Új hozzászólás Aktív témák

  • Eddie141

    senior tag

    válasz ACE- #6226 üzenetére

    Igazából legkésőbb előző hét közepe/végére igértek választ vagy kártyákat, de ez elmaradt.
    A gyanusítgatás szivük joga, de kérdem: ha valóban ez is a helyzet (mármint, hogy ez a késlekedés oka) akkor is bele kéne férjenek az idő keretbe nem?
    Természetesen az is ezen érv ellen szól, hogy a garancia futár megrendelésekor rögtön vásároltam az ünnepekre és a szünetre tőlük egy átmeneti kártyát ehelyett a barátnőmnek, így jogos lenne a kérdés:
    Ha mindezek után, hogy egy újonnan vásárolt kártyára kiadok pénzt, és ezen felül is maradt a másikra pénzem, akkor csalás helyett nem lenne kevesebb macera rögtön erősebbet venni? :) Nem elég, hogy a barátosném karácsonyi ajándékát duplán voltam kénytelen ezáltal megvenni, még bukok is az átmeneti kártya eladásakor, illetve az összeg sem erre lett volna eredetileg szánva :)

Új hozzászólás Aktív témák