Neuronkapcsolat rendben, fegyverek élesítve
Múlthéten, a DomiNations bemutatója kapcsán beszéltünk arról, hogy vannak az ingyenes mobiljátékok, az ingyenesen letölthetők alkalmazáson belüli vásárlásokkal és a fizetősek. Amikor Legendd kolléga megtudta, hogy az Implosion - Never Lose Hope egyszeri ára mintegy 3 500 forint és hangosan felkiáltott, halkan jeleztem, hogy sokan jóval több pénzt otthagynak az ingyenes, de mégse kategóriájú játékok esetén mikrovásárlások formájában.
Bemutatónk témája egy grandiózus játék, és az ilyen, kifejezetten mobilra írt, konzolos előzmények nélküli cím ritka a piacon, a fejlesztők pedig nem kevesebbet ígérnek, mint a konzolok grafikai szintjét és az audiovizuális körítés magasiskoláját. Az Implosion - Never Lose Hope pedig egyike azon ritka játékoknak, amelyek még az elvárásokon is felülteljesítenek.
Látványos intro után látványos játék fogadja a bátor mechapilótákat [+]
A Föld elveszett, a Xada névre hallgató, fura idegen lények zombiszerű harcosai, rakétás katonái és bizarr megjelenésű nagyellenségei ugyanis javarészt kipucolták az emberiséget saját bolygójáról, és az utolsó remény a War-Mech Series III emberi irányítású mechákban maradt, hogy az ellenségtől egyszer és mindenkorra megszabaduljon megtizedelt számú fajunk. Mindezt látványos kezdőanimációban főszereplőnk, Jake nagybátyja meséli el egy videoüzenetben, mielőtt harcba bocsátkozna egy seregnyi Xadával, ez azonban évekkel a játéktörténet kezdete előtt történt, és fiatal főszereplőnk azzal a hiú reménnyel látogatja meg az öreg kék bolygót, hogy az ellenség mellett példaképére is rábukkan.
Nagyon hamar kiderül, hogy az Implosion komoly fejlesztés végeredménye (amely éppen ezért hónapokat csúszott), a kezdő, látványos animációt mangaszerű jelenetek követik, majd a játékos a Föld valamelyik sci-fi létesítményében találja magát állig felfegyverkezett fémpáncéljában, és az egész borzasztóan jól néz ki, az embernek emlékeztetnie is kell magát, hogy egy mobil (vagy táblagép) képernyőre mered. A játékos szeme elé táruló felül- vagy oldalnézetes világ részletesen kidolgozott, tele van minőségi effektekkel, bőven akad fény-árnyék játék és mozgó pályaelem, a harc pedig tűzijáték szerű látvánnyal zajlik, stabil képkockasebességgel, fejlesztői profizmust sugallva.
A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!