Új hozzászólás Aktív témák
-
captain81
csendes tag
válasz captain81 #5008 üzenetére
Folytatom a sztorim.
Szóval volt egy garanciális ügyintézésem az iponnal, azaz lett volna, mert az Intel box processzorra azt állították, hogy 1 év garis, így visszautasították a garanciafutárt.
Szerencsére így megismerhettem az Intel hozzáállását a végső felhasználókhoz. Az Intel honlapján a warranty check-kel megállapítottam, hogy a proci valóban 3 év garanciás. Sajnos itt nehézségbe ütköztem végfelhasználóként, mert nem tudtam egyszerűen garanciális cserét kérni ( nem találtam megfelelő menüpontot). Az angol nyelvű Tech support viszont segített, igaz rengeteg kérdés és információ árán, de garanciális cserét indítottak.
A cserére jogosító emailt március 4-én kaptam meg. A DHL-t felhívva futár vitte-hozta a procit (számomra ingyen) és március 12-én kezemben volt az új proci! Köszönöm Intel
Az ipon pedig előttem elásta magát, számos esetben rendeltem innen terméket és ajánlottam ismerősöknek a boltot. Mára elmondhatom, hogy csak és kizárólag olyan termék vásárlását ajánlom ebből a boltból, aminek saját szervize van!
Az áruk jó volt és most is jó. A szolgáltatási színvonal jó volt mostanra pocsék!
Semmi sem tart örökké, de sokkal könnyebb elveszíteni a bizalmat, mint megszerezni! -
wolfman87
csendes tag
válasz captain81 #5161 üzenetére
Nemsokára jönnek a hitetlenek, és mindenáron meg akarnak cáfolni...
Vagy ami jobb, minden ok és indok nélkül törlik a hozzászólásodat.
Ez a magyar demokrácia, szokni kell ...Egyébként szívből örülök, hogy megoldódott a problémád, és hogy Te is belátod az igazságot!
Többet ésszel, mint ész nélkül!
-
HUN]Repa
aktív tag
válasz captain81 #5161 üzenetére
Ezzel kapcsolatban lenne pár kérdésem:
- A termék megrendelésekor ki volt írva a garanciaidő (tehát nem volt titok), azt megnézted-e (és elfogadtad-e)?
- A termékhez a vásárláskor kapott garancialevélen mi volt a garanciaidő?
- Amennyiben gyanús volt neked a túl rövid garancia amit vásárláskor kaptál, megkérdeztél erről az Iponnál valakit? Lehet ugyanis, hogy a termék felvitelekor a beszállító hibázott, ezt később esetleg észlelték és javították, így a te termékedet is elfogadták volna? Esetleg az is előfordulhat, hogy beragadt készletet áraztak le és azért volt annyi a gari... Vagy csak simán annyit adtak rá, nekünk nincs értelme kevesebbet adni, mint amit kapunk.
Azok annyira nem voltak boldogok akinek az Intel 60%-ra avultatott áron más foglalatú procit küldött, mert ezt is megteheti. Szerintem praktikusabb vásárlás előtt ellenőrizni a garanciaidőt, mint saját szervizes termékeket keresni...God save us from the arrows of the Hungarians.
Új hozzászólás Aktív témák
- Dell Latitude 3510 i7-10510U/16GB DDR4/256GB SSD/Nvidia MX 230 2GB
- Ryzen 5 5600X
- Eladó a képen látható Gigabyte RTX 2070 8GB GDDR6 256bit (GV-N2070WF3-8GC), videókártya.
- HP Probook 15,6", core i5 (4x3,2Ghz),8GB RAM,240GB SSD, jó akku,szép állapot
- HP EliteBook 8460p i5 laptop 14" 4Gb DDR3 notebook eladó
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen