2016. május 25., szerda

Gyorskeresés

Útvonal

Tesztek » Egyéb rovat

Interjú a Kupolaváros fejlesztőivel

Az Overon Station budapesti főhadiszállásán jártunk, ahol a Kupolaváros fejlesztésének folyamatáról, a tervezett játékmenetről és a csapat terveiről beszélgettünk.

A csapat és az ötlet

Pont jókor érkeztünk az Overon Stationhöz a megbeszélt interjúra, a csapat jelenlévő tagjai (Kiss Renáta, Királyházi Csaba, Szabó Béla és Halász Ákos) egy emberként lélegztek fel egy hosszas technikai megbeszélés végén, nekünk pedig már lelkesen demonstrálták a fejlesztés állását, előkerült egy Oculus Rift DK2 is, hiszen mint kiderült, a Kupolaváros VR-képes lesz.

Interjú a Kupolaváros fejlesztőivel
[+]

Ahogy azt a honlapotokon lehet olvasni, 2014-ben alakultatok azzal a nem titkolt céllal, hogy történetorientált játékokat hozzatok létre. Hányan vagytok most a csapatban? Csak a Kupolavároson dolgoztok, vagy más projektek is futnak?

Nehéz megmondani, hogy hányan vagyunk: egy játék fejlesztése során nyilván sok a részfeladat merül fel, ha minden külsőst beleszámolunk, akkor körülbelül húszan-harmincan dolgozunk a Kupolavároson. Más projektek? Isten őrizz, még ez is bőven sok jelenleg! 2014 májusában jött az első olyan elhatározás, hogy játékot fogunk fejleszteni, 2014 szeptemberében megalakult az Overon Station, 2015 januárjában kezdődött a komolyabb munka, tavaly szeptemberben költöztünk a jelenlegi helyünkre. Külsősként, munka mellett kezdte mindenki, aztán végül párunknak főállás lett.

Hirdetés

A nálatok készülő Kupolaváros alapja a Nemere István által írt „A kupolaváros titka" című könyv. Miért pont ezt a művet választottátok?

Első játékhoz, friss csapatnak kerestünk alapot, fontos volt, hogy viszonylag egyszerűen megvalósítható legyen, ugyanakkor érdekes és csavaros történetet hordozzon magában. Az eléggé zárt, ugyanakkor nagy terület is adta magát.

Interjú a Kupolaváros fejlesztőivel
[+]

Ha valaki nem olvasta a könyvet, nem ismeri a történetet, akkor ajánlott neki bepótolni a játék megjelenése előtt? Mennyire szeretnétek elrugaszkodni a műtől?

Egyáltalán nem szükséges a könyv a játékhoz, úgy konstruáljuk a projektet, hogy a végeredmény érdekes legyen annak is, aki nem ismeri a történetet, de azok számára is hordozzon újdonságokat, akik már többször elolvasták a regényt. Arról pedig biztosíthatjuk a játékosokat, hogy a második és harmadik végigjátszás során is lesznek újdonságok a sztoriban.

Kalandjátéknak készül a Kupolaváros, valamint vélhetőleg a felfedezés is nagy szerepet játszik majd benne. Ez azt jelenti, hogy az akciójeleneteket teljesen mellőznünk kell majd?

Nem akciójátékkal készülünk, alapvetően felfedezős, kalandozós programról lesz szó, az akciójelenetek viszonylag kis szerepet kapnak.

A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!

Copyright © 2000-2016 PROHARDVER Informatikai Kft.