Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Stauffenberg

    nagyúr

    válasz adalbert1 #96910 üzenetére

    Sokszor volt velem hasonló. Az esetek többségében emberi hangon megbeszélhető az eladóval vagy az ügyfélszolgálattal egy megoldás a helyzetre, néha meg kell kicsit fenyegetőzni, de ehhez nem árt ha tényleg tisztában vagy a fogyasztói jogaiddal (a többség csak kliséket puffogtat, amikről azt sem tudja mit jelent valójában, ezzel csak körberöhögik).

    De tettem már bejelentést az NFH-nál is (annak ellenére, hogy megkaptam az akciós cuccot, de a hirdetés annyira szándékoltan átverős volt, hogy muszáj volt).

    Ezért is rossz, hogy nincs már egy olyan felület, ahol nyilvánosan tehető panasz. Az értékelős rendszerek semmit nem érnek (trollokkal van tele, meg fizetett droidok szavaznak fel és le), ha bejelented hivatalos szervnek, akkor legfeljebb csak büntetik a kereskedőt, de nyilvánosságot ritkán kap.

    Régen elég jó volt a Tékozló Homár, minden kereskedő összerezzent, amikor valaki azzal fenyegetőzött, hogy megírja a homárnak. Én a fénykorában több alkalommal is írtam oda és mindig rendeződött a vita. A beérkező panaszokat megszűrték, ami nyilvánvalóan a konkurencia lejárató hadjárata volt, azt nem engedték ki és mindig leközölték a bepanaszolt cég véleményét is. Ma már ez nincs, ma már minden fost kiengednek, tele van olyan nyafogásokkal, amiken látszik, hogy a fogyasztó teljesen debil, ehhez meg ez a teljesen ezüllesztett Tékozló Homár asszisztál. Ma már semmi elrettentő ereje nincs, már minden PR-os kineveti az oda küldött panaszokat. Teljesen komolytalan lett.

Új hozzászólás Aktív témák