Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #95590400

    törölt tag

    válasz sasa311 #2197 üzenetére

    ez valami időgarantált csomag, start plusz névvel, 1 munkanap kézbesítéssel. nem szimpla ajánlott vagy csomag. tudtommal benne a biztosítás. 2500 pézt fizettem a feladásért.

    [ Szerkesztve ]

  • gardener

    senior tag

    válasz sasa311 #2806 üzenetére

    ehh. Ezt a 8 napot nem is tudtam. Én úgy gondoltam,hogy itt is 3 nap cseregar van csak.
    Viszont a kiszállítás visszaszállítás költségeit bukom.

  • SSJPeter

    őstag

    válasz sasa311 #2856 üzenetére

    Lenyugszom,többet nem ragozom,elismerem nem meg felelő stílusú az első e-mailem sem de le is írom,nem rájuk haragszom hanem a gigabyte cégre 4 hónap szenvedés után és ennek tényleg köze nincs a gariztatáshoz.
    Persze várok,mit tudok csinálni?
    Nem lesz az még itt a héten ne hogy azt hidd.
    Ha nem kezdett volna el hazudni,2 hsz-el befejezem ezt az egészet.

    [ Szerkesztve ]

    Let’s go Brandon!

  • TaliGa

    aktív tag

    válasz sasa311 #2864 üzenetére

    Nem, ez nem kényelmetlenség, hanem orvosi eset :), kezeltesd magad :)

    "So say we all"

  • szumo

    senior tag

    válasz sasa311 #2867 üzenetére

    Igen, de ahogy te is írtad törekedni kell a 15 munkanapra, ami nálam 3 hét, ha úgy esik, akkor pedig 4 hét. Nem pedig mindenképpen be kell fejeződnie az ügyintézésnek. Már rég olvastam a megfelelő paragrafusokat, de amikor az volt írva hajdan, hogy 30 munkanapon belül meg kell kezdeni a hiba elhárítását, vagy ilyesmi, akkor a kedves vevő mit csinált volna? Hosszában felvágja az ereit?

    Nekem nagy nagy szerencsém, hogy olyan stílusú munkám van ezekkel az eszközökkel, hogy ha ilyen habitusú az ügyfél, egyszerűen a túl sok munkára hivatkozva elhajtom, keressen magának más balekot.

    Amúgy már sokszor írtam, hogy a saját videó kártyámra anno 30 napot vártam, menet közben adtunk egy pontosabb hibaleírást, és fényképet mellékeltem a hibáról, és lám kaptam is rögvest a kártyámat, amit azóta is használok nagy megelégedéssel.

    De volt, hogy el sem hoztam a pixelhibás monitort, majd a cseremonitort is cserélték pixelhibával.
    Abból a típusból is vettem párat, mire egy úgymond megszívatott.

    SZVSZ a legfőbb probléma, hogy ebben a felpörgetett túlhajszolt világban, mindenki kezd a nagymamámra hasonlítani, az agyuramisten de mindjárt, és ha nem azonnal, akkor rögtön stílussal, ami semmi jóra, és sehova nem vezet.

    Minden apró probléma kis türelemmel, megoldhatatlan gonddá fejleszthető!

  • StSanya

    őstag

    válasz sasa311 #5520 üzenetére

    Jaja, én a PCLand-tól rendeltem be így egy remek áron hirdetett VGA-t, email is jött tőlük, majd hívtak, hogy bocsi, elírás, már javítva, ennyi a valós ár, kell-e, mire mondtam, hogy így nem, erre udvariasan elköszönt... Ezen nem szabad megsértődni, ember is hibázhat, gép meg pláne... :D

    "Használati utasítás amatőröknek való! A profik rengeteg ideig szívatják magukat, majd fórumoznak egy kicsit..."

  • bul07

    nagyúr

    válasz sasa311 #5525 üzenetére

    Hát eddig én is úgy vettem az ipon-os rendelésnél hogy ha megjött a megerősítő email akkor már biztos hogy megvan a termék annyiért amennyiért levettem a "polcról"
    Nekem is volt már olyan ipon-nál egy játék előrendelésnél hogy alacsonyabb áron rendeltem meg vagy direkt vagy hiba folytán
    Pont kirakták a előrendelésre Battlefield 3 Limited Edition (PC) 7.860Ft-ért gyorsan le is adtam a rendelést , talán egy óra múlva megemelték az árát 9.223Ft-ra , ekkor írtam nekik mert csak érdekelt hogy megkapom e azon az áron amin megrendeltem és ezt a választ kaptam:
    A rendeléskor leadott és visszaigazolt ár lesz Önnek az érvényes.

    Sokk helyen türköztek türköznek ilyenekkel hogy kezdetben olcsón teszik ki előrendelésre majd megjelenés előtt megemelik
    Bár szerintem csak egyedi eset a mostani
    Jó lenne Battlefield 4-et is jó áron előrendelni az ipon-nál ;] ;] :DDD

    ( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette

  • bul07

    nagyúr

    válasz sasa311 #5862 üzenetére

    Hát....
    Megvan a véleményem erről a vevőről
    A felsorolt érvei meg röhejesek
    Kiemeli hogy Asus mintha az nem tudna selejtet gyártani , főlkeg ilyen olcsó kategóriában mert 90e Ft-ért nem hinném hogy olyan csúcs gépet vett
    Aztán sérelmezi hogy aki a garancia papírokat kitöltötte nem kapcsolta be ellenőrizni, és persze azzal mit se törődve hogy legtöbb gépe első bakapocsolásnál telepíti az OP rendszert, utána meg az lett volna a baja hogy használt gépet kapott mert telepítve van

    ( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette

  • fricz19

    őstag

    válasz sasa311 #5862 üzenetére

    u, ezt te írtad?

    AM4/ Intel 8-12. gen CPU-t, Alaplapot, Tápot, DDR4-t, SSD-t VGA-t veszek!

  • sasa311

    veterán

    válasz sasa311 #5871 üzenetére

    Hát, ha Ipontól nem is, a homártól jött válasz....

    Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?

  • HUN]Repa

    aktív tag

    válasz sasa311 #5893 üzenetére

    Most nézd...

    God save us from the arrows of the Hungarians.

  • fricz19

    őstag

    válasz sasa311 #5893 üzenetére

    most már nem csak az iPon de még a konkurencia(PCX) is válaszolt :)

    AM4/ Intel 8-12. gen CPU-t, Alaplapot, Tápot, DDR4-t, SSD-t VGA-t veszek!

  • bul07

    nagyúr

    válasz sasa311 #5902 üzenetére

    Csakhogy a nyomorult FB ezért ne keljen felkeresni(Én se használom van egy kamu regem)
    Amúgy nem értem miért erőlteti minden cég azt a FB, főleg ha van rendes honlapja
    Olyan cégtől nem is rendelek akinek csak FB fiókja van , viszont a honlapja egy kalap sz@r , sajnos van ilyen

    Ipon válasza(20 órája):

    Előrebocsátom, hogy nem vagyunk hibátlanok, előfordul mi is elkövetünk hibákat, a Homáron is szerepeltünk már (http://homar.blog.hu/2012/04/23/ceges_gepet_lassabban_javit_az_ipon). Arra azonban törekszünk, hogy minél kevesebb hiba fordulhasson elő, a problémák pedig lehetőleg gyorsan, és mindkét fél megelégedésére rendeződjenek.

    A két cikkel kapcsolatban:

    A cikkek nem igazán érzékeltetik az idő múlását, bár volt akinek feltűnt, hogy az első cikk (Törött kijelzővel érkezett az Asus notebook) az értesítésünk után egy nappal íródott valószínűleg. A teljes ügyintézés egyébként 4 munkanapig tartott onnantól, hogy az ügyfél a sérült notebookot visszajuttatta. A csereterméket futárral feladtuk, ahogy azt korábbi levelében kérte, a cseréről és a csomagfeladásról értesítettük, amire reagált is. A második cikk a következő napon jelent meg a Homáron: "Nem bírta kicserélni az Ipon a selejtes notebookot". Hozzátenném, bár az ügyfél azt írja, elismertük, hogy nem ő okozta a hibát, és nem találtam ilyen tartalmú közlést a levelezésben.

    Az panasz egyszerűbben is rendeződhetett volna, ha az ügyfél az átvételi ponton, átvétel után ellenőrzi a termék állapotát a sérülésről (amennyiben volt) pedig jegyzőkönyvet vetet fel. Némileg furcsállom, hogy egy ilyen értékű vásárlásnál ez nem történt meg, és azt sem érzem megfelelő indoknak, hogy eddig nem volt gond a PPP futárokkal. Nem gondolom, hogy nehezen észrevehető - kikapcsolt állapotban is - egy olajfoltszerű fekete paca, az egyébként mélyzöld vagy sötétszürke kijelzőn (ez az első cikkben található fotón is jól látszott volna, ha a kijelzőn nem csillan a fény és a foltot nem árnyékolja PONT le a jobb alsó részen a bútor). Javasolnánk, aki nem érez magában kellő szakértelmet, vigyen magával hozzáértőt az átvételhez, ha mindenképp ilyen módon kíván vásárolni (illetve van olyan notebook gyártó, esetleg szolgáltatás, ahol akár az ügyfél által okozott sérülést
    is garanciában kezelik).
    Szándékosan csak most reagáltunk a második cikk után 3 nappal, kiváncsiak voltunk ugyanis, hogy pontosít-e esetleg a cikkén akár komment szinten, mivel, mint írtuk, a második megjelenése előtt egy nappal már tudta, hogy a notebookot kicseréltük. A következtetés levonását az olvasókra bízom. Végezetül néhány kommentre reagálnék:

    "Az iPon computer nem garantálja a vásárolt termékek folyamatos hibamentes működését."
    - Két oka van (és ez nem az jelenti, hogy nincs a termékeken garancia): Az általunk forgalmazott termékek nagy része otthoni, vagy irodai felhasználásra szánt, tehát nem iparszerű használatra (azaz akár folyamatos és hibamentes működésre). Emellett van, akit meglepetéséként ér(het) a számítástechnikában az átlagos 3-4-5%-os meghibásodási arány, tehát az pl, hogy a PC alkatrész elromolhat, és az ügyintézésének ideje alatt esetleg nem fog működni a számítógép.

    "ASUS-nak szerintem nincs Magyarországon szervize, Csehországba vagy Lengyelországba viszik a cuclit. Nem kéne ha ingyen adnák se. Vigye a futár ha úgy tartja kedveM, és vihessem be is (spórolva 1-2 napot) ha úgy..."
    - Van olyen szerviz, ahol személyesen lehet leadni és itthon is szervizelik.

    ""Eddig 8-10 alkalommal hívhattam őket, ebből egyszer jelzett foglaltat, a többi esetben nem vették fel" akkor jelzett foglaltat amikor más hívta. telefon valszeg a pincében van, lehalkítva.
    ez helytelen hozzáállás. "
    - Igen, ez sok vásárlónknak probléma, valamiért azonnal telefonálni akarnak, pedig az email az, ami visszakereshető félreértések esetén, és ott kap gyorsabban választ a kérdésre. A telefonszám mellett, a weboldalunkon erre fel is hívjuk a figyelmet. Egyébként telefonon is ugyanazt a választ kapta volna, mint emailben.

    "Levelét továbbítottam felettesemnek aki válaszol Önnek.
    kész, ennyi volt mára, kifeküdtem :D :D :D "
    - A cikkekből úgy tűnhet, nem kommunikáltunk a vásárlóval, illetve csak (a levéltitok megsértésével kiposztolt) egymondatos üzenetekkel. Hát nem egészen. Már az ügyintézés elején meg voltunk gyanúsítva, hogy az ügyfél által elképzelt, valójában nem létező jogszabály határidejét akarjuk kijátszani, illetve többszöri fenyegetőzés pl panaszkönyvvel, fogyvéddel, bírósággal, homárral, konkurenciától vásárlással annak ellenére, hogy nem álltunk negatívan az ügyhöz egyáltalán (a sérülés negyedik lehetséges okát - az átvétel utáni keletkezés - meg sem elítettük, lehet, ez volt a hiba). Az emailben feltett kérdésekre szerintem maradéktalanul válaszoltunk (persze ennek sincs nyoma a cikkekben), nem volt szó elutasításról, hacsak atekintetben nem, hogy "moströgtönazonnal" történjen meg a csere. Ha veszi valaki a fáradságot, és elolvassa a második cikkben a hivatkozott 1744/2007
    számú közigazgatási elvi határozatot, látható, hogy teljesen más ügy, más ügyintézés történik benne. Egyébként az abban megfogalmazottak szerint is lenne 15 napunk a cserére - ez csak hab a tortán. (Vagyis a két homár cikk alapján nem biztos, hogy látható a különbség, de ha érdekel valakit kifejtem, ahogy az ügyfélnek is megtettük).
    A kapcsolattartóinknak nem feladata a hasonló emailek megválaszolása és nincs is idejük ezzel foglalkozni. Szabályaink miatt továbbította az ügyfél panaszát felettesének, melyet közölt az ügyféllel.

    És ez alatt van egy ilyen koment
    Pcx Webáruház
    Egyébként elnézést, hogy ide pofátlankodtunk fogadatlan prókátorként, de a cikk lényegében bármelyik webes IT cégről szólhatna.

    Újabb bejegyzés(9 órája):

    Lehet, hogy lesz még folytatás, a futártól nem vette át a csomagot...

    [ Szerkesztve ]

    ( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette

Új hozzászólás Aktív témák