Új hozzászólás Aktív témák

  • DaveJr

    őstag

    Sziasztok!

    Én is megosztanék egy elég negatív tapasztalatot az iPon garanciális ügyintézéssel.

    6 hete(!) vittem be hozzájuk egy Samsung microSD kártyát. Kb 3 hét után bementem hogy mi a helyzet mert 2 hetet ígértek. Már ezen is meglepődtem hogy egy ilyen kaliberű terméket nem cserélnek ki azonnal vagy bevizsgálás után 2-3 nap múlva. Ugye itt szó sincs javításról. Akkor azt ígérték jövő hétre megjön. Azóta se semmi.
    Ma megyek be újra hozzájuk és ha nem kapok új kártyát a hibás helyett biztos hogy visszafogom kérni a pénzem mert ez már azért durva hogy nem képesek kicserélni egy javíthatatlan terméket.
    Én is dolgoztam számtech szervízben pontosan tudom hogy működnek a nagykeres garintézések. De ahol én dolgoztam mi megcsináltuk azt hogy saját szervízben bevizsgáltuk és ha tényleg hibás volt kapott egy újat a raktárból. Aztán mi lerendeztük a nagykerrel. Persze az ilyen kisebb dolgokkal voltunk így mint a pendrive vagy memóriakártya.

    A telefonos elérhetettlenséget én is meg tudom erősíteni. 15szöri hívásra vette fel egy életunt bunkó. Mikor érdeklődni szerettem volna a garanciális ügyintézés állapotáról beböfögte hogy nem ő foglalkozik ezzel írjak e-mailt majd köszönt és lecsapta a telefont....

    Szóval emberek! Senkinek sem ajánlom bármennyire is csábítóak az áraik. Ha egyszer valami tönkre megy ne számítsatok gyors ügyintézésre!
    Soha többet nem vásárolok náluk!

    [ Szerkesztve ]

    Isten és a programozók versenyt futnak egymással. A programozók egyre hülyebiztosabb programokat készítenek, Isten pedig egyre hülyébb embereket.

Új hozzászólás Aktív témák