Új hozzászólás Aktív témák

  • dunc

    nagyúr

    Nos, hogy délutáni pihenőmből felébredve rendbe tegyem a dolgokat. Sony annyiban hangzott egy, hogy miután fellépet a problémám, felhívtam a bankom, minden rendben van a kártyával, és próba képen a PSN rendszerébe beregisztráltam a kártyát, egyből oké volt. (szépen leszedte a 42 ft próbaterhelést)

    Viszont most még egyszer leírom az alapproblémát. Adott egy Visa kártya amint van pénz, érvényes, stb.
    Szóval régebben beregisztráltam a kártyát a MS nél, ment röcc nélkül vettem vele, játékot, goldot, kiegészítőt, egyszóval a kártya nem ludas! Ezt követően nem terveztem vásárlást, és egy mozdulattal a normál módján szépen sikerült eltávolítani a kártyát.

    Majd tegnap úgy döntöttem veszek néhány dolgot, de az istenért nem sikerül beregisztrálni a kártyát. (igen ugyanazt amit elsőre szépen sikerült használni)

    Ügyfélszolgálat : sajnos ünnepnap, hétvégén, nem lehet hívni. (ez vicc, amúgy hívtam már őket máskor valóban megoldják a dolgokat)

    Angol : Egy minimális Angoltudással rendelkezem, de nem olyan szintem, hogy ezt a problémát le tudjam írni.
    Ettől függetlenül megpróbálkoztam tegnap a support/chat segítség igénybevételével. Webforditás segítségével, megpróbáltam a problémám leírni, és viszonylag sikerült is, ők is a bankra mutogattak ,hogy amikor visszaírtam, hogy bank megerősítette azt ,hogy nincs korlátozva a kártya, akkor állandóan a bankkártya regisztrációs oldalt linkelgették a chat ablakba, majd jeleztem nem működik, akkor jött a sajnálják, sajnálják, remélik jóba maradunk, és továbbra is ügyfél maradok. (ezek jöttek ki igen a webfordításba:) ) Rákérdeztem rendszer hiba e náluk, amire nem írtak, se igent, se nemet, de annyit, hogy sajnálják az ideglenes nehézséget.
    Sőt 2 X hívtak Amerikai számról, furcsa volt, mert még a várost is kiírta telefonom! Ott annyit tudtam mondani, hogy nem értem mert minimális az Angoltudásom, erre kiírták a Chaton a Magyar telefonos ügyfélszolgálat elérhetőségét, majd vége lett a chatnek.

    Ennyi, tehát már csak kíváncsiságból hétfőn rákérdezek mi van!
    Tippem, miután töröltem a kártyám, nem lehet újra hozzáadni, vagy a rendszer ezen része hibás. (tegnap, és ma is sokszor, nem jöttek be az opciók "sajnáljuk de ennek nem szabadott volna megtörténnie" )

    Röviden, vagy inkább hosszan ennyi a történet! :))

Új hozzászólás Aktív témák