Új hozzászólás Aktív témák

  • bunfi

    őstag

    válasz Brownage #16420 üzenetére

    Én nem irtózom a pvp-től, tekitve azt nagyságrendileg 10k+ órát, amit az utóbbi években fps-ekbe öltem, kezdve a Q3-tól az UT-n, a CS:S-en és a TF2-n keresztül a Battlefieldig. Csak az a baj, hogy a Division nem valódi pvp, hanem egyfajta nyomorék torzszülött. Ha akarsz harcolsz, ha akarsz nem... elég vicces lett volna így bfezni..

    Lehet velem van a baj, de nekem nem megy fel az adrenalinszintem attól, hogy rogue vagyok, mert legalább annyira múlik a szerencsén is, mint a tudáson, hogy túlélem-e a huntot vagy nem. Abban sem lelem örömömet, hogy a blueprintekért küzdő lonereknek rontom a fejlődését, mert lássuk be, egy ember lelőni hátba, mikor "négyen vagy" nem hinném, hogy honorable action, függetlenül attól, hogy végletekig be akarják magyarázni, hogy ember embernek farkasa módban KELL játszani ezt a játékot. Teljesen függetlenül attól, hogy mennyi idő visszaszerezni az xp-t nem élvezem, ha úgy ölnek meg, hogy nem csináltam semmit rosszul csak nem volt szerencsém. Volt annyira peches sorozatom a sessionökkel, hogy négyszer léptem meg egymás után a 64->65-öt, mert mindig történt "valami".

    (#16426) Brownage: Akkor te egyike vagy azoknak, akik nem a DZben élik ki a nyomorultságukat és állnak bosszút a mindennapi gondokért. De ettől függetlenül továbbra sem tartom jónak, hogy a játék azt díjazza a legjobban, ha te és a 7 másik barátod vagytok a legkimagaslóbb nyomorult opportunisták a játékban. Mert ha lehet kempelni a saferoomot, akkor miért nem kempeljük, meg miért ne röhögcséljünk és alázzunk meg másokat, vagy épp a legnevetségesebb szánalmas szituációkkal próbáljuk a másikat rogueba provokálni, hogy aztán jól lelőhessük. Ez nem pvp.

    [ Szerkesztve ]

    János először lőtt oszt már kérdeznie se kellett

Új hozzászólás Aktív témák