Új hozzászólás Aktív témák

  • FrozenThrone

    aktív tag

    Mit lehet tenni olyankor hogyha már több mint egy hónapja húzódik a garanciális ügyintézés? Konkrétan 2013.12.17. -én adtam le egy Gigabyte GTX560 TI kártyát. Sajnos sürgősen kéne valami megoldás, mert munka gépbe volt a kártya és igen nagy kellemetlenséggel jár hogy már egy hónapja használhatatlan a gép a hibás alkatrész miatt :(

    Neten ezt találtam, erre lehetne hivatkozni?

    Meddig kell tűrnie a fogyasztónak a késedelmet? Erre nincs előírás. A következőket szoktuk javasolni:

     a termék leadásától számított két héten belül csak akkor lehet fellépni, ha a forgalmazó nem törekszik a hiba elhárítására (pl. nem továbbítja a terméket a szervizbe),
     két hét elteltével már célszerű sürgetni a javítás elkészültét,
    egy hónap elteltével – nagyon konkrét ígéret hiányában – már kérheti a termék cseréjét.

    "Abban az egyetlen percben benne volt életem minden boldog pillanata."

Új hozzászólás Aktív témák