Új hozzászólás Aktív témák

  • hunaqua

    addikt

    válasz ArGab #36540 üzenetére

    A márkakereskedő jogkörét a gyártó és vagy az importőr rögzíti.A garancia levelet is a gyártó biztosítja a kereskedő felé aki azon "csak" adminisztratív munkát végez,és küldi vissza az adatokat a gyártónak vagy importőrnek.A jogviszony az igaz,hogy a kereskedőt érinti első körben,de az is bevonja a gyártót a probléma, garancia kezelésében.Szerviz sem egy van amit fel tudsz keresni akár garanciális javításban ,hanem az összes hivatalos márkaszerviz használható.

    Abban az esetben viszont ha nem hivatalos gyári importőre van a márkának hanem egy magán disztribútor,akkor van arra lehetősége,hogy átvállalja a garancia költségét a gyártótól mondjuk minden termékre +5% árrés fejében.Ebben az esetben Ő szerződik le mondjuk "fütyi" Bt-vel,aki szögelgeti a termékeket és számlázza adott esetben az Emag felé.

    Ebben az esetben ezt úgy tudom elképzelni,hogy mondjuk Moldáviában nincs jelen direktben az LG,de kiszolgál magán forgalmazót. (Moldávia még nem is EU.) Ettől veszi olcsón ,de garancia nélkül a román (ami ugye már EU) Emag,és próbál ha nagyon kell valami szervizt keresnie sz@r esetén,mert ő garancia nélkül vette.

    ...az áfa-ról ne is beszéljünk :D

    [ Szerkesztve ]

    SONY 65XE8577----Philips 58PUS8506----TCL 55c635----Onkyo RZ740----Dali Concept 8/6/C/S----HIVI VR8-W----Zgemma H9 Combo----Uclan Ustym 4K Pro----Asus_Tuf-AX5400----Vontar X3 X4----X96 Max+----Tanix_TX3_Max----Tanix W2---Raspberry Pi

Új hozzászólás Aktív témák