Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Davetim

    tag

    válasz B2man #17587 üzenetére

    A helyzet az, hogy a rendes kézi váltós kocsiknál a manuális kuplung hatalmas előnyt jelent, nem hátrányt. Ugyanis így nagyon gyorsan lehet váltani, és a szinte folyamatos gyorsulás sok-sok tizedet hoz kigyorsításonként. Szóval kicsit szokni kell, de nagyon megéri használni azt a kuplungot. Szerintem mindenképp érdemes megtanulni, a bajnokságtól függetlenül is, egész más élményt nyújt így némelyik járgány.

    Eredetileg pont azért maradtunk a szekvenciális váltós kocsiknál, mert ott nincs meg ez a behozhatatlan előnye a kuplungosoknak, viszont így sok remek autó esett ki a bajnokságból. De úgy tűnik csak én erőltetem ezt a témát :F Talán egyelőre tényleg annak kéne drukkolni, hogy legyen ph 15.

    Ja, egyébként kuplung ide vagy oda, én is a kormányon lévő két gombbal váltok, más nincs is :)) De szerintem versenyen mindenképp azt érdemes használni, váltókar csak feelingre jó.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák