Új hozzászólás Aktív témák

  • emlekmas

    tag

    Nekem jelenleg egy alaplapom van benn garanciális vizsgálaton az Iponban, és mivel leveleztem velük néhány fordulót, annyi infót már kaptam, hogy náluk nem jelentkezett az a hiba, ami miatt én viszont nem tudtam használni a gépemet.
    Ettől függetlenül úgy tűnik, hogy Biost upgradeltek nekem.

    Ez viszont megindította a bogarat a fejemben, és elkezdtem azon agyalni, hogy más alkatrész okozhatta-e a nálam előforduló hibajelenséget.
    Arra jutottam, hogy a táp lenne a következő gyanúsítottam.

    Namármost van-e arról tapasztalatotok, hogy ha egy garis táppal mennék vissza, akkor azt is mindenképpen elviszik beszállítói garis vizsgálatra (és megint beletelik újabb hetekbe, mire visszakerül hozzám az alkatrész), vagy rendelkeznek ott a szervízhelyen olyan táp-teszterrel (és azt a garis eseteknél sem félnek használni), amivel ott akár a helyszínen tudnak nekem mondani valami konkrétumot, hogy a táppal érdemes-e elkezdenem a bevizsgálási macerát, vagy szerintük az teljesen tökéletes?

    Nyilván meg kell várnom, hogy először legalább az alaplapot visszakapjam, mert lehet az új biossal már menni fog minden, de érthetően igyekszem úgy szervezni a dolgaimat, hogy lehetőleg minél gyorsabban működőképes gépem legyen, ezért agyalok a következő lépés lehetőségén.
    Ami nekem nehezítés, hogy meló miatt csak hétfőn vagy pénteken tudok menni hozzájuk, azt is csak erősen záróra közelében, ezért nem elhanyagolható, hogy előre rendesen szervezzek mindent.

    i5-3570K, ninja, asrock z77 pro3, 2*4 gb corsair vengeance, sapphire 7950, samu 120 ssd, 2*500Gb WD green, gigabyte IF333, corsair GS 600, valamilyen Labtech bill, Logitech G500, Creative S750

Új hozzászólás Aktív témák