Ping, pong
A retro játékok töretlenül hódítanak mobilon, és nem egy port vagy újragondolás ér el hatalmas sikereket, ami érthető, hiszen a régmúlt játékgépei egyszerűek voltak, akárcsak az érintőkijelzős mobilok irányítási lehetőségei. A Pong különösen népszerű volt anno a maga minimalizmusával, hiszen két játékosnak egy-egy platformmal kellett irányítania egy pixellabdát, és az nyert, aki az oldalsó falakat is felhasználva az ellenfél mögé tudta juttatni a játékeszközt.
Az Electro Rush a Pong szellemi örökösének tartja magát, amit trailerjében nem is rejt véka alá, csakhogy a játék immáron 3D-s pályákon zajlik, amelyek leginkább a TRON című, 1982-es sci-fi klasszikus vizuális világát idézik meg.
A játékmenet borzasztóan egyszerű: egy kör alakú platformmal vagyis koronggal addig kell sikeresen kivédeni az ellenfél által felénk lökött labdát, amíg valamelyik játékos el nem rontja, és "kapuján" át nem megy a játéklabda. A téglatest alakú pályának négy oldalfalát is fel lehet használni a labda irányának megváltoztatására, amivel hatékonyan ki lehet cselezni az ellenfelet, illetve a labdába pörgetést is bele lehet tenni, ha a korong szélével továbbítjuk a rivális irányába.
Első körben a játékosnak és az ellenfélnek is három élete van, és egy-egy rivális legyőzése után addig folytatódik a játék, amíg csak saját életeink kitartanak. A játék elsőre nem túl könnyű, jómagam vagy tíz percig igyekeztem ráérezni a pálya széleire és az ujjal a képernyőn húzható korong képességeire, amit nem kísért mindig osztatlan siker. Főleg a saját kapu előtt megpattanó labdák okoztak nehézséget, de azért sikerült a dologba belejönni, amihez pont megfelelő volt a meglehetősen lassú bevezető nehézségi szint.
A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!