Új hozzászólás Aktív témák
-
fsb1000
nagyúr
válasz HUN]Repa #4980 üzenetére
Üdv!
info@ipon.hu-ra írtam tegnap és ma reggel is levelet az NVidia kuponokkal kapcsolatban a segítségüket kérve az fsb1000@freemail.hu címről. A levél munkaidőben ment el, tartalmazott számlaszámot és minden az üggyel kapcsolatos infót.
Válasz nem érkezett.Tegnap 1 órán keresztül próbáltam a honlapon megadott telefonszámon elérni az ügyfélszolgálatot, ma 2x1 órát szántam a csörgetésre. Sosem veszik fel, 1 alkalommal volt foglat.
Milyen elérhetőségei vannak még az iponnak, ha nem akarok személyesen bemenni?
És egy webshop megengedheti magának, hogy olyan telefonos elérhetőséget ad meg amin nem lehet elérni munkaidőben? -
fsb1000
nagyúr
válasz fsb1000 #4985 üzenetére
Csoda történt... az előző hsz-em után még 3x tárcsáztam és a 3.-ra felvették.
Tisztáztuk, hogy a leveleim nem érkeztek meg (talán mert freemail-es cím), ezért megállapodtunk, hogy a cégesről is továbbítom nekik és azonnal válaszolnak, mert csak 1 felhasználói levél vár feldolgozásra.Az mondjuk továbbra is rejtély, hogy telefonon miért nem tudtak segíteni csak emailben hajlandóak rá...
Az utóbbi is kétségesnek tűnik, mert több mint félórája az olvasás visszaigazoló sem jön meg. Más ötletem nincs, elküldöm képcsatolmány nélkül a levelet x-edszer is, mert a telefont megint nem veszik fel.****
Elég gyakran vásárolok az Iponnál és még sosem volt gondom velük a karácsonyi előtti sorban állásokon kívül.
Pár garos ügyem volt, de mindet flottul, gyorsan intézték.[ Szerkesztve ]
-
fsb1000
nagyúr
Freemailes az itteni nickem emailja, de nem a web felületen keresztül használom.
Azóta cégésről is ment 2x email, több mint 1 órája nem válaszolnak.--
Szerk:
A fremailesről küldött emaileket CC-ztem a cégesemre. A cégesről meg a freemailesre. Ezek megjöttek szinte azonnal. Szóval nem az én készülékemben van a hiba[ Szerkesztve ]
-
fsb1000
nagyúr
válasz fsb1000 #4989 üzenetére
26.-án ismét felhívtam az ügyfélszolgálatot, és végre sikerült szóban is előadnom a problémát.
Azt ígérte a üfsz-es hölgy, hogy a főnőkének továbbítja a dolgot, és egy gmailos emailen értesítenek a remélhetőleg pozítiv megoldásró.
Azért gmailesről, mert sem a freemai, sem a céges levelünk nem érkezett meg hozzájuk.
(gondolom a vevőik 30%-val nem tudnak kommunikálni így)De a lényeg hogy ma már 28. van és sem emailen sem telefonon nem küldtek semmi infót.
-
fsb1000
nagyúr
-
fsb1000
nagyúr
válasz fsb1000 #5003 üzenetére
Az Ipon rendezte a kuponos problémát. 4 nap alatt.
Adjunk nekik egy piros pontot.
Kicsi fekete, az elérhetetlenségük miatt.
Még kisebb fekete azért a morgolódásért amit átvételkor hallgathattam meg, hogy ilyen pedig nem szokott történni (pedig de, jópár eset olvasható az NV fórumán)
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen