-
GAMEPOD.hu
War Thunder: Ground Forces - legördülő öszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Th1sN04ll
senior tag
válasz Napfénysüti #70 üzenetére
Nekem a lapos /b970, 7470 1gb/ szűrők nélkül, és árnyék nélkül 1366-ban közepesen gyönyörűen visza sacc 40 fps átlagsebességgel
-
Bingisz
addikt
válasz Napfénysüti #70 üzenetére
Nagyon nagyon másabb.
"-Bingisz jó veled játszani, az arty legalább nem engem lő...."
-
Mister_X
nagyúr
válasz Napfénysüti #70 üzenetére
Vedd meg rubelben, úgy még olcsóbb.
"Most kell szerénynek lenni, mert most van mire." --- "All dreams eventually disappear when the dreamers wake."
-
PAtr0n
addikt
válasz Napfénysüti #70 üzenetére
Ha jól jártam utána, a Toshiba laposodban HD7670M GPU van, ami jobb mint az én GT540M-emnél egy 5-10%-al.
Laposon én mediumon játszok, 35-40fps körül van a game, igaz ez a repcsis része. Szerintem a WT GF se menne 30 fps alá ugyanezen beállításokkal.
A CPU kihasználtságról annyit, hogy 2 magot nagyon jól kihasznál, a másik 2-t viszont alig-alig. Bár ez úgy gondolom inkább a DX gyengesége, nem a WT motorjáé. Mellesleg DX11-ben futtasd, mert jobban optimalizált alá a játék mint DX9-ben. Még olyan VGA-n is jobb DX11-ben futtatni ami nem tudja.Játékmenet:
Ahogy Bingisz is írta, teljesen más.
No spotrendszer (ez így ebben a formában nem igaz), arra gondolok itt főként, hogy nincs láthatatlan tank. Minden látszik már messziről is, a spotrendszer meg úgy működik (legénység képzettségétől függően), hogy tesz egy markert a tankra amit azonosítottak. Tehát látod a nevét a játékosnak, és hogy mivel csapatja. Ha nem látja senki éppen, akkor persze eltűnik a marker róla, de minden just in time, tehát rögtön történik.
No HP rendszer, csak modul és crew sérülés. Ergo lehet ementáli sajt egy tank, ha semmi kulcsfontosságú részét nem találja el a lövedék. Sokszor fogsz intant crew kill-t kapni, illetve ammoracket, sőt ha a WoT-ban idegesített, hogy gyúlik a tank, itt szokj hozzá még jobban, mert ha a seggedet belövik akár oldalról is, szinte garantált a gyulladás. Poroltó itt is van, de nem instant olt, várni kell pár mp-t mire a szerencsétlen legénység eloltja. A leszakadt lánctalpat, egyéb modul sérülést nagyon elég lassan javítják, persze ez az idő is csökkenthető majd fejlesztéssel.
No összeszűkülő targeting, itt azt kell megvárni a pontos tüzeléshez, hogy a kocsiszekrény abbahagyja a billegést, a célkereszt fix. A távolságot érzésre itt is be kell lőni, nem fog menni elsőre.
Irányítás: Nehéz lesz hozzászokni, az előre és hátramenet nem úgy van mint a WoT-ban itt bizony meg kell várni amíg a driver bepakolja hátramenetbe. Szóval a csiki-csuki sokkal nehezebb, meg kell gondolni 2x is, hogy megéri e kidugni a tank orrát/seggét. Persze ez is fejleszthető.Összességében, ha itt kilőnek, inkább van az az érzése az embernek, hogy ő volt balf@sz, mint sem a játékot és a killert szidja.
"Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen TV-t vegyek?
- Gördeszka topic
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- További aktív témák...