Új hozzászólás Aktív témák

  • wolfman87

    csendes tag

    válasz 04ahgy #5015 üzenetére

    Csak annyit szólnék hozzá, hogy ahogyan a hotelekben (minőségi) megkövetelik azt, hogy ha szar kedved van, ha nem, akkor is a vendég azt érezze, hogy neki jó ott, és kedves legyél vele, úgy egy garanciális ügyintézőtől is elvárható ez, mivel itt is az múlhat rajta, hogy a kedves vendég vissza tér-e, avagy sem.

    Nem ingyen dolgoznak, kanpak fizetést...ez a dolguk.

    Minden cégnek fel kell mérni, hogy melyik éri meg jobban:
    A: vesz fel egy embert havi 100 bruttóval, hogy naprakész legyen, és mindenki a minőségi szolgáltatást érezze a háttérben, vagy
    B: nem vesz fel senkit, és a minimális kommunikáció és gyatra tájékoztatás miatt egyre többen elpártolnak a cége mellől.

    Amúgy meg fletó megmondta. El lehet innen menni... :W :DD

    Többet ésszel, mint ész nélkül!

Új hozzászólás Aktív témák