Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Ehonyat

    újonc

    Október 15-én rendeltem egy alaplapot + processzort az Ipontól. 17-én már megkaptam a termékeket. Még az nap kiderült, hogy az alaplap rossz, egyáltalán nem kapott áramot az egész rendszer. Garanciafutár igénylése, másnap, szombaton már el is vitte a futár. Hétfőn megkapták a terméket. Kedden írtam nekik egy e-mailt, hogy mi újság az alaplappal, azt írták, hogy az alaplap nem kompatibilis a processzorral, így annak nemi is kell együtt működnie, de letesztelik egy működő cpu-val és utána értesítenek. Nos, nem értesítettek utána engem semmiről sem, nekem kellett mindig kezdeményeznem, hogy hol tartanak már. Időközben kiderült, hogy a kompatibilis cpu-val sem működik az alaplap, így feltételes ügyintézés alá helyezték. Miért kellett feltételes ügyintézés alá helyezni a terméket?
    Tudták az alaplapról, hogy rossz, 3 napon belül visszajuttattam, nem kellett volna azonnal cserélniük vagy visszaküldeni a pénzt? Rendben van, még türelmes vagyok, várok egy keveset. Megbeszéltem velük, hogy ha visszakapták a terméket a beszállítótól, akkor lesz lehetőségem levásárolni az árát, másik modellt választani, vagy visszakérnem az árát. Rá 1 héttel már kaptam az e-mailt, hogy az ügyintézés lezárult. Egy órával később jött a másik e-mail, hogy a futárnak átadták a terméket. Azonnal írtam nekik, hogy nem lehetne-e kicserélni az alaplapot egy másik modellre, mert ha nem kompatibilis, akkor úgy sem fog működni…
    Azt válaszolták, hogy sajnos nincs lehetőségem a cserére, köszönjük a megértését…
    Erre válaszoltam, bemásoltam nekik az Ipon által küldött e-mailt, hogy lesz lehetőségem másik modellt választani. Utána kaptam azt a választ, hogy újra egyeztetnek a beszállítóval, kérjük, addig ne vegye át a terméket a futártól…. Jelenleg itt tartunk, a semminél. Megint várok teljesen feleslegesen, megint nem fognak írni, megint nekem kell majd kezdeményezni, de hihetetlenül unom már őket, az biztos. Személy szerint nevetségesnek tartom ezt az egész ügyintézést. Ha tudták, hogy rossz a termék, és ugye nincs raktárkészletük, akkor miért ajánlották fel a lehetőséget, hogy visszaküldik az árát? A másik, amikor lezárult az ügyintézés, akkor miért ugyan azt a típusú alaplapot küldték vissza? Egy gyári új lap volt, mibe került volna, ha kicserélik egy másikra? Hirtelen miért tűnt el minden választási lehetőségem? Ezek az undorító, semmitmondó 1 mondatos válaszok, meg egyenesen kikészítenek. Szívből remélem, hogy mihamarabb véget ér ez az egész cirkusz, szeretném a pénzemet visszakapni, utána még az oldalukat is letiltom, hogy véletlenül se lássam őket.
    Ha valami baja lenne utána a processzornak, inkább kidobom, minthogy ezeknek a bohócoknak visszaküldjek bármit is. Soha többet Ipon.

    Ki rettegést kelt másokban, maga is örök félelemben él.

  • Ehonyat

    újonc

    válasz FrozenThrone #7512 üzenetére

    AMD FX-8320 3.50GHz AM3+ BOX
    ASROCK 970 Extreme4

    Ki rettegést kelt másokban, maga is örök félelemben él.

  • Ehonyat

    újonc

    válasz tlac #7514 üzenetére

    Maga a foglalat az jó. Ismerőseim azt mondták, hogy maximum az lehet a baj, hogy nem elég erős az alaplap a processzorhoz. Attól, hogy megpróbáltam 2x bekapcsolni a gépet, tönkretenném?:D

    Ki rettegést kelt másokban, maga is örök félelemben él.

  • Ehonyat

    újonc

    válasz Bélaaaa #7516 üzenetére

    És az mitől lehet, hogy az alaplapon azt a pin 24es tápkábelt, ha megnyomtam, akkor a cpu hűtője, a tápegység, illetve a videókártya hűtője is elkezdett forogni, erősebb nyomásra meg be is kapcsolt, ha elengedtem, akkor meg leállt minden. A bekapcsolás gombra meg ugyan úgy nem reagált:d

    Ki rettegést kelt másokban, maga is örök félelemben él.

Új hozzászólás Aktív témák