Új hozzászólás Aktív témák

  • HUN]Repa

    aktív tag

    válasz South Velen #5790 üzenetére

    A te 3 napos garanciád eléggé rendhagyóra sikerült, a termékre 9 nappal a meghibásodás észlelése utánra kértél futárt (utazás miatt), ez sajnos nem lehetséges, a futárigényt akkor elutasítottuk az indoklásban tájékoztattunk róla. A Garanciafutár kényelmi szolgáltatás, a terméket - ha sürgős - más módon is eljuttathatod hozzánk (pl ismerős, posta, saját futár megbízása, netán a GaranciaFutárt is kérhetted volna ismerős címére és a termékért oda megy a futár - ezek csak ötletek), tehát nem csak ez a lehetőség adott. A következő igényléskor nem tudtuk 3 naposra felvenni, lévén nem volt 3 napos az ügyintézés. A hibabejeletéshez - melyre emailedben hibatkoztál - egyébként az alábbiakra van szükség: a hibásnak vélt termékre, mivel annak beazonosítása szükséges, a szakszerű üzembe helyezéshez és a rendeltetésszerű használathoz szükséges tartozékokra, panasz közlésére,
    illetve szükség lehet arra, hogy igazolja az ügyfél azt, hogy szerződésben állunk (számla), illetve jótállási kötelezettségünk van (garancialevél). A 3 napos ügyintézéshez nem elég tehát egy emailt írni. A termék nem lesz javítva - ezt emailben is megígértük, csere vagy vételár visszafizetés.
    A Be Quiet-tel kapcsolatban: a Te ügyintéséden kívül egy ilyen gyártmányú termék (nem tápegység) volt ügyintézésen, én nem mondanám problémásnak a márkát.

    God save us from the arrows of the Hungarians.

Új hozzászólás Aktív témák