Oceanhorn: Monster of the Uncharted Seas teszt

iPad-ről PC-re

Az Oceanhorn-t 2013 végén ismerhette meg a nagyközönség, ekkor mutatta be a Cornfox & Bros névre hallgató finn indie fejlesztőcsapat a programot iPadre, ami kimondva-kimondatlanul a jól ismert The Legend of Zelda címen futó legendás Nintendo-játéksorozatra akart hasonlítani. Az összkép egy táblagép viszonylatában nagyon jól sikerült, később pedig úgy gondolták a fejlesztők, hogy érdemes lehet PC-re is portolni az alkotást, erre idén márciusig kellett várnunk.

A játék önmagában nagyon erőteljesen hasonlít a Zelda-széria Wind Waker-epizódjára, a helyszínek, a nézőpontok, a kameramozgások, az alapvető feladat és a főhős is szinte megtévesztésig hasonlít a Nintendo sorozatának említett epizódjára, a különbséget hirtelen csak abban lehet látni, hogy a karakterünk kócos haja nem szőke, hanem barna az Oceanhorn esetében. A környezet nagyon kellemes és vidám, a zene hangulatos, az alapok tehát jó helyről vannak „kölcsönvéve".

Oceanhorn: Monster of the Uncharted Seas
Kezdetben csak a kard és a pajzs áll rendelkezésünkre, a bombák és a lőfegyverek csak később jönnek be a képbe. [+]

A történet a hatalmas tenger egyik kis szigetén kezdődik, ahol egy fiatal fiú bőrébe bújva ébredünk, aki hirtelen arra eszmélt, hogy az apja eltűnt és csak egy régi napló, illetve egy rejtélyes nyaklánc maradt utána. Innen indul kalandozásunk Hermit szigetén, ahol természetesen elsajátíthatjuk az irányítást, megtanuljuk, hogy különböző emberekkel beszélgetni néha érdemes lehet, mert esetleg felfedhetnek előttünk egy új szigetet, továbbá szerezhetünk plusz életeket, pénzt és gyönyörű kék gyémántokat (ez utóbbiak segítségével kalandor-szintünket fejleszthetjük).

A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!

Azóta történt

Előzmények