Új hozzászólás Aktív témák

  • minas

    aktív tag

    Ma délelőtt bevittem a hdd-t a szervízbe, tehát mostantól indul a centivágás/stopper (ahogy tetszik). Okulásul írom le majd a gariügyintézés állomásait, hátha valakit megnyugtat, vagy eltántorít (nyilván a következőkben jelzett tapasztalatok alapján).
    Mondjuk nem tudom, hogy általában hogy szokott lenni számtech cuccoknál, de az lenne a normál eljárás, hogy beviszem, ott helyben lecsekkolják és felveszik javításra, vagy ha nem javítható a dolog (egy hdd nem szokott az lenni), akkor egyből csere, csereutalvány, vagy pénz vissza. A többit meg lejátsza a kisker a forgalmazóval. Mondjuk nem is tudom, hogy egy cég munkaállomásának esetében miért is kellene várni akárcsak napokat is a megoldásra. Addig azzal a géppel nem végeznek munkát, nem termel bevételt. Ezt ki fizeti meg?
    Mondjuk az iPon legalább előre jelzi a webáruházában a kéthetes intervallumot, tehát ennek ismeretében lehet vásárolni is.
    Folyt.köv.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák