akkor könnyen becsapódhatunk valamelyik tereptárgyba.

Spider Square bemutató
[+]

A játék során ellenőrzőpontokon haladunk át, így szerzünk pontokat, minél többet tudunk gyűjteni, annál jobbak vagyunk, közben pedig gyémántokat szedünk össze, amit később el tudunk elkölteni. A begyűjtött drágaköveket nagyon könnyen elkölthetjük például karakterekre, de ha a játék során valami akadályba ütköznénk, akkor kimenthetjük magunkat, először egy reklámvideó megnézésével, később pedig néhány gyémánt feláldozásával. Eleinte 10 darab drágakövet kér a játék a megmentésünkért, de ez folyamatosan duplázódik, a 20, a 40 és a 80 még viszonylag belátható, de fölötte már lehet, hogy érdemes elengedni a karakterünk kezét.

A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!

Azóta történt

  • Bird Climb bemutató (iOS, Android)

    A BoomBit fejlesztőcsapat eddigi legismertebb munkája több ponton is hasonlít egy másik madaras mobiljátékra, de ez nem probléma, mivel összességében nagyon jól sikerült.

  • Running Circles bemutató (Android)

    A londoni BoomBit nevű fejlesztőcsapat ismét előjött egy játékkal, ami az egyszerűségében nagyszerű, egy újabb olyan program, amivel több órát gond nélkül el lehet lenni.

  • Cops and Robbers! bemutató (Android)

    Újabb BoomBit játék akadt a kezeink közé, ezúttal a rabló-pandúr játék elevenedett meg, kifejezetten jól sikerült, de természetesen ismét freemium-tartalomról beszélünk.

Előzmények