- Escape from Tarkov
- Nintendo Switch 2 vagy amit akartok (találgatós topik most még)
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Dragon Age: Origins
- Marvel Snap
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Xbox Series X|S
- Starsand Island - A Harvest Moon nyomdokaiban
- Befellegzett a HI-FI Rush és a Redfall fejlesztőinek
- Android játékok topikja
Új hozzászólás Aktív témák
-
#70869248
törölt tag
válasz Integra #5100 üzenetére
Nem tudom...amióta a Toth csapat sikert tudott elérni a MotoGp250cc-ben, azóta hiszek ezekben a dolgokban, versenyzőként nagyon nehéz, mert kőkemény kinevelő bajnokságok nélkül csodák talán 10-20 évente vannak, szponzorok nélkül meg még ennél is sz@rabb helyzet.
De hiszek Zengő csapatban, nagy elszántság van, jó hangulat, és a szakértelem is megvan...tanulni és fejlődni persze képesek még, és kell is. De a Honda helyében tennék egy próbát, segíteném őket...mert valahol minden csapat elindult és elérkezett oda ahova, RML, Prodrive, JaS..stb. -
Integra
titán
válasz #70869248 #5101 üzenetére
ugyanezt tenném, még ha ennek van a legkisebb esélye is.
norbi a zengőékkel nőtte ki magát, és fordítva. együtt ilyen jók, együtt ilyen ügyesek, ez adja az erőt és a szenvedélyt. tartok tőle, hogy sem norbi, sem zengőék külön-külön nem lennének ilyen teljesítményre képesek, azonnal semmi képpen sem. és ha a honda megérti, hogy hogyan működik egy család és milyen potenciál van bennük, és mernek olyan merészek lenni, vakmerőek, mint régen, akkor talán megtolhatnák zengőék szekerét. nem hiszem el, hogy a tények és az év ismeretében ne bólintanának elismerően mélyet zárt ajtók mögött feléjük.
de a nap végén a pénz dönt, úgyis. szeretném hinni, hogy van még, hogy nem így van mindenhol és van közös nevező....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
ruti
Közösségépítő
ha Norbi kiszállna Zengőéktől, megszűnne a varázs, a magyar szurkolókat megosztaná a helyzet
-
több ebben a történetben az érzelmi szál, mint kéne, a kőprofik ilyenen nem lelkiznek,
képesek mindent maguk mögött hagyni, mennek a pénz és/vagy a minél jobb eredmény érdekében
mivel Norbi nem ilyen...de nekünk, szurkolóknak szvsz ez a párosítás kell továbbra is
azt, hogy a Honda nem stresszelte túl a helyzetet, nem gondolnám, legfeljebb kifelé mutatják
az évkönyvekben nem lesz benne Monteiro utolsó körös szerencsétlensége, pontvesztése, csak a tény, hogy legjobb Hondás egy privát, magyar, kis költségvetésű csapat, tesztek nélkül, és visszafogott gyári támogatással
szerintem ez azért a szakmában és a hozzáértő szurkolókban nagy fegyverténySession Closed << BlueGift - Magyarország első digitális PC játék sorsoldája <> http://logout.hu/cikk/bluegift_logout_hu/teljes.html >>
-
emre
veterán
Talán mert a tisztában vannak vele, hogy pusztán a vérprofi hozzáállással ez a negyedik hely sem jött volna össze, ehhez a kellet az hogy a szívüket-lelküket beleadják.
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
#70869248
törölt tag
-
Ventur@
senior tag
válasz #70869248 #5105 üzenetére
Új felfüggesztés! Na most én csak egyre lennék kíváncsi, hogy ez az-e amit már korábban is bevetett a Honda - és nem működött - vagy valami új cucc. Mert ha ez az - és ugye Zengőék nem kapták meg - akkor ez az összetett 4. hely még nagyobbat szól a gyári csapattal szemben .
Nagyon várom már az új híreket, de Isten lássa lelkem a legjobban egy félgyári Zengő Motorsportnak örülnék 2015-ben . 2 autóval: Michelisz - Ficza kettőssel .
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
-
Ventur@
senior tag
Motion_Blur: Na ebben nem volt 100%ig biztos, ezért írtam azt, hogy nem kapták meg az új futóművet. De így utólag visszagondolva már beugrott, hogy említették Zengőék egy videóban. Talán !
noxwill: Egyrészt én is ezt "nyilatkozom" mindenhol, hogy motorerő kell a Civic-be . De valaki - talán itt PH-én, vagy máshol írta - hogy maga a kasztni sem egy WTCC-re jó választás. Érsd: nem jó a Civic "kinézete". Vagy hogy írjam na .
Más:
A Motorsport Világtanács elé kerülő 2015-ös naptártervezet:
Március 8. – Termas de Rio Hondo, Argentína
Április 19. – Marrakesh, Marokkó
Május 3. – Hungaroring, Magyarország
Május 16. – Nordschleife, Németország
Június 7. – Moscow Raceway, Oroszország
Június 21. – Szlovákiaring, Szlovákia *
Június 28. – Paul Ricard, Franciaország
Július 12. – Vila Real, Portugália
Szeptember 13. – Motegi (TBC), Japán
Szeptember 27. – Sanghaj, Kína
November 1. – Buriram, Thaiföld
November 22. – Losail, Katar *A csillaggal jelölt időpontokkal kapcsolatban még van bizonytalanság.
(forrás: hosszabbitas.hu)
Valaki magyarázza már el nekem, hogy Nord-ra minek WTCC futam ? Spa-ba sem sok értelmét láttam elvinni, de inkább oda, mint a Zöld Pokolba. Bár Spa is 1 versenyhétvégét élt meg a WTCC-ben .
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Ventur@
senior tag
-
[CS]Blade2
addikt
Sok gyors kört nem fognak tudni menni, ha teljes fel és levezető is kell. Nem tudom le lehetne-e rövidíteni egy szervizúton a fel és levezetőt.
Az a szívás még, amikor lepukkan valami a kör elején. Pl. 2-esbe ragad a váltó. -
-Mike-
addikt
válasz [CS]Blade2 #5117 üzenetére
A nord kör a ring gp pályán megy először körbe és az utolsó kanyarban van a le és felhajtó a régi aszfaltcsíkra, endurance versenyeken is ott rövidítenek, konkrétan a célegyenes olyankor hosszában félbe van bójázva is.
[ Szerkesztve ]
-
vlevi
nagyúr
válasz [CS]Blade2 #5117 üzenetére
Fel es levezeto kort lehet roviditeni, mert ugy van a palya, hogy a nurburgring egy rovidebb szakazasza is resze a pakyanak, es a celegyenes rafordtio jobbkanyar helyett kell balra felmenni a hosszu nordschleife korre.
A palya tenykeg legendas, de en mar probaltam a race07 jatekkal. Wtcc autoval nagyresze padlogaz, szoval a citromok ugy elmennek majd a pppppba, hogy nem is latjuk majd oket -
#70869248
törölt tag
Lada Vesta:
-
-
A Zéé
addikt
válasz callmeakos #5121 üzenetére
Ha jól rémlik Orecával közösen csinálták a kasznit is, ők meg értenek azért hozzá, szóval talán versenyképes lesz, ha a szezon elején nem is, de a második felére mindenképp.
Ha már jövő év: itt a versenynaptár
[ Szerkesztve ]
Just a simple Lineman...
-
A Zéé
addikt
válasz dudikpal #5123 üzenetére
hát úgy az egésszel volt gond A kasznival is csak annyi, hogy nehéz is volt és össze-vissza volt toldozva-foltozva, hogy beleférjen a szabályrendszer adta keretekbe, de még így is szűk volt és rövid, és pletykáltak olyanokat is, hogy nem is volt egyforma a 3 kocsi.
Just a simple Lineman...
-
Ventur@
senior tag
Nekem kifejezetten tetszik. Igaz a Granta-val sem volt bajom. Na jó a TC1-es változat az kicsit rusnya volt szegény, de ez a Vesta WTCC tetszik.
Adná isten, hogy betaláljon az Oreca faszáúl .
Más:
Miért van annyi ember oda azért, hogy Nord-on is lesz WTCC a maga 2 x 4 körével ?
Csak én vagyok hisztisp*csa, hogy értelmetlennek találom odavinni a mezőnyt (nem 2 perces pályáról van szó ugyebár )?! Tudom legenda meg minden - pont lesz*rom, hogy legenda - de ezzel az erővel miért nem legendáznak akkor Spa-ban (ismét), Magny-Cours, Brands Hatch, Monaco (hogy csak Európában maradjunk), vagy Daytona vagy Mid-Ohio? Ha már ennyire odavannak a legendázásért.
Miért nem hozzák vissza Oschersleben-t, Zolder-t? Tudom, nincs piaca! Mert Nord-nak van .
Ui: Ja Le Mans-t ki hagytam a laza 14 km-ével .
Mindegy, mára is kipuffogtam magam .
Ja még valami:
Valahol olvastam, hogy dec. végéig, jan. elejéig nem is tudjuk meg, hogy Norbi hol folytatja. Ezt ő maga nyilatkozta .
[ Szerkesztve ]
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
N€T0X|N
őstag
válasz Ventur@ #5125 üzenetére
Csak én vagyok hisztisp*csa, hogy értelmetlennek találom odavinni a mezőnyt
Nem, bár a hsz-ed többi részével nem értek egyet... mert ez legalább egy kőkemény versenypálya, ahol majd kiderül, hogy ki is az igazi tökös legény. Legalább ennyi értelme lesz.
Sent from my keyBoard
-
Z0C!
őstag
válasz Ventur@ #5125 üzenetére
Nord-ot nemrég meg akarták menteni (Save Ring) azthiszem volt ilyen kezdeményezés...gondolom a WTCC érkezésvel 1 pár évig még életben tartják..
A Vesta baromira tetszik, csak jó legyen a technika...
Amúgy meg ne legyél hisztis picsa...ide férfiak járnak
----- www.zoci.gumroad.com -----
-
madmike
őstag
Lehetne már valami hír, hogy Norbi jövőre melyik csapat ülését koptatja.
"Az igaz, hogy a kemény munka még senkit sem ölt meg, de minek kockáztasson az ember?" - Ronald Reagan
-
-
Ventur@
senior tag
Szerintem ezzel a színnel és kinézettel mocsok jól nézz ki ez a Vesta. Csak adná a jó ég, hogy betalálnának mindennel (motor, aero, mittudomén. Minden ) az éven .
Alig várom, hogy a Hungaroringen lássam élőben is a szekeret .
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Motion_Blur
félisten
Ahogy az várható volt Norbi marad Zengőnél.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
quby
őstag
válasz Motion_Blur #5134 üzenetére
Forrás?
A legügyesebb állat az ürge, hiszen búzával teli pofazacskóval is képes repülni, miközben egy bagolyt egyensúlyoz a hátán.
-
[CS]Blade2
addikt
Szerintem a blikk.hu Itt pl. azt adják meg forrásnak...
Én másra számítottam. Persze a Zengővel lenne az igazi egy VB győzelem... viszont a gyári Hondánál lenne egy kis esély is rá... ha a Honda betalálna, akkor a tesztekkel, komplett mérnök csapattal, mindig a legfrissebb fejlesztésekkel Norbi behúzná, mint Lopez a Citrommal.
[ Szerkesztve ]
-
A Zéé
addikt
"A MOL Group bizalmával, támogatásával, ott ül a magyar kedvenc, a magyar csapatban, a Honda gyári program egyik autójában."
Ez a lényeg. Elérhetőek egész évre a frissítések + 6 teszt... Ez teljesen jó szerintem.Just a simple Lineman...
-
Motion_Blur
félisten
Valszeg a MOL nem kevés plusz pénzt tolt bele a projektbe hogy maradjon Norbi.
Gondolok itt akár fizetésemelésre + az említett frissítések, tesztek is mind pénzbe fájnak.Én magam részéről örülök
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
-Mike-
addikt
-
quby
őstag
válasz Motion_Blur #5139 üzenetére
Remélem! A tesztek rengeteget számitanak...plusz lóvé kérdése az is hogy nem kell a kocsira himestojásként vigyázni, van több szett uj gumi, stb. Esetleg fizetés több szerelőnek stb. Valahol azt olvastam hogy a tengerentuli versenyekre 10 fővel mennek versenyzővel mindennel eggyütt, amugy 13-14-el. Mert enyire van keret. (Argentina 10 főnek repjegy 8milla) a Citroen 30-40 fő....Ez mind kellene ahhoz hogy az egész csapat hatékonyabb legyen.....Hátha most többmindenre jut.
A legügyesebb állat az ürge, hiszen búzával teli pofazacskóval is képes repülni, miközben egy bagolyt egyensúlyoz a hátán.
-
Ventur@
senior tag
Na bejött, amit már december óta gondoltam, hogy Norbi marad a Zengő Motorsportnál .
Biztos van abban valami, hogy ha gyári versenyző lenne, akkor esélyesebb volna, de...és innentől saját vélemény, amivel lehet egyetérteni és nem. Ezt mindenki döntse el . De...:
Tavaly úgy lett 4., hogy nulla kilométer teszt lehetősége volt. Igen benne volt a mák-faktor, de amennyit szenvedett a gyári csapat, annyit szenvedett a Zengő csapat is (ha nem többet!). Saját meglátás, hogy a Honda/JAS - talán végre - ráeszmélt, hogy Zengőékben van potenciál. Mind teljesítmény, mind marketing szinten (Lopezen kívül ki volt még, aki ennyi nézőt megmozgatott? Márpedig a sorozatnak kell a nézőközönség vastagon!).
Zengőék és Norbi le tett annyit a WTCC-és évek alatt, amiből látható, hogy mit is tudhat egy privát csapat, ha van bennük tűz !
Továbbra is az én agyszüleményem hogy: Norbi idén Zengős pilóta, majd jövőre gyári és Zengő Zoli Tóth Norbit felhozza a Junior csapatból WTCC-és pilótának 2016-ban .
Még egyszer jelzem, hogy ez csak az én véleményem és agyszüleményem .
Valamint a hír hallatára bontok egy sört és megnézem a Zengő best off-ot !
[ Szerkesztve ]
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Motion_Blur
félisten
válasz Ventur@ #5142 üzenetére
Nem hinném hogy csak a Te agyszüleményed
"...úgy érzem, sikerült olyan feltételeket kiharcolnom, hogy ez a döntés ne zárja le a gyári csapat felé vezető utat. A következő évet a Zengő Motorsportnál töltöm, de ugyanúgy megmaradt az esélyem, hogy 2016-ban a Honda gyári versenyzője legyek" – zárta Norbi.
Ez magyarra fordítva szerintem azt jelenti hogy Tarquininek ez lesz az utolsó éve.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Yayoh
aktív tag
válasz Motion_Blur #5143 üzenetére
2016-ban pedig mehetne Kiss Pál Tomi Zengőékhez.Tehetsége meg lenne , meg építeni is lehetne rá hiszen nagyon fiatal
-
-
Motion_Blur
félisten
Évek óta nem volt ilyen, Norbi télitesztel: [link]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Yayoh
aktív tag
válasz callmeakos #5145 üzenetére
Igaz , Kiss Norbi is jó választás lenne , megérdemelné nagyon . Én a jelenlegi zengős juniorokban nem látok nagy potenciált ..
-
Motion_Blur
félisten
Combined testing times (morning and afternoon sessions)
1 Sébastien Loeb (Citroën C-Elysée WTCC) 1m49.972s
2 Mehdi Bennani (Citroën C-Elysée WTCC) 1m50.847s
3 Gabriele Tarquini (Honda Civic WTCC) 1m51.063s
4 Hugo Valente (Chevrolet RML Cruze TC1) 1m51.216s
5 Tiago Monteiro (Honda Civic WTCC) 1m51.319s
6 John Filippi (Chevrolet RML Cruze TC1) 1m51.723s
7 Norbert Mischelisz (Honda Civic WTCC) 1m52.045sStavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
válasz Motion_Blur #5148 üzenetére
A kezdet állandóan gáz Norbiéknak. De ez csak egy teszt, mint tudjuk.
All→M8
-
vlevi
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
- GoodSpeed: A Windows 11 23H2 telepítő esete az Intel Ethernet Controllerrel-I225-V 2,5 Gbps
- Suzuki topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- E-book olvasók
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Videó stream letöltése
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 3***(X) "Zen 2" (AM4)
- Escape from Tarkov
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen