-
GAMEPOD.hu
XBOX ONE TOPIK
Xbox Support elérhetőségei:
Telefon: +3680018590 (magyar) (H-P)
Web: Xbox Support (angol chat)
Új hozzászólás Aktív témák
-
KKaresz45
senior tag
Sziasztok! Tanácsot szeretnék kérni. Gondolom hogy volt ez már téma a fórumon, ezért előre is bocs, de az összefoglalóban nem találtam róla semmit.
Vettem egy Xbox One S-t (új, 500 gigás) és az a problémám hogy hangos. Cicergő hangot ad a ventije, van róla sok youtube videó "defective fan"-ként hivatkoznak erre a jelenségre. Nagyon vegyesek a kommentek, sokan írják hogy az ő gépük teljesen halk, de van akinek szintén előjött ez. Gondolom nagyrészt azok keresnek rá ezekre a videókra és azok is kommentelnek, akiknek szintén hangos.
Szerintetek mennyire gyakori ez a probléma? Azt gondolom hogy a Microsoft kicserélné gariban a gépet ha panaszkodnék, de ha kapok egy ugyanilyen hangosat akkor nem vagyok beljebb. Mit gondoltok, érdemes megpróbálni? Van valakinek tapasztalata ezzel?
-
KKaresz45
senior tag
válasz Chaser #182783 üzenetére
Ez nem a "csak odahajolva hallható" kategória. Messzebbről is hallható és a frekvenciája is elég idegesítő.
Ahol vettem azt mondták hogy a Microsoft-ot hívjam ha baj van vele, háztól házig supportot biztosítanak, ezért akarom őket zargatni.
(#182782) mike1334: Egy kicsit csalódott vagyok mert kimondottam számítottam rá hogy halk lesz (előzetes tájékozódásaim alapján), ezért nem nagyon akarom elengedni. A funkcionalitásával és a játékokkal elégedett vagyok (amennyire 2 nap alatt lehet) azokkal nincs gond.
-
KKaresz45
senior tag
válasz Chaser #182793 üzenetére
Köszi a javaslatot, van igazság abban amit mondasz, tudok az elállásról, neten vettem személyes átvétellel tehát élhetnék vele. Választhatnám ezt az utat, de akkor 14 (vagy 28) napig se pénz, se Xbox. És ha használni akarom akkor vennem kell egy új gépet, ami szintén lehet hangos, szóval pont ugyanazok a hátrányok amit az MS supportról is leírtál. ("elküldöd ms-nek, 2-3 hétig nem lesz géped, aztán v halkabb lesz v nem")
Megpróbálhatnám a kereskedői garanciát érvényesíteni, a jogszabály szerint ha 3 napon belül visszaviszem a hibás terméket akkor kötelesek kicserélni. Így nem kéne újat venni. De ennek több hátránya van, be kell vizsgálniuk a hibát (30 nap) és a végén simán lerázhatnak azzal hogy az nem hiba hogy hangos (ahogy mike1334 írja #182794-ben).
Azért gondolkozom az MS supportban mert úgy tudom hogy nagyon korrektek ilyen esetben, gyakorlatilag kérdés nélkül cserélik a gépet, nem kell vinnem sehova (futárral viszik, hozzák az újat), amit eddig hallottam azok alapján ez lenne a legkevésbé fájdalmas megoldás. Ezért tettem fel a kérdést itt a fórumban hogy van-e valakinek konkrét tapasztalata vele, esetleg pont ilyen "hangos gép" hibával.
(#182791) l.skywalker: Köszi neked is!
-
KKaresz45
senior tag
válasz HUmenetke #185584 üzenetére
Június közepén vettem egy Xbox one S-t. Baromi idegesítő, magas frekvencián ciripelő, cicergő hangja volt. Akkoriban be is írtam ide a fórumba.
2 nap múlva gondoltam hogy én ezt ugyan nem fogom hallgatni, felhívtam MS supportot. Azzal kezdődött hogy jó bunkó volt a supportos csaj. A beszélgetés eleje:
- Jónapot kívánok, XY vagyok és az a problémám hogy vettem egy Xbox one S-t, de nagyon hangos.
- És?Elismételtem a problémát, aztán után meghallgattam, hogy a konzolok hangosak mert ventillátor van bennük és az Xbox one S különösen hangos lehet, mert sokan küldik vissza, de a szerviz rendszeresen lepattintja a panaszkodókat azzal hogy semmi baja a gépüknek. A hölgy elmondása szerint pont előttem panaszkodott egy másik srác akinek hasonló problémával visszaküldték a szervizből a gépét érintetlenül. Persze felajánlotta, hogy beküldhetjük az enyémet is a szervizbe, de ő 100%-ig biztos benne hogy ugyanúgy fogom visszakapni ahogy beküldtem.
Én meg belegondoltam, hogy ha most ezt eljátsszuk, akkor amíg a MS vizsgálgatja a gépemet akkor biztos hogy kicsúszok a vásárlástól számított 14 napból, és utána már senki (se a MS se a kereskedő) nem fog foglalkozni a panaszommal, szóval inkább elálltam a vásárlástól a kereskedőnél, így legalább a pénzemet visszakaptam.
-
KKaresz45
senior tag
Nekem azt mondták hogy nem csináltak vele semmit, és ezt el is tudom képzelni. A jómunkásembert nem kell félteni, felveszi ő a pénzt a bevizsgálásért is, és javítja a statisztikáját ha gyorsan végez egy-egy géppel.
Minden műszaki berendezésnél specifikálva van egy adott zajszint (noise level), amit megadott módon mérnek (pl. 1 méterrel a burkolattól). Amíg ezen belül van a gép hangja, addig "specifikáció szerint működik", azaz semmi baja. Ezt ellenőrzik a szervizben.
Persze ezt az adatot nem olvasgatják az emberek úgyhogy nyilván olyat adnak meg amivel eléggé le vannak védve.
(#185599) DaveHutt Valójában a supportos csaj segített nekem, kérdés nélkül beküldhette volna a szervizbe aztán visszakapom úgy ahogy volt és buktam volna az elállás lehetőségét is. Inkább az okozott csalódást hogy a szerviz nem foglalkozik érdemben ezekkel a panaszokkal.
(#185594) HUmenetke Ne aggódj, szerintem ezek a hangok funkcionálisan nem jelentenek problémát, nem rosszabb a konzol hűtése, nem lesz rövidebb az élettartama. Csak zavaró.
De nem akarom ezzel szét OFF-olni a topikot, itt szigorú szabályok vannak, a múltkor is szétcsaptak köztünk amikor ilyesmiről beszéltünk.
Szerk.: (#185604) Erdei88 Ezek szerint neked sikerült elintézni hogy megjavítsák? Akkor van még remény.
[ Szerkesztve ]
-
KKaresz45
senior tag
válasz l.skywalker #189083 üzenetére
Ezt PC-re már ingyen osztogatta a Humble store (most sem egy vagyon, 6EUR digitálisan, lemezesen 2K alatt látok) és egy kávéfőzőn is elfut, nem tűnik jó vételnek 5K-ért Boxon. Főleg hogy Steam-en a legutóbbi review-k 'Mixed'-et mutatnak, bár az összes 'Mostly positive'.
Egyébként jó poénnak tűnik, én is behúztam amikor adták, de ki még nem próbáltam.
-
KKaresz45
senior tag
Felmerült bennem a következő kérdés. Ismert probléma a Halo Master Chief collection elárazása a (magyar) store-ban amit nem hajlandóak javítani.
A ma megjelenő Halo Reach úgy tűnik hogy jól van árazva 3500 Ft-ra. Viszont ez csak egy DLC a collectionhöz, és írja is az store oldalán hogy "A tartalom megjelenítéséhez egy játékra van szükség (külön vásárolható meg).", sőt a leírásnál is ott van hogy "Halo: The Master Chief Collection is required to play the (digital only) Halo: Reach."
Tehát ezek szerint a Halo Reach-et nem szabad most megvenni a storeból, mert mindenképpen meg kell venni hozzá a 130K-s collectiont hogy játszani tudjon az ember? Jól értem?
-
KKaresz45
senior tag
válasz Beniii06 #220475 üzenetére
Sajnos ezt a One S cicergést csak megerősíteni tudom. Kb. másfél éve vettem egy ilyen cicergős gépet. Felhívtam az Xbox supportot és elég bunkó módon ráztak le. Kijelentették, hogy "hangos One S" problémát a Microsoft nem ismer, beküldhetjük a szervízbe ha akarom de vissza fogják küldeni érintetlenül. Mondták hogy éppen akkor volt egy ilyen eset, az a srác is fel volt háborodva. Ezek után kicseréltem a gépet és az új is pont ugyanúgy cicergett.
-
KKaresz45
senior tag
válasz icemad #227127 üzenetére
A One X verzióról annyit tudok mondani hogy max. az alap konzolokhoz képest "nem annyira gáz" de egyébként ha játszottál az utóbbi években szépnek mondott játékokkal (pl. Shadow of the Tomb Raider, RDR2, AC Origins/Odyssey) akkor kiábrándító lesz. OK, nem 15 FPS mint One S-en, de azért a 30 alá rendszeresen benézeget, nem 720p, de azért homályos mint az állat. Nem akartam elhinni, még pár napja én győzködtem egyeseket itt a fórumon hogy annyira rossz nem lehet hiszen CDPR. Ment rá az uninstall, most kipróbálom milyen PC-n.
Stadia nem is olyan rossz ötlet, ha a PC nem jön be lehet hogy az marad nekem is.
-
KKaresz45
senior tag
válasz Beretvás #240557 üzenetére
Az a kérdés hogy mennyi időt bír egy új pár elem.
A töltöttség kijelzése nálam sem jó. Szinte folyamatosan fél töltöttséget ír ki aztán egyszer pirosba vált és pár perc alatt lemerül.
Viszont ezzel együtt is 20-30 órát bír a kontroller egy töltéssel (eneloop pro tölthető akksikat használok).
Ha rövid idő alatt lemerül az elem, akkor lehet alaplaphiba.
Szerk.: én nem elite 2-ről írtam. Csak most vettem észre hogy te arról. De a lényegen szerintem nem változtat, az a kérdés hogy irreálisan alacsonynak találod az üzemidőt vagy csak a kijelzés a probléma?
[ Szerkesztve ]
-
KKaresz45
senior tag
válasz #46824192 #240561 üzenetére
Köszi az infót, erre nem is gondoltam hogy ez is bekavarhat!
Viszont azt is gondolom, hogy sokan használják akksival, tehát valahogy azt is le kellene követnie a kijelzésnek. Lehet, hogy azért ilyen megbízhatatlan a kijelzés mert úgy csinálták meg hogy többé-kevésbé mindennek megfeleljen.
Új hozzászólás Aktív témák
Tiltott minden olyan javaslat, tanács, utalás (illetve ezek kérése), ami a digitális disztribútorok által megszabott szabályok, határok, korlátozások kikerülésére irányul. A teljesség igénye nélkül értendőek ez alatt a VPN-es trükközések, hamis vásárlási adatok megadása és társaik.
Nem tiltott ugyanakkor a régió- és egyéb korlátos leárazások, promóciók, akciók stb. ismertetése, az azokról szóló diskurzus, ha ez nem társul a fentebb említett dolgokkal. Valamint nem tiltott a VPN szó leírása, ha valaki azt kifejezetten tiltó vagy figyelmeztető szándékkal írja le
(pl.: a VPN tilos!)
"Utazásos vásárlással" kapcsolatban az irányadó [link]
Röviden és tömören: nem érdekel senkit, hogy kijátszik-e valaki ilyen-olyan szabályokat, de itt erről semmilyen formában ne essen szó!
● tilos a warez!
● az OFF topic a baráti beszélgetéshez erre
● olvasd el a téma összefoglalót!
utoljára frissítve: 2018.02.19 l.skywalker
- Milyen egeret válasszak?
- Ukrajnai háború
- Filmvilág
- Milyen okostelefont vegyek?
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Aliexpress tapasztalatok
- Intel Core i5-7640X / i7-7740X "Kaby Lake-X" és i9-7xxx "Skylake-X" (LGA2066)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Építő/felújító topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest