Diablo 3 - karakterbemutató (Witch Doctor)

Történet

Mikor felröppent a hír, hogy a Diablo harmadik részéből kimaradnak a nekromanták, számos rajongó akart maszek fáklyás felvonulást tartani a Blizzard főhadiszállásánál nemtetszése kinyilvánítására. Ám, minél több információt tudtunk meg a Witch Doctorral kapcsolatban, annál inkább csökkent egekbe szökött vérnyomásunk, hiszen ez a karakter méltó utódja lehet a második rész közkedvelt figurájának.

TÖRTÉNET

Csak a kiválasztottak kapták meg a lehetőséget arra, hogy az Umbaru-törzs felszentelt Witch Doctorává léphessenek elő. Ők tisztában voltak a csatározások művészetével, valamint képesek voltak kapcsolatot teremteni az elhunyt lelkekkel, ami csak Unformed Land szülötteinek adatott meg.

Amikor egy ember meghal, a Witch Doctorok érzik, amint lelkük elhagyja kihűlő testüket. És, amikor egy szerencsétlenség vagy tömeges gyilkosság emberek százait juttatja át a másvilágra, ők képesek érzékelni azok túlvilági sikolyait és reszketéseit.

A Witch Doktorok képtelenek fülük elől elrejteni a szellemek hangjait, amely nyugtalansággal árasztja el őket. Éppen ezért egyensúlyt kell teremteniük világunk és Unformed Land között ahelyett, hogy végignéznék nemzedékeik sorát sanyargató szenvedésüket.

A Witch Doktorok olyan spirituális harcosok, akik halott lelkeket és csúszómászó teremtményeket idéznek meg. Ellenfeleiket elővarázsolt zombikkal és férgekkel veszik körbe, mely kiváló lehetőséget biztosít számukra, hogy kellő távolságból robbanó koponyákkal, méregfelhőkkel és átkokkal operáljanak. Kiválóan alkalmasak a csatatér kontrollálására, mivel képesek megfertőzni, lassítani és megrémíteni ellenségeiket. Ezen felül hatással lehetnek a támadások és mozgások ellenoldali kivitelezésére is, ezzel vesztükbe irányítva áldozataikat.

Kreatúrák változatos garmadájával vehetik körbe magukat, úgyismint élőhalottak, pókok, denevérek és még sorolhatnánk. Ezek a teremtmények végsőkig kitartanak gazdájuk mellett, aki romboló varázslataival, pontosabban savfelhőkkel, lángcsóvákkal és sáskarajokkal pusztíthatja tömegesen ellenlábasait.

Elsődleges képességek

AKTÍV KÉPESSÉGEK

[Elsődleges képességek]

POISON DART: - egy halálos dárdát lősz ki, ami 100%-os mérgezett fegyversebzést produkál, továbbá 2 másodperc erejéig 40%-nyit is sebez

  • 10 manába kerül
  • level 1-től

Rúnái:

  • lvl 6 (Splinters): 3 dárdát lő ki, amik 60%-os mérgezett sebzést eredményeznek
  • lvl 13 (Numbing Dart): olyan méreganyag hagyja el a dárdát, ami 2 másodpercig 60%-al csökkenti az ellenfelek mozgási sebességét
  • lvl 25 (Spined Dart): karaktered 24 manát nyer minden, a skillel történő találattal
  • lvl 43 (Flaming Dart): meggyújtja a dárdát, ami egyszeri 160%-os tűzsebzést garantál
  • lvl 52 (Snake to the Face): kígyóvá változtatja dárdádat, ami 25%-os eséllyel stunnolja 2 másodpercig az ellenfelet

CORPSE SPIDERS: - 4 idézett pókot dobsz a közeli ellenfelekre, amelyek halálukig 16%-os sebzéssel támadják őket

  • 5 manába kerülnek
  • level 3-tól

Rúnái:

  • lvl 9 (Leaping Spiders): ugráló pókokat idézel, melyek 25 yardos távolságig képesek elérni az ellenfeleket, s 19%-os sebzéssel keserítik meg az életüket
  • lvl 18 (Spider Queen): csak egy pókkirálynőd lehet egyszerre, akiről – egyelőre – többet nem tudunk
  • lvl 33 (Widowmakers): fekete özvegyeket idéz, melyek 3 manát termelnek csípésenként
  • lvl 45 (Medusa Spiders): bénításra képes pókokat idéz, amik 25%-os eséllyel 60%-al lassítják az ellenséges hadak mozgási sebességét minden egyes támadásukkal (!)
  • lvl 55 (Blazing Spiders): tűzpókokat idézel, melyek 21%-os tüzes fegyversebzéssel operálnak

PLAGUE OF TOADS: - nagyadagnyi varangyot küldesz ellenfeleid irányába, amelyek 130%-os mérgező fegyversebzést okoznak az érintetteknek

  • 34 manába kerül
  • level 11-től

Rúnái:

  • lvl 17 (Explosive Toads): tüzes kecskebékákká változó teremtményeid 169%-os fegyversebzéssel robbannak fel
  • lvl 24 (Toad of Hugeness): egy óriási varangyot idéz meg, ami akár 5 másodpercen át nyeli le az ellenfeleket, miközben másodpercenként fegyversebzésed 20%-ával emészti őket. Emellett 5 sec-es cooldownt ad a skillnek.
  • lvl 35 (Rain of Toads): békaeső kezd el hullani az égből, ami 130%-os méreggel átitatott sebzést garantál 2 másodperc erejéig az adott területen
  • lvl 51 (Addling Toads): sárgává változnak békáid, amelyek 130%-os posion damage-dzsel operálnak és 15%-nyi esélyük van az ellenfelek 4 másodpercig tartó összezavarására
  • lvl 54 (Toad Affinity): nem lesz manaköltsége a skillednek

FIREBOMB: - egy robbanó koponyát dobsz el, ami 8 yardos körzetben 85%-os tüzes fegyversebzéssel „kedveskedik” ellenfeleidnek

  • 10 manába kerül
  • level 21-től

Rúnái:

  • lvl 28 (Flash Fire): a területre ható robbanás helyett mindegyik bomba maximálisan 6 célpontot vehet célba, ami pattogásonként 15%-al csökkenti az ellenfél sebzéseit
  • lvl 31 (Roll the Bones): lehetővé teszi, hogy a koponya még kettőt pattanjon
  • lvl 38 (Fire Pit): a robbanás tűzmedencét varázsol elő, ami másodpercenként 8%-os fegyversebzéssel mossa a szörnyek lábait 3 másodperc erejéig
  • lvl 47 (Pyrogeist): lángoszlopot hoz létre, ami 3 másodpercig 140%-os sebzéssel pörköli meg a legközelebbi ellenfelet
  • lvl 60 (Ghost Bomb): a skill használatát egy nagyobb robbanás is követi, ami 28 yardon belül 20%-os tüzes fegyversebzéssel kínálja meg az ellent

Másodlagos képességek

[Másodlagos képességek]

GRASP OF THE DEAD: - halottak kezei emelkednek ki a földből, melyek 8 másodpercen keresztül 60%-al lassítják ellenségeid mozgását és 20%-os fegyversebzést mérnek rájuk

  • 122 manába kerül, 8 másodperc a cooldownja
  • level 2-től

Rúnái:

  • lvl 7 (Groping Eels): a skill által bevitt sebzés 26%-osra növekszik
  • lvl 15 (Unbreakable Grasp): a lassítás 80%-ra nő
  • lvl 25 (Rain of Corpses): holttestek hullanak az égből, ami 76%-os sebzést jelent a közeli ellenfeleknek
  • lvl 28 (Desperate Grasp): a skill cooldownja 6 másodpercre csökken
  • lvl 53 (Death is Life): a képesség hatóterületén belül lévő ellenfelek elhalálozásuk esetén 5%-nyi eséllyel dobnak életgömböt

FIREBATS: - kisebb rajnyi tűzdenevérrel pörkölöd meg az előtted lévő ellenfeleket 150%-os tüzes fegyversebzéssel

  • 122 manába kerül
  • level 5-től

Rúnái:

  • lvl 11 (Dire Bats): kevesebb, de nagyobb denevéreket idézünk meg, amik 40 yardos körzetben 220%-os tüzes fegyversebzést okoznak
  • lvl 19 (Vampire Bats): a denevérek által kiosztott sebzés 2.5%-át kapjuk meg életerőként
  • lvl 29 (Plague Bats): beteg denevérek repülnek ellenfeleink felé, akik megfertőzik áldozataikat. A sebzésük lassú, de a végére a fegyversebzésünk 225%-ára kúszik fel.
  • lvl 45 (Hungry Bats): hirtelen denevéreket idézünk, melyek felkeresik ellenségeinket és lángokkal borítják be őket fegyverünk 280%-os sebzésével másodpercenként
  • lvl 56 (Clod uf Bats): denevérek örvényét idézi elő, ami a közeli ellenfeleket 195%-os fegyversebzéssel masszírozza meg. A bőregerek sebzése minden másodpercben 10%-al nő egészen a maximumot jelentő 50%-os bónuszig.

HAUNT: - egy megidézett szellemmel kísérted ellenfeled, aki ennek hatására 15 másodperc alatt 575%-os árkán fegyversebzést szenved el és ha korábban hal meg, akkor a szellem átszáll egy másik ellenségre

  • 98 manába kerül
  • level 12-től

Rúnái:

  • lvl 18 (Consuming Spirit): a szellemnek hála 155 életerővel gyógyulsz másodpercenként
  • lvl 23 (Resentful Spirit): egy bosszúálló szellemet idéz, ami még kétséges, hogy mennyit és mennyi idő alatt sebez
  • lvl 35 (Lingering Spirit): ha nincsenek a közelben további ellenfelek, akkor 10 másodpercig fog rájuk várakozni a szellemed
  • lvl 48 (Grasping Spirit): a haunttal megkínált célpontok 30%-al lassulnak
  • lvl 57 (Draining Spirit): a szellem 8.2 manával ajándékoz meg másodpercenként

LOCUST SWARM: - sáskarajt engedsz útjára, ami 8 másodperc alatt 320%-os mérgezett fegyversebzést fog okozni ellenfeleidnek. A sáskák átugrálgatnak a közeli ellenségekre.

  • 392 manába kerül
  • level 21-től

Rúnái:

  • lvl 27 (Pestilence): 100% esély lesz arra, hogy nem csak egy, hanem kettő további ellenfélre is átugranak sáskáid
  • lvl 33 (Devouring Swarm): minden „érintett” ellenféllel +37 manapontot kapsz
  • lvl 37 (Cloud of Insects): a raj 10 másodpercig fog fennmaradni
  • lvl 42 (Diseased Swarm): a skillel megölt ellenségek sáskafelhőt hagynak maguk után, ami 25%-os mérgezett fegyversebzést produkál. Ezek a felhők 3 másodpercig maradnak meg.
  • lvl 59 (Searing Locusts): égő sáskákkal borítja be célpontodat, aki 8 másodperc leforgása alatt 416%-os tüzes fegyversebzést kap

ACTION Bar képességei

ACTION Bar képességei

[Defenzív]

SUMMON ZOMBIE DOGS: - a mélyből 3 élőhalott kutyát idéz meg, hogy veled vállvetve harcoljanak. Minden kutya a fegyversebzésed 9%-át viszi be fizikai sebzésként.

  • 49 manába kerül és 60 másodperces a cooldownja
  • level 4-től

Rúnái:

  • lvl 12 (Rabid Dogs): zombikutyáid fertőző harapásuknak köszönhetően 3 másodpercig 9%-os mérgezett fegyversebzéssel kóstolgatják ellenfeleidet
  • lvl 19 (Final Gift): 15% esély lesz arra, hogy kutyáid halála esetén életgömb marad utánuk
  • lvl 28 (Life Link): a téged ért sebzések 10%-át ők szenvedik el
  • lvl 40 (Burning Dogs): ölebeid lángra lobbannak és 2%-os tüzes fegyversebzéssel égetik meg a közeli szörnyeket
  • lvl 54 (Leeching Beasts): kutyáid az elszenvedett sebzés 50%-ával gyógyítják magukat, aminek fele téged illet meg

HORRIFY: - olyan kísérteties álarcot veszel fel, aminek látványa (4 másodperc erejéig 12 yardos körzeten belül) mindenkit elborzaszt és ennek hatására félelmükben elmenekülnek előled

  • 37 manába kerül és 20 sec-es cooldownja van
  • level 8-tól

Rúnái:

  • lvl 14 (Phobia): 6 másodpercig menekülnek félelmükben az ellenfelek
  • lvl 21 (Stalker): a varázslat elsütése után 4 másodpercig 20%-al nő meg mozgási sebességed
  • lvl 34 (Face of Death): 24 yardra nő a képesség hatósugara
  • lvl 44 (Frightening Aspect): a képesség aktiválását követően +100%-nyi armort kapsz
  • lvl 56 (Ruthless Terror): minden elriasztott ellenség után +27 mana üti a markod

SPIRIT WALK: - 2 másodperc elejéig elhagyod tested és átlépsz szellemi síkra, mialatt nem tudják megállítani mozgásodat. Ekkor összeköttetésbe kerülsz a szellemi világgal, s ha ilyenkor próbálsz meg varázsolni, akkor elveszted maximális életerőd 50%-át

  • 49 manába kerül 15 másodperces cd-vel
  • level 16-tól

Rúnái:

  • lvl 23 (Jaunt): 3 másodpercre nő a skill hatóideje
  • lvl 29 (Honored Guest): minden Spirit Walk-ban töltött másodperc a maximum manád 15%-át tölti vissza
  • lvl 38 (Umbral Shock): ha vége a képességednek, tested kitör és 85%-os tüzes fegyversebzéssel sebzi az összes ellenfelet 10 yardon belül
  • lvl 47 (Severance): 100%-os fegyversebzéssel örvendezteted meg azokat a szörnyeket, amelyeken keresztülszaladsz
  • lvl 53 (Healing Journey): a maximális életerőd 7%-át kapod minden Spirit Walkban eltöltött másodperccel

HEX: - 8 másodpercig gonoszkodó Fétis Sámánt idéz meg, aki csirkékké változtatja az ellenfeleket, akik így képtelenek támadni és +10%-nyi sebzést kapnak be

  • 49 manába kerül 10 másodperces cd-vel
  • level 22-től

Rúnái:

  • lvl 26 (Hedge Magic): a Fétis Sámánod időnként 1861 élettel gyógyítja szövetségeseidet
  • lvl 31 (Jinx): a megátkozott célpontok +20%-nyi sebzést szenvednek el
  • lvl 36 (Angry Chicken): mérges csirkévé való átváltoztatás 5 másodperc erejéig, ami végül 215%-os fegyversebzéssel robban fel 12 yardos körzetben sebezve az összes ellenfelet
  • lvl 43 (Painful Transformation): a megátkozott célpont 12%-nyi fegyversebzéssel fog vérezni
  • lvl 58 (Unstable Form): ha megölöd a megátkozott célszemélyeket, 8 yardos körzetben 135%-os mérgezett fegyversebzéssel kínálják meg az összes ellenlábast

ACTION Bar képességei 2

[Terror]

SOUL HARVEST: - táplálkozz 5 ellenfél életerejével 16 yardon belül. Minden ellenféllel 130 intelligenciát kapsz és az effekt 30 másodpercig tart

  • 59 manába kerül 15 sec-es cd-vel
  • level 9-től

Rúnái:

  • lvl 15 (Swallow Your Soul): minden kiszívott ellenféllel 39-el nő a manád
  • lvl 21 (Siphon): minden kiszipolyozott ellenféllel 2171 életerőt kapsz
  • lvl 32 (Languish): a kiszívott ellenségek mozgási sebessége 3 másodpercig 60%-al csökken
  • lvl 39 (Soul to Waste): az effekt hatóideje 60 másodpercre nő
  • lvl 49 (Vengeful Spirit): a kiszipolyozott szörnyek 70%-os fegyversebzést is elszenvednek

SACRIFICE: - feláldozod zombikutyáidat, akik ennek hatására felrobbannak bánatukban, ezzel 12 yardos körzetben 200%-os fegyversebzést okozva

  • level 13-tól

Rúnái:

  • lvl 18 (Black Blood): ichor tör ki a zombikutyákból, ami 8 másodpercig 60%-al lassítja az ellenfeleket
  • lvl 24 (Next of Kin): minden feláldozott zombikutya esetén 35% esély lesz arra, hogy egy új születik helyette
  • lvl 36 (Pride): minden feláldozott kutyával 294 manát nyersz
  • lvl 41 (For the Master): minden feláldozott kutyával 6202 életerőt kapsz
  • lvl 51 (Provoke the Pack): minden feláldozott zombikutya 5%-al növeli sebzésedet 30 másodperc erejéig

MASS CONFUSION: - paranoiát kelt ellenfeleidben, miközben összezavarja őket és páran melletted fognak harcolni 12 másodpercig

  • 74 manába kerül, 60 sec-es cd
  • level 22-től

Rúnái:

  • lvl 26 (Unstable Realm): 45 másodpercre csökken a képesség cooldownja
  • lvl 34 (Devolution): a varázslat alatt megölt ellenfelek 50% eséllyel idéznek egy zombikutyát
  • lvl 43 (Mass Hysteria): maximálisan 6 ellenség, aki nincs a bűbáj hatása alatt 3 másodpercre stunnolódik
  • lvl 46 (Paranoia): minden a képesség hatókörében lévő ellenség 12 másodperc erejéig 20%-al több sebzést kap
  • lvl 54 (Mass Hallucination): a zavargás közepette egy hatalmas lélek fog tombolni, aki az ellenfeleken áthaladva másodpercenként 22%-os fegyversebzéssel cirógatja meg őket

ACTION Bar képességei 3

[Rohadás]

ZOMBIE CHARGER: - előhívsz egy vakmerően szuicid hajlamú zombit, aki 205%-os fegyversebzést mér minden útjába kerülő ellenségre mielőtt elbomlik

  • 140 manát kóstál
  • level 14-től

Rúnái:

  • lvl 21 (Leperous Zombie): szaladgáló zombink ártalmas párafelhőt hagy maga után, ami 25%-os mérgezett fegyversebzést okoz ellenségeinknek
  • lvl 27 (Undeath): ha a Zombie Charger-rel ölsz meg valakit, akkor újraanimálódik és a közeli ellenfeleket veszi célba 205%-os mérgezett fegyversebzéssel. Ez az effekt kétszer ismétlődik meg.
  • lvl 33 (Wave of Zombies): 3 zombi indul útnak 72%-os fegyversebzéssel
  • lvl 42 (Explosive Beast): egy robbanó zombikutyát idéz meg, aki az előtted lévő szörnyeket veszi célba, majd robbanásával 9 yardon belül 236%-os tüzes fegyversebzést garantál
  • lvl 54 (Zombie Bears): zombimedvéket idéz, akik megrohamozzák célpontjaidat és egyenként 236%-os mérgezett fegyversebzést garantálnak bizonyos hatósugáron belül

SPIRIT BARRAGE: - „szellemi” támadással kínálod meg ellenségedet, ami 190%-os fegyversebzést okoz rajta

  • 108 mana
  • level 17-től

Rúnái:

  • lvl 23 (The Spirit is Willing): minden lövéssel 44 manát nyersz
  • lvl 32 (Well of Souls): további 3 szellem fog további célpontok után kutatni és őket 30%-os sebzéssel sebezni
  • lvl 37 (Phantasm): egy 5 másodpercig tartó kísértetet idézel, amely 10 yardon belül minden ellenfelet 45%-os fegyversebzéssel „örvendeztet meg”
  • lvl 44 (Phlebotomize): a varázslattal kiosztott sebzés 3%-át kapod meg életerőként
  • lvl 59 (Manitou): 20 másodperc erejéig egy szellemet idéz meg, aki fölötted fog lebegni és robbanó szellemcsapásaival 28%-os fegyversebzésssel tesz rendet a közeli ellenfelek soraiban

ACID CLOUD: - savas eső kezd el hullani az égből, ami egyszeri 100%-os mérgezett fegyversebzést eredményez, továbbá további 75%-osat 3 másodpercen keresztül

  • 172 mana
  • level 22-től

Rúnái:

  • lvl 26 (Acid Rain): a további területi sebzést 24 yardra bővíti ki
  • lvl 30 (Lob Blob Bomb): a szétterülő sav nyálkát képez a földön és 25%-os fegyversebzéssel sebzi ellenfeleinket. 5 másodperc után szertefoszlik.
  • lvl 39 (Slow Burn): 6 másodpercig fog tartani a további sav általi sebzés
  • lvl 46 (Kiss of Death): felnyársalja a savfelhőt, ami 110%-os sebzést okoz, s a nyomában 82%-os fegyversebzéssel operál a maradék ellenfelek tengerében
  • lvl 55 (Corpse Bomb): felemel egy holttestet a földről, ami felrobbanva 200%-os sebzést eredményez az adott területen

WALL OF ZOMBIES: - földből kikelő élőhalottak vonalát idézi meg, akik falba rendeződve, 5 másodpercen keresztül 80%-os fegyversebzéssel pusztítják el ellenfeleinket

  • 103 mana és 25 másodperces cd
  • level 28-tól

Rúnái:

  • lvl 32 (Barricade): növeli a zombifal szélességét és a zombik 80%-os sebzést osztanak
  • lvl 35 (Unrelenting Grip): a zombifal 5 másodperc erejéig 60%-al lassítja az ellenfelek mozgási sebességét
  • lvl 41 (Creepers): akár 3 zombi is felbukkanhat a földből és megtámadják a közeli ellenfeleket támadásonként 25%-os fegyversebzéssel
  • lvl 49 (Pile On): egy élőhalottakból álló tornyot idéz, melynek zombijai lezuhannak és 765%-os fegyversebzéssel operálnak, valamint hátra lökik az ellenfeleket
  • lvl 60 (Dead Rush): élőhalottak kúsznak ki a földből és a szélrózsa minden irányába futnak 445%-os fegyversebzést okozva a közeli szörnyeknek

ACTION Bar képességei 4

[Voodoo]

GARGANTUAN: - egy óriási zombit idézel meg vele, aki téged fog szolgálni és 25%-os fegyversebzéssel osztja az igét.

147 mana, 60 sec cd

level 19-től

Rúnái:

  • lvl 22 (Humongoid): az óriászombinak Cleave képessége is lesz, mellyel már több célpontot is tud egyszerre támadni 32%-os fegyversebzéssel
  • lvl 29 (Restless Giant): az óriászombi 20% mozgási sebességgel fog bírni, 35%-os lesz a támadási sebessége és 200%-os fizikai sebzéssel operál
  • lvl 39 (Wrathful Protector): egy erőteljesebb zombit idéz meg, ami csak 15 másodpercig marad „életben”. Az ökleivel további 55%-os tűzsebzést produkál, továbbá hátra löki ellenfeleidet.
  • lvl 48 (Big Stinker): óriászombidat méregfelhő fogja körbevenni, ami 15%-os fegyversebzéssel kínálja meg másodpercenként a belefutó szörnyeket
  • lvl 56 (Bruiser): óriászombink olyan képességet kap, mellyel időszakonként földhöz vágja az ellenünk törő hadakat, akik ezáltal 100%-os fizikai sebzést szenvednek el és 3 másodpercre stunnolódnak

BIG BAD VOODOO: - egy Fétist varázsolsz elő, aki instant rituális táncba kezd, ami csapatod támadási és mozgási sebességét 20%-al turbózza fel 20 másodperc erejéig

  • a cooldownja 120 másodperc
  • level 25-ön

Rúnái:

  • lvl 31 (Jungle Drums): a rituális tánc idejét 30 másodpercre növeli
  • lvl 37 (Rain Dance): ha a rituálé területén vagy, akkor másodpercenként 122 manát kapsz
  • lvl 44 (Slam Dance): a Fétis az összes közeli szövetséges sebzését 30%-al növeli
  • lvl 50 (Ghost Trance): a rituálé közeli társaidat másodpercenként maximális életerejük 5%-ával gyógyítja
  • lvl 58 (Boogie Man): azok az ellenségek, amelyek meghalnak a rituális területen 50%-os eséllyel zombikutyaként térnek vissza közénk

FETISH ARMY: - tőrrel felszerelt Fétisek seregét idézi meg karakterünk, akik 20 másodpercig harcolnak mellettünk. A Fétisek 20%-os fegyversebzéssel dolgoznak.

  • 120 másodperces cooldown
  • level 30-tól

Rúnái:

  • lvl 34 (Fetish Ambush): Fétisenként 250%-nyi fegyversebzést tolunk ellenségeink arcába
  • lvl 40 (Devoted Following): a képesség cooldownja 90 másodpercre csökken
  • lvl 46 (Legion of Daggers): 3-al megnő a megidézett Fétisek száma
  • lvl 52 (Tiki Torchers): 2 Fétis varázslót is megidézünk, akik 15%-os fegyversebzéses, de tüzes leheletükkel osztják az igét
  • lvl 60 (Head Hunters): extraként 2 Fétis Vadászt idézünk meg, akik köpőcsöveikkel 20%-nyi mérgezett fegyversebzést mérnek áldozatainkra

Passzív képességek

Az aktív skillek kivesézése után következzenek a passzív képességek, melyeknek helyei a 10-es, 20-as és 30-as szinten nyílnak meg. Mind a három szinten egy hely unlockolódik, amibe összesen 15 passzív skill közül választhatsz egyet-egyet, tehát nem kell nagy fejszámolónak lenni ahhoz, hogy kiszámoljuk, a végére (level 30-tól) 3 passzív képesség boldog tulajdonosa leszel. Ezek a képességek 10-es szinttől nyílnak meg egészen a végső, 60-as szintig. Választékuk pedig a következő:

Szint

Skill

10

Circle of Life: amikor meghal egy ellenség 12 yardos körön belül, 5% esély lesz  arra, hogy egy zombikutya kiemelkedjen a földből. Ennek az effektnek a  távolságát  tárgyaid fogják megszabni.

 

10

Jungle Fortitude: a téged és lényeidet ért támadások mértéke 20%-al csökken

 

13

Spiritual Attunement: a maximum manád mennyisége 20%-al nő, illetve maximális manád 1%-át kapod vissza másodpercenként.

 

16

Gruesome Feast: amikor felveszel egy életgömböt, akkor többletként megkapod a maximális manád 10%-át, továbbá 10%-al nő az intelligenciád 10 másodperc erejéig. Utóbbi bónuszt 5-ig tudod stackelni.

 

20

Bad Medicine: ha mérgezett sebzést viszel be ellenfelednek, akkor az ő sebzése 3 másodpercig 20%-al fog csökkenni.

 

20

Blood Ritual: manaköltséged 15%-át az életerődből fedezed. Továbbá a regenerációnak köszönhetően teljes életerőd 1%-ával fogsz gyógyulni másodpercenként.

 

24

 

Zombie Handler: 4 zombikutyát tudsz egyszerre idézni. Az életerejük, valamint óriászombit életereje 20%-al növekszik.

 

27

 

Perce the Veil: minden általad bevitt sebzés 20%-al erősödik, de a manaköltségük 30%-al nő.

 

30

Fetish Sycophants: ha a fizikai világ egyik varázslatát használod, akkor 3%-nyi esélyed lesz egy tőrrel felvértezett Fétis megidézésére, aki 60 másodpercig fog harcolni melletted.

 

30

 

Spirit Vessel: 2 másodpercre csökkenti a Horrify, a Spirit Walk és a Soul Harvest cooldownját. Ezen felül, ha halálos sebzést kapsz, automatikusan átkerülsz a szellemvilágba 3 másodperc erejéig, ahol maximális életerőd 10%-ával gyógyulsz. Viszont ez csak 90 másodpercenként történhet meg veled.

 

36

 

Rush of Essence: a „szellemi” varázslatok manaköltségének 30%-át kapod vissza 10 másodperc alatt. Ide tartozik a Haunt, a Horrify, a Mass Confusion, a Soul Harvest, a Spirit Barrage és a Spirit Walk.

 

40

 

Vision Quest: amikor 4 vagy több képességed cooldownon van, a manád regenerációja 300%-al növekszik meg

 

45

 

Fierce Loyalty: minden teremtményed rendelkezni fog az élet és thorns regeneráló tárgyaid előnyeivel

 

50

Grave Injustice: amikor meghal egy ellenség 8 yardos körzetben, visszaszerzed élet- és varázserőd 1%-át, továbbá minden képességed cooldownja 1 másodperccel csökken.

55

 

Tribal Rites: a Fetish Army, a Big Bad Voodoo és a Hex képességeid cooldown ideje 25%-al csökken

 

Ha áttekintjük a Witch Doctor képességeinek repertoárját, akkor nyilvánvalóvá válik számunkra, hogy egy (vagy több) ilyen karakter a kooperatív játék és a majdani PvP-harcok (játékos-játékos ellen) oszlopos tagja lesz. Amennyiben meg szeretnétek alkotni saját karakterbuildeteket, akkor csekkoljátok le a hozzá tartozó Skill Calculator-t.

Azóta történt

Előzmények

  • Diablo 3 - karakterbemutató (Barbár)

    Kicsivel több, mint 1 hónap van a Diablo 3 premierjéig, úgyhogy eljött az idő, hogy kicsit jobban kivesézzük a karaktereket. Első alanyunk a méltán népszerű Barbár lett.