Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ρσгτσ

    őstag

    válasz l.skywalker #46132 üzenetére

    Netes rendeléses elállásnál korrigálódik a garancia, hiába üzemeli be a vevő. Vagy számla alapján korrigálja az MS, ahogy eddig is.

    Amennyiben sérült dobozos termék, a garancia akkor is onnan indul, amiről a számla szól. A kereskedőnek nincs dolga vele.

    Viszont az lehetséges, hogy olyan helyről származik az Xbox, ahol csak 1 év garanciát adnak. USA -ban most nem tudom hogy van Xbox -nál, de korábban 1 év volt. Illetve arra felé jellemző az 1 év más termékre is.

    Valamint több ázsiai és afrikai országban is 1 évet adnak. Ez SX -nél biztosan így van. Ez esetben lehet például bolti garancia is, ami az eMAG -nál nem ritka.

    Nem tudom pontosan a fenti eset hogy lehet, mert nincs annyira régiósítva az Xbox -nál, mint például egy telefonnál. Ott ugye van egy-két cég aki szürkeimportos készüléket ad el itthon. Ráadásul még az OS -t is cseréli EU -ra, vagy eleve egy custom jellegű ROM kerül rá.

    TV -nél szintén előfordulhat, és ott az is lehet, hogy teljesen más OS van/volt rajta, mint ami az EU régióban. Kivéve, ha hardver eltérés is van, ami szintén nem ritka ilyen esetben.

    Illetve megint más eset, ha a Microsoft megvonja egy termékre a garanciát, vagy harmadik fél nyúl bele. Ilyenkor szintén bolti garancia kerül a termékre.

    Más esetet nem tudok elképzelni, mert a kereskedőtől független a garancia ideje. Ugyanis a Microsoft oldalán beregisztrált SN az irányadó és a kereskedőnek ezzel nincs igazán semmi dolga.

    [ Szerkesztve ]

    ZX Spectrum - Commodore 64

Új hozzászólás Aktív témák