Új hozzászólás Aktív témák

  • AtHoS

    nagyúr

    Üdv!

    Ma délután arra értem haza, hogy egyetlen LED sem világít a cisco kábelmodemen, ami hajnal 4-5 magasságában még jól üzemelt ugyanis ekkor még MÁV menetrendet böngésztem.

    Az adaptere elég meleg volt és enyhe égett égett szagot véltem felfedezni belőle. Kihúztam az elosztóból és mivel fáradt voltam, így ledőltem egy kicsit (jól el is aludtam :B ).

    A modemen lévő áramtalanító kapcsolót is átbillentettem párszor, de ugye eredmény nélkül.

    Mikor felkeltem egy digitális multiméterrel megmértem egy másik elosztóban az adapter kimenő feszültségét, de ahogy sejtettem az megadta magát, ugyanis 0,2....6,3 mV közötti feszültséget sikerült mérnem a csatlakozóján, ami azért elég messze van a ráírt 15 V-tól.

    Ekkor gyorsan szétnéztem a lakásban található adapterek között és találtam egy megegyező csatlakozójú 12 V - 1,5 A kimeneti teljesítményűt, amivel most ugye szépen működik a kábelmodem, szóval magával a modemmel nincs gond. (eredeti adapter 15 V - 1 A)

    Ilyen hibát hol érdemes bejelenteni?
    ÜF-ra időbeosztásom miatt nem igazán tudok személyesen bemenni, szóval marad a telefon vs. online hibabejelentés.

    Találtam az online kapcsolatfelvételi felületen egy Technikai információ és segítségnyújtás -> Internet -> Minőségi / Működési probléma kategóriát. Itt teszek egy próbát....

    read-only mode on the forum

Új hozzászólás Aktív témák