Új hozzászólás Aktív témák
-
gabee jr
tag
válasz Bluerainbow #43 üzenetére
Skacok, ti milyen supportos címre írtok, hogy nem kaptok választ?
Legkésőbb 1 napon belül mindig kaptam választ, ha bármilyen Ubi játékproblémával ide írtam: techsupport[kukac]ubisoft.co.ukMiután regisztrálják a kérést, kapni fog a kérés egy 2x6 számból álló incident (ügy) számot. Ezt addig update-elik, míg a dolgot le nem tudják zárni, ami kevesebb, mint egy hét alatt le szokott zajlani! Mondani sem kell, hogy a kommunikáció angol nyelven zajlik.
Sok sikert!
"Csukaharapást szőrivel"
-
Arolotifar
őstag
válasz Bluerainbow #756 üzenetére
Nekem 2 és fél nap alatt nem jött vissza
"Jobb, ha azért gyűlölnek, ami vagy, mintha azért szeretnének, ami nem."
-
Croft-21
őstag
válasz Bluerainbow #791 üzenetére
Végül paypalon keresztül fizettem, csak az a vicces, hogy ott is a revolut kártyámat adtam meg. Így már sikeres volt a fizetés.