- [SoP] God of War Ragnarök - Szeptemberben jön a PC-s kiadás
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Diablo II: Classic és Resurrected
- PlayStation 5
- [SoP] Premier dátumot kapott a Silent Hill 2 Remake
- Marvel Snap
- World of Tanks - MMO
- Végre tudjuk, hogy mikor jön a Test Drive Unlimited Solar Crown
- EA Sports WRC '23
- EAFC 24
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- GoodSpeed: Új alaplap, vagy BIOS frissítés után beállítandók IV. - AMD Expo
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
válasz Bélaaaa #3788 üzenetére
Nem hajtanak el. Sőt, ha megkérdezed, hogy kibonthatod é, akkor még csodálkozva mondják, hogy hogy a fenébe ne, kifizetted, tied. Viszont, ha elviszed, akkor hogy bizonyítod, hogy nem te törted szét? Sehogy. Ha ott kibontod, és szarrá van törve, akkor ott a tanú erre, és nincs bonyodalom.
Részemről mindig kibontok mindent, egy dolgozó szeme láttára, bármily apróság is legyen az. Ez beletartozik az átvételi procedúrába, és ezt ők is tudják. Ha bármi gond van, azonnal kibukik. Ha már egy matrica sérült, nem veszem át.
Egy mindennapibb esetre levetítve: ha veszel a boltban egy liter tejet, és otthon nézed csak meg, hogy lejárt -e a szavatossága, akkor buktad. Vagy jó még, vagy nem. Persze rájuk zúdithatsz egy felügyelőséget, és ha találnak hibát az adott boltban, jól megvágják őket. de hogy te a friss tejedet nem kortyolgatod az biztos. Legalábbis anélkül, hogy megvennéd újra. Viszont ezúttal ellenőrzöd, hogy mit veszel.
¯\_(ツ)_/¯
-
őstag
válasz Teodor52 #3884 üzenetére
Akkor ennek még érdeklődj utána, mert ha tényleg így lenne, hogy elég csak jelezni, de érdemi lépéseket nem tenni a visszajuttatásra, akkor rengeteg visszaélés lenne, hisz megveszi, majd jelzi, hogy jaj, elállok a szerződéstől, de vígan használja tovább, viszont ő ugye már jelezte a szándékát, így bármikor amikor kedve szottyan új eszközt vásárolni, visszajuttatja a régit, és az árát szépen visszakapja.
¯\_(ツ)_/¯
-
őstag
Garanciális ügyintézés kapcsán lehet valahogy valami érdemi előrelépést elérni? Email/telefon/személyesen érdeklődve mindig "azonnal értesítjük" választ kaptunk eddig.
Lassan 4 (négy) hónapja húzódik. Kezd kicsit vállalhatatlanul soknak tűnni.¯\_(ツ)_/¯
-
őstag
válasz Exodion #10729 üzenetére
Eléggé érdekes ez a hozzáállás a hozzászólásban.
"izmozás"
"nincs alku"
"végképp elvágod magad náluk"Mintha a vevő tenné a szivességet, és legyen lekötelezve, hogy valahol vásárolt. A garancia meg esik ahogy puffan, persze csak ha nem "vágod el magad" náluk. Ez nonszensz.
Engem közvetlen csatorna érdekelne, ha van ilyen, akár itt a fórumon. Mert a jelenlegi kommunikáció kicsit automatikus szövegként jön le, és nem úgy, hogy valóban történik is valami.
¯\_(ツ)_/¯
-
őstag
Nem tudjuk a statisztikát, hogy mennyi rma-ból mennyi problémás. Bőven lehet, hogy ez az eset egy homokszem volt a gépezetben.
Szerintem azért az minden esetre pozitív, hogy van ennek is fóruma (akár fb, akár ph), ahol lehete kérdezni. Ha sorozatos az ilyen, az persze más tészta. Eddig ez az első ilyen irányú tapasztalat, ami végül azért pozitív eredményre futott.
¯\_(ツ)_/¯
-
őstag
Sziasztok
Valaki rá tudna nézni a 134985-ös számú garanciás ügyintézésre? Másfél hónapja tart, és nem nagyon jönnek fejlemények.
Köszi
¯\_(ツ)_/¯
Új hozzászólás Aktív témák
- [SoP] God of War Ragnarök - Szeptemberben jön a PC-s kiadás
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
- PH!otósok beszélgetős, offolós topikja
- Reklámblokkolók topikja
- DIGI internet
- Nők, nőügyek (18+)
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- iPhone topik
- AMD CPU-k jövője - amit tudni vélünk
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen