Új hozzászólás Aktív témák

  • DaveJr

    őstag

    Na ma végre lezáródott a történet. Bementem és megmondtam hogy vagy adnak egy új kártyát vagy kérem vissza a pénzt. A srác hátra ment, gondolom a szervízvezetőhöz, majd előre jött hogy hát ők már 2szer küldtek e-mailt hogy visszaadják a pénzt mert nem tudják cserélni. Mondtam hogy ja persze az érdekes mert egy olyan e-mail címet adtam meg amin abszolút nincs spam szűrés mert az enyém a szerver.
    A pénzt visszakaptam, elmentem egy másik boltba és vettem egy másik gyorsabb kártyát olcsóbban.
    Soha többet iPon.....remélem a Samsung nyomtatóval nem lesz gond amit szintén náluk vettem....bár azt legalább tudom egyből a Samsung szervízbe vinni....

    Isten és a programozók versenyt futnak egymással. A programozók egyre hülyebiztosabb programokat készítenek, Isten pedig egyre hülyébb embereket.

Új hozzászólás Aktív témák