Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • pikar

    tag

    válasz Azurooandrew #53832 üzenetére

    Hy!

    Az üzletben a házhozszállításra néhány ezer forintos díjat mondtak. Mivel amúgy is elég drágák inkább mosolyogva furgonnal mentem.
    640 ezres Tv-t haza. Másnap felhívtam, nem tetszik, nem OK a cucc. Az amire az üzletben azt állították, hogy természetesen tudja, de kipróbálni eszköz hiányában nem lehet, persze nem tudta. Furgonnal vissza. Átnézték a doboz tartalmát. Számlákat gyártottak a visszavételről.
    Majd vettem egy 480 eres masinát meg még ami kellett és visszaadtak kp 50 ezret.
    Az üzletben az eladók felkészültsége marketingnek elmegy, de kissé hiányos, mivel az E-manuálban (és sehol máshol) a "kizárások" részben pontosan le volt írva egy mondatban az ami nekem kellett volna, de nem tudja. Amúgy ma ez a fogyasztói társadalom hozadéka, azt se tudják mit adnak el... mi meg azt se tudhatjuk mit veszünk meg.

    Szerintem akkor is visszavették volna ha csak egyszerűen nem tetszik és ami meglepő, hogy kp-t adtak vissza nem utalványt. De úgytudom, hogy MédiaM webáruháza is a 8 napos visszacserés lehetőséggel működik (jogszabály), ha elfogadják a kupont vedd onnan. Ez esetben max egy visszaszállítási költség lehet. Még a lista áraik is lehetnek az üzletektől eltérőek!!
    Amúgy szerintem sérülés nem lessz rajta, a felhősség meg relatív dolog (sajnos). Ha biztosra akarsz menni a lehetőségekben hívd fel a Samsung Mo. Kft-t 80/7267864 készségesek és meglepő, de többet tudnak mint az üzletben:)

    üdv

Új hozzászólás Aktív témák