Új hozzászólás Aktív témák

  • cskamacska

    addikt

    válasz Cifu #52689 üzenetére

    "az SQ42 ennyire el van hanyagolva"

    Nem feltétlen van elhanyagolva, de az az SC-vel együtt erős feature creep terápián ment keresztül.

    Ha megnézed az eredeti Kickstarter célokat, azok 6 millióig simán teljesíthetőek lettek volna korábbra:

    Star Citizen Combined Stretch Goals

    Aztán a helyi gyűjtésnél annyira elszálltak a célok, hogy most nem győzik utolérni magukat. Tehát nem arról van szó hogy nem tudták megcsinálni, hanem hogy pl kétszer újrakezdtek mindent, mert mindenből több, szebb, jobb kellett, ami egyre több pénzt és emberórát követelt. Az többször kiszivárgott hogy Roberts megcsináltatta ugyanazt a modellt / helyszínt / stb többször, ez nyilván pénz és időpazarlás, más kérdés hogy a rajongók ezt kérték, és effektíve mindenben erre ösztönzik Robertséket, legyen szebb és nagyobb, ezért adnak ki újra és újra pénzt. :U Más kérdés hogy mennyire fenntartható ez, meg mi lesz a vége, de SQ42 fronton úgy néz ki észhez tértek és meg vannak húzva a határvonalak. SC-nél ilyen nincs, ha SQ42 jó lesz, az dagad végtelenségig. :B

    Malibutomi: Ez természetesen nem így van. Artist, hangmérnök, modellező, pogromozó, mission scripter, kutyafüle szalámi, az kell a 100 naprendszert betöltő elképesztő mennyiségű űrállomáshoz, gázfelhőhöz, roncsokhoz, bázisokhoz, NPC űrflottákhoz, karavánokhoz, és mindenhez amitől élő, lélegző, hihető lesz a világ, nem csak a földi Minecraft vonatozáshoz. :P Űrben is ugyanaz a gond mint a bolygóknál, nem lehet mindent a procedural generation-ra bízni, de még csak kézzel készített egyen bázisok sem lehetnek mindenhol, mert az kilátszik. És akkor el is érkeztünk ahhoz, hogy Hurston részei is kézzel készülnek, amitől nagyon jól néz ki, de lényegesen tovább tart mint tervezték, és amíg városi business districtet faragnak, addig nem faragnak ugyanazok az emberek 3 kisebb űrbázist egy procgen hold körül, és így nem is halad olyan ütemben az űrszim rész, mint tervezték és sokan szeretnék. :(

    tom5598: Ez így nem igaz, rakás jó Kickstarter játék jött ki, mindeközben a nagy AAA kiadók meg lassan féltucat játékot sem adnak ki egy évben, az is mind teljesen mainstream MMO lesz. Bármi csak egy kicsit is niche igényt már "indie" játékok elégítenek ki, csak éppen a független csapatok rettenet forráshiányosak, és rá vannak szorulva bármilyen segítségre. Persze jobbik esetben van egy épkézláb projekt menedzser is a csapatban, ami legalább nagyjából meg tudja saccolni mi mennyi időt és pénzt fog igényelni, és csak addig nyújtják a játékot, amíg a takarójuk ér. :)

    [ Szerkesztve ]

    "Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"

Új hozzászólás Aktív témák