Új hozzászólás Aktív témák

  • HUN]Repa

    aktív tag

    válasz dethroner #5834 üzenetére

    A komment elején találhatókban egyetértünk.
    Nem adom az értetlent, legalábbis próbálom: az, hogy egy azonnali bemutatásnál esetleg nem jelentkezik hiba (egyébként hibás a termék - pl kontakthiba miatt lehet ilyen és ez a Te esetedben is előfordulhat) nem jelenti azt, hogy a termék hibátlan. Én úgy gondolom, ilyenkor praktikusabb rendesen bevizsgálni a terméket mint sebtiben egy teszt, nem beszélve az ilyen azonnali próbákhoz nem kicsi hardverparkra lenne szükség, ami nálunk - nincs raktárkészlet - eleve nehezen volna kivitelezhető - tehát, hogy leveszek a polcról egy CPUt, meg hozok RAMot az alaplapodhoz, esetleg CPUt és alaplapot a RAModhoz - ezek nem igazán hozzáférhetőek. És ekkor a többi termékről nem is beszéltünk, de tovább is tudnám ragozni, pl. azzal, hogy az átvevőnek nem feladata a tesztelés, ha az lenne, ez jelentős időt venne el az átvétel helyett - a sorban állóknak amúgy is általában megvan az alaphangulata, lévén panaszuk van,
    szerintem a nagy részüket sokkolná, ha elkezdene tesztelgetni a kolléga.
    Azonnali cserét tehát nem ígérünk, csak azt, hogy az ilyen garanciák gyorsított eljárásúak.

    God save us from the arrows of the Hungarians.

Új hozzászólás Aktív témák