Új hozzászólás Aktív témák

  • SirKero

    őstag

    válasz odrif #53509 üzenetére

    A samsung mo. ügyfélszolgálata nem ér egy kalap ......... sem :(((
    Közel két hétig hitegettek,hogy szerver karbantartás van náluk és biztos,hogy az én készülékem hibátlan. Tegnap már nem bírtam tovább és bementem a boltba ahol vettem a tv-t és láss csodát ugyan az a készülék ami nekem van a boltban vígan üzemel. ( Smart Hub )
    Rendesek voltak az üzletben ( Euronics Kö-Ki ) mondták,hogy semmi gond vigyem vissza a készüléket ( jelzem közel két hét elteltével ) és kicserélik mert biztos,hogy rossz. Vissza vittem megnézték és tényleg a készülék volt hibás. Ja és volt az üzletben egy samsung alkalmazott aki elmondta,hogy már napokkal ezelőtt befejezték a karbantartást :Y Az ügyfeles meg még tegnap előtt is ezzel kábított :W Ennyit a samsung mo. ügyfélszolgálatáról és a prémium szolgáltatásukról :(((

    [ Szerkesztve ]

    Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....

Új hozzászólás Aktív témák