-
GAMEPOD.hu
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
jonnyjoker01
veterán
Sziasztok!
Valaki tudna segiteni abban, hogy ez miért van? [kép]
Bal oldali taben vodafone fiókba való belépés utáni állapot látható, jobb oldali tab pedig inkognitóban belépés nélkül. Miért ir ugyanannyit az 500 mbites netre belépés után, mint a 300mbit-esre (amit rendeltünk) belépés nélkül? Ez valami olyasmi lenne, hogy majd ha lejárt a hűség válthatunk nagyobb csomagra extra dijfizetés nélkül, vagy esetleg további szerződés kötésekre vonatkozik az alacsonyabb ár? Vagy csak át lettünk cseszve?
Üdv. Johnny
-
jonnyjoker01
veterán
válasz viktorhu #111132 üzenetére
Garantált sebesség miatt kell(ene) az a gigabit, legalábbis Budapesten ezt tapasztaltam. 300-as csomag volt az előző helyen meg most is (digi elérhetőség hiányában), sokszor súrolta azt a minimum értéket (60mbit), ami már lakótársammal elég kevés. Gigabitesben legalább garantálnának egy 200 mbitet
/Rant?
Egyébként nem tudom kérlek írjatok már valami tapasztalatot, csak szerintem teljesen gyér amit a Vodafone nyújt, vagy csak én vagyok szerencsétlen? Kétszer kötöttem eddig ugye a 300-as csomagot, előző helyen csoda volt ha 200 fölé ment a sebesség, nagyrészt 100 körüli értékeket tartott, csúcsidőben 100 alatt. Többször is jeleztem nekik hogy ez így nem annyira jó, 300-ért fizetek, de mindig elküldtek hogy a szerződésben foglalt minimum megvan, nem csináltak semmit.
Most költözés után megint erre esett a választás opció hiányában, most szépen jön a 250-300bit, viszont olyan szintű packet loss van (15% körül), hogy pl. a cloud PC-m használhatatlan, bármi ami streaming az hajlamos így meg úgy szakadozni. Ügyfélszolgálat megint elküldött hogy ez van, ők nem vállalnak csomagvesztésre, pingre, jitterre semmilyen minimumot.
Gondolom azért kezeltek le így, mert előző és mostani helyemen sincs konkurenciájuk, a szerződésben foglaltakat pedig hát tartják... Elkényeztetett vidéken a gigabites digi, mind sebességben, mint stabilitásában úgy érzem.
/Rant off
[ Szerkesztve ]
Üdv. Johnny
-
jonnyjoker01
veterán
Válaszolt a support a második megkeresésemre packet lossal kapcsolatban. Azt mondták a hibát nem látják a rendszerben és utána következett egy copy paste általános wifi problémákról (pedig írtam hogy Etherneten a saját vadonatúj kábelükkel amit adtak a routerhez használom). Előbbi érdekes, mert pl. a digi minden hibát nálunk azonnal látott, ha volt valami gond. Kétlem hogy a vodának nem lenne telemetriája róla.
Viszont a probléma magától (?) megjavult, egy pár napja 1% alatti a packet loss - nem 0%, de fényévekkel jobb mint a 15-20%.
Üdv. Johnny
-
jonnyjoker01
veterán
válasz Csöves #121552 üzenetére
Nálunk hetek óta ez megy, már rengetegszer tettünk hibabejelentést, automatizált "indísd újra a modemet" válaszok érkeztek rájuk, legutoljára pedig egy automatizált valami hívott fel minket telefonon hogy a hibát elhárították... Mondanom sem kell, semmi nem változott.
Ami segített egy kicsit, hogy feltettem egy DNS proxy-t, dnscrypt-proxy. De még így is rengeteg a gond vele. Nem tudom mit lehetne még tenni az ügy érdekében és rohadt szar helyzetben vagyok mert nincs alternatíva (DIGI nincs, az egyetlen elérhető telekom díjcsomag pedig egy fos).
Ötlet valaki?
Üdv. Johnny
-
jonnyjoker01
veterán
válasz kabelmania27 #121571 üzenetére
Azt hol tudom megnézni? Admin felületen nem találok erre utaló menüpontot. Compal CH7465F a kapott modem.
Üdv. Johnny
-
jonnyjoker01
veterán
válasz kabelmania27 #121597 üzenetére
Van elosztó, gondolom előző lakosnak volt TV előfizetése. A falból egy 10 centi koax jön ki egy ESX-02 elosztóba, lakáson belül nincs más. Kint a folyosón a lakások villanyórájánál van még egy koax kábelrengeteg egy dobozban.
Üdv. Johnny
-
jonnyjoker01
veterán
válasz jonnyjoker01 #121613 üzenetére
Azt elfelejtettem még beleírni, hogy minden passzentos, nincsenek szétlazulva a csatlakozók. Lehet a társasház oldaláról van elcseszve valahol a dolog?
[ Szerkesztve ]
Üdv. Johnny
-
jonnyjoker01
veterán
Sziasztok!
A szokásos net szakadás közben most kíváncsiságból megpróbáltam belépni a modembe de nem tudtam, ezt írta ki:
"The service may be interrupted, temporarily inaccessible or encountered errors transferring data."Lehetséges hogy a modem rossz ha még be se tudok lépni? Vagy ha nincs internetkapcsolat akkor simán nem enged be?
Üdv. Johnny
-
jonnyjoker01
veterán
Sziasztok!
Megpróbáltam egy gyári beállítások visszaállítását egy hete, mert olvastam hogy az is segíthet megoldani problémákat és láss csodát, nem volt még komolyabb probléma azóta az internettel Viszont lenne egy apró dolog még.
Internet szakadással kétszer találkoztam egy hét alatt (ami így is sokkal ritkább mint korábban, a napi 5-10x hez képest), de nem olyan volt mint a reset előtt hogy több percre totál elmegy az internet a lakásban.
A jelenség: Cloud PC-t használok, 50mbps bitrátával jön a stream a lokális gépemre. Mind a két alkalommal ugyanaz történt: kifagyott a stream, a lakásban beesett az internet sebessége pár kbps-re. Amint viszont bezártam a kifagyott streamet visszajött a 400-500mbps sebesség, majd újbóli stream indítással megint lement 0 közelébe. Ha ezt megismételtem 2-3x zsinórban (kevesebb mint 30 sec alatt összesen) akkor megjavult minden.
Ezt a korábbi állapothoz képest (napi 5-10x elmegy a net pár percre) nagyon apró hiba, igazából le is tojom mert annyira minimális. De most kíváncsi vagyok hogy ez mégis hogyan történhet? Nagyon furcsa jelenség számomra, ilyennel még nem találkoztam.
[ Szerkesztve ]
Üdv. Johnny
-
jonnyjoker01
veterán
válasz kabelmania27 #124305 üzenetére
Az elosztót már kicseréltem F toldóra.
Modem üzemmód nincs, de nincs saját routerünk amúgy sem. Lekopogom, de ha ilyen szintű marad a probléma a jövőben is akkor feleslegesen nem akarok rá költeni. Majd egy Wifi 6 képes routerbe "fektetnék", de jelenleg csak az én telefonom támogatja, majd ráér ha lakótársam is cserél mobilt meg én is upgradelem a tabletemet (ami fő PC-ként van használva a cloud szolgáltatással együtt).
Ami kifejezetten érdekelne hogy mi produkálhat ilyen jelenséget? Írtam a Cloud szolgáltatás supportjának is.
Üdv. Johnny
-
jonnyjoker01
veterán
Sziasztok!
Vodafone internettel van wifi problémánk. Kb 2-3 hónapja kezdődött, hogy kb 1-2 hetente újra kell indítani a vodafonos routert ahhoz hogy az 5 ghz-es wifi működjön. A jelenség hogy egyszer csak az eszközök nem tudnak rá felcsatlakozni, csak a 2.4 ghz-esre. Újraindítás után működik kb 1-2 hétig, majd megint meghal.
Mi okozhatja ezt a jelenséget? Javítható vagy jelezzem a Vodafone felé?
Üdv. Johnny
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- 3D nyomtatás
- Futás, futópályák
- Politika
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Motoros topic
- TCL LCD és LED TV-k
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Diablo II: Classic és Resurrected
- További aktív témák...
- Telefon felvásárlás!! iPhone 11/iPhone 11 Pro/iPhone 11 Pro Max
- Telefon felvásárlás!! iPhone 11/iPhone 11 Pro/iPhone 11 Pro Max
- Telefon felvásárlás!! iPhone 12 Mini/iPhone 12/iPhone 12 Pro/iPhone 12 Pro Max
- Telefon felvásárlás!! iPhone 12 Mini/iPhone 12/iPhone 12 Pro/iPhone 12 Pro Max
- Telefon felvásárlás!! iPhone 12 Mini/iPhone 12/iPhone 12 Pro/iPhone 12 Pro Max
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen