Új hozzászólás Aktív témák

  • Kareszovics

    addikt

    Sziasztok!

    A storynak már van múltja, akit esetleg érdekel a nevemre keresve úgy is utána tud olvasni itt a topikon, de amit kérdezni szeretnék az magában is jól érthető.

    Egy elhamarkodott és rosszul sikerült (bugos volt a klines) paypal vásárlás miatt (Steam Wallet) én hülye nem a Steam Supportot kerestem, hanem Unathorized Claim (nem Dispute) okán csináltam egy PayPal ticketet.

    Gyakorlatilag egy nap alatt ezzel az indoklással:

    "A PayPal claims specialist has reviewed the case and determined that the claim does not meet the criteria for unauthorized use, so the case is now closed."

    Ez ha most jól értem azt jelenti, nem volt Unathorized Claim, tehát a Steam megkapja a lóvét.

    Na most ezzel párhuzamosan kaptam egy jóízű trade bant Dispute miatt.

    Következők a kérdések:

    - ha terhelést/pénzt megkapja a Steam, illetve látja, hogy le van záródva neki kedvező módon a PayPal ticket leveszi-e bant?
    - mivel 14 napon belül vagyok: mi történne akkor, ha az in dispute Wallet vásárlásokat refundolnám?

    Továbbá: bárkinek van valami hasznos gondolata/kritikája ossza már meg velem legyen kedves; előre is köszönöm! :R

    http://steamcommunity.com/id/sgtavitus?l=hungarian

Új hozzászólás Aktív témák