Új hozzászólás Aktív témák
-
aktív tag
Mit lehet tenni olyankor hogyha már több mint egy hónapja húzódik a garanciális ügyintézés? Konkrétan 2013.12.17. -én adtam le egy Gigabyte GTX560 TI kártyát. Sajnos sürgősen kéne valami megoldás, mert munka gépbe volt a kártya és igen nagy kellemetlenséggel jár hogy már egy hónapja használhatatlan a gép a hibás alkatrész miatt
Neten ezt találtam, erre lehetne hivatkozni?
Meddig kell tűrnie a fogyasztónak a késedelmet? Erre nincs előírás. A következőket szoktuk javasolni:
a termék leadásától számított két héten belül csak akkor lehet fellépni, ha a forgalmazó nem törekszik a hiba elhárítására (pl. nem továbbítja a terméket a szervizbe),
két hét elteltével már célszerű sürgetni a javítás elkészültét,
egy hónap elteltével – nagyon konkrét ígéret hiányában – már kérheti a termék cseréjét."Abban az egyetlen percben benne volt életem minden boldog pillanata."
Új hozzászólás Aktív témák
- Microsoft Office és Office 365 topic
- Az iPhone 15 frissítésgaranciát, a 16 szép rendereket kapott
- Elektromos autók - motorok
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Politika
- Milyen notebookot vegyek?
- ZIDOO médialejátszók
- Micro Four Thirds
- Computex 2024: az Akasa mágneses burkolatot ad, az SSD-t te rakhatod bele
- Xbox Series X|S
- További aktív témák...
- Dell Precision 5570 15,6" / I9-12900H/ 2TB/32GB/ RTX A2000/ Dell Garancia 2025.05.31-ig
- HP Victus 16-r0008ne - ÚJ 16" QHD IPS GAMER notebook - i7-13700H, 16GB, 1TB SSD, RTX 4060
- HP Victus 16-r0001nt - ÚJ 16" QHD IPS GAMER notebook - i7-13700H, 32GB, 1TB SSD, RTX 4070
- ASUS ROG MAXIMUS Z790 APEX. ! Leírás !
- HP Victus Gaming 16-r1058nt - ÚJ 16" FullHD IPS GAMER notebook - i5-14500HX,16GB, 512 SSD, RTX 4050
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs