Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • vdavid2

    csendes tag

    A legutóbbi iPon-os rendelésem sajnos nagyon balul sült el, gondoltam, megosztom.
    2021-10-27-én leadtam egy laptop rendelést.
    2021-10-28-án ezt az SMS-t, és egy nagyon hasonló e-mailt kaptam: "Tisztelt Vasarlo! 1905047 szamu, 319 261 Ft-os rendelese mostantol atveheto a 1143 Budapest, Francia ut 40/b. alatti uzletunkben 18 oraig. Koszonjuk! iPon"
    Kb. 1 órával később elmentem a Francia úti boltba elhozni a gépet.
    Itt azt mondták, a termék még a Tüzér utcában összeszerelésre vár, másnapra lesz kész.
    Elmondtam, hogy számomra tök kellemetlen, hogy az egyértelmű SMS ellenére feleslegesen jöttem el a boltba. Mondták, hogy sajnos hibás a rendszerük, és hogy ez rendszeresen előfordul ha valaki összeszerelést kér.
    Kérdeztem, hogy kompenzációképpen tudják-e vállalni, hogy másnap futárral kiszállítják az otthoni címünkre, hogy ne kelljen még egyszer eljönnöm érte. (Kerestem futárszolgálatot is, 1850 Ft-ba került volna nekik az aznapi kiszállítás.)
    Azt mondták, nem, legközelebb 2021-11-02 keddre (5 nappal későbbre) tudják kiszállítani a gépet. Vagy bejöhetek érte újra, másnap du.
    Ezután, hogy adjak nekik még egy esélyt, írtam az ügyfélszolgálatnak is, de ott ugyanezt mondták.
    Nem tartom fairnek, hogy bár a hibás SMS és email az iPon rendszerének hibája miatt jött, a kellemetlenség az ügyfelet érinti. Ezért ha valaki ügyfélközpontú boltot keres, nem ajánlom az iPont.

Új hozzászólás Aktív témák