Új hozzászólás Aktív témák

  • ShadowX

    őstag

    válasz finest #90645 üzenetére

    Az ilyeneknek csak akkor teljesítem az igényeit, ha előre kifizetik a terméket és a hülye igényeik költségeit. Mondjuk ez igénytől is függ, mert pl. nem vagyok hajlandó órákat tölteni azzal, hogy teljesítsem. Az olyanokat meg alapból hanyagolom, akik azt mondják, hogy kellene a termék, de majd 5 nap múlva, addig tartsam, meg majd úgy csinaljuk, hogy....és ide valami sunyiskodást kell elképzelni.

    Egyébként rengeteg az olyan érdeklődő, aki egy mondatot sem tud helyesen leírni. Az ilyeneknél alapból csak az előreutalás létezik, mint opció. Sok olyan fórumtárs van, aki annak ellenére sem üzletel friss profilosokkal, hogy az előre kifizetné. Ez is érthető, hiszen van olyan vevő, aki el sem olvassa a hirdetést, amiben mondjuk leírsz egy hibát, aztán meg megy a negatív értékelés és az idő, amíg bebizonyítod az igazad.

    Én már mondtam le amiatt üzletet, mert a telefonban nem volt szimpatikus a vevő (vagyis gyanús volt), meg volt akit amiatt küldtem el, mert nem akarta megérteni, amit mondtam. A legutóbbi irreális vásárló azt akarta, hogy vállaljak egy használt forgószékre fél év garanciát, de úgy, hogy ha gond van vele, akkor fizessem vissza a teljes árát. Mondtam neki, hogy használt a szék, el lehet jönni és ki lehet próbálni, garancia már nincs rá, így én sem vállalok. Amikor már harmadjára sem akarta megérteni, hogy én nem vállalok rá garanciát, mert a gyári garancia sem érvényes, akkor elköszöntem tőle, azzal a magyarázattal, hogy mi nem értjük meg egymást. És mindez egy 13K-s szék volt, patika állapotban, mert vigyáztam rá (hirdetésben meg volt említve, hogy nincs rá garancia). És egyszerűen nem akarta megérteni, hogy miért nem akarom én ezt úgy, ahogy ő kitalálta. Javasoltam neki, hogy ha garancia kell, akkor vásárolja meg ugyanezt a széket valamelyik forgalmazótól 3,5x ennyiért. :)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák