Új hozzászólás Aktív témák
-
Gh057
csendes tag
Üdv Mindenkinek!
Sajnos nekem is igénybe kellett vennem múlt héten a Garanciafutárt, azonban eddig minden teljesen gördülékenyen ment, a kollégák is készségesen segítettek, de nemnagyon érkezett azóta visszajelzés. A terméket elvitte a futár, mail is érkezett hogy az megérkezett és az ügy folyamatban (ez volt csütörtökön) azonban ma mégsem érkezett semmilyen válasz a cseredarabról.
A garanciáztatás oka egy szektorhibás WD merevlemez, ami még teljesen új korában produkálta mindezt. Ha jól olvastam vásárlástól számított 3 napon belüli hibabejelentés esetén nincs javítás, hanem egyből csere, remélem ebbe nem kavar bele az, hogy a számla 08.13-án kelt, de a futár csak 16-án ért ide vele, még aznap este kikristályosodott a probléma, így 17-én igénybe vettem a szolgáltatást, a futár pedig 18-án reggel vissza is juttatta. Véleményem szerint 48 órán belül jeleztem a hibát, tehát javítás helyett cserét kell alkalmazniuk, nem? (pláne hogy merevlemezeket többnyire nem javítanak ha jól tudom)Megköszönném HUN]Repa-nak ha utánanézne, hol is tart a dolog, (és itt zárójelben jegyzem meg, hogy a memória se volt kompatibilis a lappal, kékhalálokat csinált win telepítés alatt is, ennek cseréjének mikéntjét már megbeszéltük az egyik kollégával e-mail-en keresztül, a memória a WD-vel egy csomagban ment vissza)
Remélem nem fog elhúzódni a dolog, nemrég volt máshol merevlemez garanciáztatásos ügyem, ott majdnem egy hónapig húzódott a dolog, de végül megoldódott, csak ugye most a frissen vásárolt konfig itt áll, pedig szükség lenne rá, de memória meg merevlemez nélkül nehéz munkára bírni...
A választ előre is köszönöm![ Szerkesztve ]
-
Gh057
csendes tag
válasz adalbert1 #2983 üzenetére
Gondolom gyártótól is függ, nálam a WD support oldalán azt írta a hibakódra amit a tesztprogramjuk adott ki, cserélje a lemezt... de azért szerintem a mai világba nem a hibás szektorokat kéne számolgatni, bár azt se kérhetjük, hogy minden hdd-t egyesével teszteljenek napokig...
-
Gh057
csendes tag
Hali!
Olyan kérdésem lenne, hogy van egy Samsung P2470HD monitorom, eddig semmi probléma nem volt vele, ma azonban megjelent rajta egy pixelhiba, ami folyamatosan pirosan világít. Ha jól tudom vásárlástól számított 3 napon belül ezt is cserélik, de mivel akkor még nem volt baja és ez most jött elő, ilyenkor mi a teendőm a monitorral ha már túl vagyok a 3napon? Vonatkozik-e rá valamilyen jogcímen a garancia, vagy marad így ahogy van?
Előre is köszönöm!
Üdv, Csaba
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó szépséghibás ÉRINTŐS Lenovo L13 Yoga Gen2 - i5-1135G7/8GB Ram/256GB SSD/13,3 FHD
- ASUS GeForce RTX 3060 Ti 8GB GDDR6 256bit LHR (DUAL-RTX3060TI-O8G-V2) Új ventillátorokkal
- Teljesen új Samsung Z Flip4 5G 8/128GB Bora Purple színben eladó (bontatlan+garancia)
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad X390: i5-G8 I 8GB I 256GB SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad X270 - i5-6G I 8GB I 256GB SSD I 12,5" FHD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!