Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • sagajr78

    tag

    válasz golyani #3116 üzenetére

    golyani:
    Menj is be az alagútba, majd menj végig rajta míg a bányabejáratig nem jutsz aztán haladj tovább odabenn. Ott majd halad tovább a sztori. Akik odabenn várnak feladatokat adnak majd, amit elvégezve és leszállítva kapsz egy újabb feladatot tőlük aminek elvégzése után nyílik meg az út Yantar-ba. Addig az a rész zárva lesz előtted.

    tatararpad:
    A zöld és kék gömböcskék haszontalanok, eladhatóak. Tulajdonképpen a sikertelen artefact egyesítés melléktermékei (a legjobb esetben is csak 65%-os az esély a sikerre és pár órán át eltart a dolog, aztán egy újabb óra kell mire feltölt a merger a használat előtt).

    cheatergs:
    Fel lehet ugrálni oda. Fel tudsz menni egészen az utolsó előtti szintig. Ott ugorj rá arra a kis függőleges törött oszlopcsonkra ami a szellőző "cső" alatt/mellett van. Itt állj ki annak legszélére úgy, hogy ha felugrasz ne lökjön el a cső maga. Ha ez megvan akkor próbálj úgy ugrani előrefelé, hogy a szellőző oldalán lévő peremre érkezzél. Ha ez megvan akkor menj át óvatosan a perem azon részére amelyik a beömlő/kiömlő nyílásnál van és ott fel tudsz már ugrálni némi próbálkozással a cső tetejére ahonnan pár lépés és a ládánál vagy.

    [ Szerkesztve ]

  • sagajr78

    tag

    válasz Habugi #3106 üzenetére

    Habugi:
    Igen, a Doughboy egy artifact. Nem világít, szinte átlátszó a földön, nagyon nehéz észrevenni, egyébként egy barna, szőrös golyóbisra hasonlít. Csak véletlenül botlottam bele én is két példányába (az egyik valamelyik laborban mászkált, a másikat Countryside-ban találtam mikor végiggyalogoltam rajta kifelé jövet a középen lévő vizes területről, benn a nádasban). Illetve két másikat monolith katonáktól zsákmányoltam (egyet a radarnál miután a baráti izlom-nak visszavittem az agyat, az ennek során keletkező blowout által kiirtott bázis hullái között, a másikat az erőműnél egy a katonák által lelőtt RPG-s monolith tagnál).

    A repair kit meg továbbra sem működik. :(

    [ Szerkesztve ]

  • sagajr78

    tag

    válasz dzsudzsu7 #3153 üzenetére

    dzsudzsu7:
    Két hullának is kell lennie, egyik ott ahol két burer van, a másik a hosszú folyosók valamelyikének egyik kis oldalszobájában. A kód nem hullánál van amúgy, hanem a mellette lévő pda-n. Ha azt felvetted akkor birtokodban van a kód csak olvasd vissza a szövegeket a pda-don meg nézd meg a bejegyzéseidet.

    The Feri:
    Darkscape-ben (ahová menekülni kell miután a kódot megszerezted a Monolith vezér irodájából és ez után támadtak a katonák) voltál már az alagútban és onnan bentebb a bányában? Tehát a dokumentumok megszerzése után leadtad a megfelelő cuccokat (egész pontosan a begyűjtött gépről mentett adatokat) Veles-nek is?
    Ha nem, akkor add le azokat is és majd tovább megy a sztori. Kapod majd az újabb feladatot (Veles adja) aminek során át kell bandukolj Rostock Factory-ba és ott kell majd intézkedned. Nem mellesleg ez a feladat a felvétele után megnyit egy újabb melót amit vagy Voronin vagy a másik Duty főnök bíz rád ha beszélsz vele.

  • sagajr78

    tag

    válasz Habugi #3197 üzenetére

    Habugi:
    Csak menj át egy másik pályára (amúgy is el kell menjél vissza a Countryside területre) és azonnal megszűnik. Még csak a drága gyógyszert sem kell használnod.

    miklos3391:
    Sehogy. Tankolni csak kannából lehet.

    [ Szerkesztve ]

  • sagajr78

    tag

    válasz Pacy #3209 üzenetére

    Kereskedőknél időnként előfordul. Illetve főként találni lehet belőlük elszórtan egyes laborok lezárt raktárában, eldobálva pár helyen. A kannák nem üresek, nem véletlenül nyomnak 10 kilót. ;)

  • sagajr78

    tag

    válasz borovi #3230 üzenetére

    borovi:
    Próbálj a tárcsa legszélére kattintani a külső peremére nagyjából 10-11 óra irányában. Akkor majd sikerülnie kell a dolognak. Az első számjegyet én mindig ezzel a módszerrel állítottam be.

  • sagajr78

    tag

    válasz ' Tzs , #3402 üzenetére

    tzs182:
    Ez már csak ilyen. A megoldás egyszerű, vedd le nullára a particles csúszkát és fel ne emeld a tekinteted a talajról. Úgy menj Ghost után hogy egy centire sem nézel fel (csak magad előtt a talajt nézed). Ekkor nem lesz gond a hülye effektekkel amik bezavarnak és kifagyasztanak. Amikor meg támadás ér hagyd a harcot ghost-ra akkor se nézz fel vagy ha nagyon nem bírod akkor éppen csak annyira, hogy ne láss semmit ami előtted 4-5 méternél távolabb van (ez bőven elég a chimera legyilkolására).

    Miután kiértetek a generátorok közül és jócskán eltávolodtatok, már nem lesz ilyen jellegű probléma csak ne fordulj vissza az irányukba úgy, hogy lásd is azokat.

    Megjegyzem static lighting beállításon csak egyszer fagyott ki a hely, bármely másik dinamic beállításnál viszont sokszor ha nem a talajt bámulva haladtam.

  • sagajr78

    tag

    válasz ' Tzs , #3413 üzenetére

    tzs182:
    Lényegében valóban kétféle vége van a játéknak. Vagy túléli a karaktered vagy meghal.
    Ez utóbbinál van vagy 8-10 féle variáció attól függően, hogy mit értél el, mennyi pénz van nálad mikor belépsz a wishgranter-hez, mit kívánsz meg hasonlók. A vége ugyanaz, tehát kampec, csak más videó lesz lejátszva.

  • sagajr78

    tag

    válasz Habugi #3417 üzenetére

    Habugi:
    Forest meg a Construction yard alapvetően mostohagyermek. Tulajdonképpen kihagyhatóak ha nem akarsz velük foglalkozni.
    Előbbi helyre a Yantar-ban lévő kutatóktól lehet feladatot szerezni (a barakkban lévő két tudós közül a zöld páncélos küld el oda egy kottáért), utóbbi helyre meg a Freedom vezetője küld ha beállsz hozzájuk. Construction Yard-on mondjuk akad pár érdekes feladat a Stalker kereskedő által adva (van keress meg bizonyos cuccokat típusú meg robbants fel bizonyos dolgoakt feladata is).

    Underground után már gyorsan a végére érsz. Van még maga Pripyaty, majd az erőmű, ott benn a reaktor, majd onnan kijőve a generator terület és azon belül a végső helyszín. Utóbbi 3 hely együtt talán 1 óra, max másfél és akkor nem is sietsz.

  • sagajr78

    tag

    válasz Antonius1978 #3420 üzenetére

    Antonius1978:
    Ez lenne Veles jutalma azért, hogy két feladatot teljesített neki a játékos.
    Jelenleg még nincsenek a játékban a kérdéses kereskedők, emiatt nem jelentkeznek be rádión sem.
    Amit meg kínálni fognak, szerintem, azok a jobb minőségű esetleg egyedi fegyverek/páncélok meg az összetettebb és ritka artifact-ok (amiket merger-rel lehet előállítani vagy még úgy sem).

    Ha minden igaz akkor majd ők is helyet kapnak az új patch után a játékban.

  • sagajr78

    tag

    válasz Habugi #3424 üzenetére

    Habugi:
    Vannak ilyen szép apró csodái a játéknak mikor csak úgy talál az ember csak merger-rel előállítható artifactot az úton. De az még jobb mikor olyat talál ami még úgy sem állítható elő. :D

    Construction Yard-on nincs Stalker vezető, csak egy kereskedő aki nem tartozik semelyik frakcióhoz. Ő a térkép alján található meg nagyjából középtájon egy épületben (épület előtt két stalker dekkol, még a nagyon alap típusból).

    Egész jó cuccai vannak csak nem biztos, hogy túléli a beszélgetéseteket, mert kicsit tőlük északra van egy szivattyúállomás ahol dekkol 2 burer (köpeny nélküli, egész rondák szegények) akik mániája, hogy a játékos mozgására felélénkülő kutyák (akikkel szemben ellenségesek) miatt kijönnek onnan és akkor már a kutyák mellett egy füst alatt elintézik az egész ott állomásozó Stalker csapatot. Szóval előbb őket kell kinyírni biztos ami biztos alapon a nyugalom érdekében.

    Az első feladata, hogy a rádiója megszereléséhez gyűjtsön össze a játékos két dolgot (javító készlet meg a szivattyútelep egyik épületében ledobott másik alkatrész) amikhez nem lesz quest marker csak szóban elmondja merre érdemes keresni azokat. Jutalom, hogy megmondja a Yard-on lévő mercenary bázis jelszavát így bántatlanul lehet bemenni boltolni az ottani kereskedővel (csak a kapusnak be kell mondani a jelszót).

    A második feladata meg visszavinne a SIN fickók lakta vidékre és ott is a hajókhoz (amiket egy rakás zsoldos véd). Ezt már nem csináltam meg neki, így nem tudom mi a jutalom és hogy lesz vagy sem további feladata.

    A yantari kutató csak egy feladatot adott sajna a forest-be. Cserébe onnan lehet a banditáktól egy rakás üzemanyagot elhozni aki arra vágyik (van ott a tanyájukon 3 kanna üzemanyag is).

    Visszatérés Pripyaty-ból... Biztos vissza tudsz menni mert vezetnek onnan utak kifelé. A bejutás is csak azért volt körülményes mert épp tisztogatást végzett a sereg ezért nem lehetett használni a szokásos útvonalakat. Ha a monolith jelentette problémát ott orvosolod, akkor szerintem megnyílnak az utak. Én speciel nem próbáltam visszamenni onnan, hajtott előre a cél közelsége. :D

  • sagajr78

    tag

    válasz Süni 1985 F #3426 üzenetére

    Cordon, a híd alatt ahol Wolf embereivel találkoztál mikor mentél kitakarítani a banditáktól a gyárat. Van ott egy ajtó ami már nyitható. Ott lemész, majd az első lenti szobában (jobb kéz felől) ahogy belépsz nézz jobbra és le a földre, ott lesz a kulcs.

  • sagajr78

    tag

    válasz Antonius1978 #3432 üzenetére

    Azzal a kulccsal 3 dolgot lehet tenni mikor beszélsz Wolf-fal. Egyik esetben visszaadod neki, cserébe ad egy jellyfish artifact-ot. A másik két esetben nálad marad a kulcs és azzal lehet nyitni a Garbage-ban a bárba vezető kapu mellett lévő vasúti kocsi ajtaját. Odabent dobozok vannak amiket szétverve ellátmányhoz lehet jutni.

    A vicc amúgy az, hogy az a kocsiajtó nincs is bezárva, mert visszaadott kulccsal is simán kinyílt.

    Különleges fegyverekből meg akad pár a játékban. Én ezek alatt az egyedileg, eleve módosított cuccokat értem. Például a Black Kite spec változata kisebb visszarúgással és jóval masszívabb sebzéssel rendelkezik és nem .45-ös lőszert prüszköl hanem 9x39-eset. Találni lehet belőle egyet a szarkofág kóddal lezárt ajtaja mögött. De említhetném a sniper változatát a TR301-nek (eleve távcsővel meg hangtompítóval, igen nagy pontossággal és a legjobb sebzéssel ami assault rifle-nek van a játékban, ráadásul még gránátvetőt is lehet rátenni) vagy épp a sniper/storm obokan típusokat amik szintén nem kaphatóak csak megtalálhatóak. Pisztolyra másik példa a hangtompítóval egybeépített tuningolt Kora. Sörétesből egy SPAS 12-esből találtam speciálisat valami lecsapott embernél amit szintén nem lehet boltban megszerezni.
    De vannak ilyen speciális módosított eszközök páncélokból és majd minden fegyverből.

  • sagajr78

    tag

    válasz Süni 1985 F #3438 üzenetére

    A kristály átadása után vagy közvetlenül? Akkor csak menj át a Sakharov bunkerével szemközti barakkba ahol két kutató van. Ott beszélj a zöld ruhással és máris visszahív Sakharov hogy kész a PDA-d javításával.
    Utána pillanatokon belül jön az üzenet hogy húzás vissza a bárba mert azt meg megtámadták. A sztori tehát ott fog folytatódni.

    Amúgy ha nem látszik a küldetés csak tölts vissza egy korábbi mentést. Előfordul nagyon ritkán, hogy van feladatod csak éppenséggel elfelejti kijelezni a PDA. Ez amúgy elég könnyen kiderül ha átolvasod a beszélgetéseket amik lezajlottak. A PDA-don erre is képes vagy és ott a messages részlegben szerepelni fog minden kapott üzenet, így azok is amik feladatra vonatkoznak. Ha ott megvan a segélykérés Petrenkotól, akkor mehetsz is oda. Ha nincs és csak simán elküldött Sakharov, hogy most javít és gyere vissza később, akkor meg irány mással dumálni, méghozzá a zöld ruhás kutatóval.

    Antonius1978:
    A módosított ruháknál nem lesz semmi jelzés ami eltérésükre utal. Pont ugyanúgy néznek ki mint a simák. AZ eltérés csak viseléskor derül ki. Ilyen ruha például Strelok Stalker suit-ja is. Könnyebb mint a normál változat, de kevésbé ellenálló és egyes védelmei is gyengébbek, viszont kétszer olyan gyorsan regenerálódik benne a karakter. Eladóknál olykor előfordul, hogy ugyanaz a páncél kétszer is szerepel egymás mellett. Ilyenkor az egyik a kettő közül egy módosított változat ami valamiben több vagy épp kevesebb mint az alap típus.

    Az egyedi fegyverek egy része sajnos stash-ekben van és hogy azokat éppen megosztja veled a program vagy sem, csak mázli kérdése (a bárban lévő kámzsás fickótól 2000-ért vett infó a Forest-be szól és az általa megjelölt stash-ben van például egy táposabb változata a Viper géppisztolynak ami alapból 9x18-as lövedéket használ és nem 9x19-est). Mások fix elhelyezésűek (például a két obokan variáns a monolith katonáknál akik X18-at őrzik vagy a már említett sniper variánsa a TR puskának az army depot-ban). Van ami zárt ajtó mögött lelhető fel (például a black kite egyedi változata lenn van egy számzáras ajtó mögött a szarkofágban egy exo suit társaságában). Az egyik legelső ilyen megszerezhető fegyver a kísérleti ukrán pisztoly aminek nagyon harmatos a karakterisztikája (Fort 12 ha jól emlékszem).

    Egyedi artifact-okból is van egy halom ami se nem alap típus, se nem merger-rel előállítható, hanem véletlenül lehet megtalálni (blue/green beads, mindenféle gombolyagok meg pár másik - eddig 4 speciálisat találtam de tuti akad több is). Szóval a spéci kereskedők szerintem ezek közül fognak majd árusítani és ettől lesznek ők és portékájuk különlegesek.

    [ Szerkesztve ]

  • sagajr78

    tag

    válasz cs1rk3 #3457 üzenetére

    Ebben az esetben hagyd a csodába a csatornát és támadj te is frontálisan. Ne törődj azzal amit Ghost szövegel (egyébként is említi ezt az alternatívát is mint lehetséges problémamegoldást).

    Ha a csatornán át mész akkor ugyanis hajlamos őkelme elfelejteni hogy neki oda kéne majd mennie a labor ajtajához és kinyitni azt, míg ha frontálisan nyomulsz be te is, akkor annak a pár őrnek a kinyírása után érdekes módon teszi a dolgát a manus és nyitja az ajtót...

  • sagajr78

    tag

    válasz Antonius1978 #3462 üzenetére

    Az igazán fontos infó amit elad a manus, az a Forest-ben lévő stash helye, az Eye of the storm nevűé. Ez egy elektromos anomáliákkal elég rendesen körbevett sziklaszál aminek aljában van egy láda. Abban van a spéci Viper 5, egy láthatatlan térkép (sajnos nincs neki ikonja vagy megjelenítése de a dobozban a viper 5 mellett van 2 üres hely majd egy adag lőszer és az üres helyre ha ráviszi az ember a kurzort akkor kiírja hogy az egy térkép amit felvéve bejelöl egy stash-t a térképen a program plusz megjelenik az infó a PDA-n is) ami a countryside-on lévő egyik igen eldugott Leap of Faith nevet viselő stash-hez vezet.

    A páncéloknál nem jelzi a program semmilyen módon a különlegességüket és sajna az egyediségek egy része sem kerül be az információk közé (például Strelok stalker suit-jának gyógyítós előnye is csak a fájlok böngészéséből derült ki számomra meg ha nagyon figyeltem akkor feltűnt hgoy mint ha gyorsabban elállna magától a vérzés és gyorsabb volt a regenerálódás sebessége is, még ha a kisebb tömege és a gyengébb védelmei látszanak is mikor felveszi azt a karakter).

  • sagajr78

    tag

    válasz Habugi #3464 üzenetére

    Igyekszik az ember. :)

    Eszembe jutott egy hely ahol eddig 4 esetből kétszer doughboy-t találtam és eléggé a játék elején. Amikor az ember megy a bár felé a rostoki térképen van ugye az aréna épülete. Előtte vezet el egy út ami elmegy majd egy busz roncsa mellett is.
    Na az épülethez tapadva haladva úgy, hogy balkéz felé esik az említett kis út menni kell előre míg két anomáliába nem fut az ember egy dupla cső alatt. Ezek között át kell kecmeregni (vagy megkerülni az egészet és a busz mellett visszafordulni a fal felé elmenni addig azt úgy folytatni a sétát) és tovább menni míg a fal végéig nem érünk. Itt van egy nagyon szűk kis beugró amiben lapult eddig négyből két alkalommal doughboy (ha nem nyomom a F billentyűt észre sem veszem annyira beleolvad az az artifact a talajszínbe).

    Érdemes a susnyást végigbújni mert az egyik sarokban például a falak találkozásánál kicsit arrébb lesz 3 láda egy halom lőszerrel. Vagy annál az elágazásnál ahol jobb kéz felé van a bárhoz vezető ellenőrző pont és a fő bejárat, előre az út az army warehouse-hoz vezetne míg balra fordulva a yantari belépőkapuhoz vinne az út érdemes felpillantani és kicsit balra nézni. Lesz ott egy fentről levezető létra a szemközti épületen és egy kis erkélyszerűség. Van ott két szétlőhető láda. A küldő tartalmaz egy halom 9x19-es spéci lőszert meg páncéltörő skulókat 5.45-ös stukkerekhez (3-3 csomagot ha emlékezetem nem csal). Jó kis tartalék vagy kiegészítés tud lenni ez is a játék korai, de akár kései szakaszában is.

  • sagajr78

    tag

    válasz sagajr78 #3466 üzenetére

    Elrontottam. A busz arrébb van szóval ne ott menjen az ember a fal felé mert ott már nem talál artifact-ot (vagy ha igen hát nem azt). Tehát a kerülőnél csak azt a kis épületet kell megkerülni amihez fent 2 cső vezet.

  • sagajr78

    tag

    válasz Antonius1978 #3469 üzenetére

    Nagyon halványan látszik a Forest térképen az eye of the storm jelölés amennyiben mind az 5 infót megvetted tőle. Nagyjából középtájon lesz, de ha közeledsz hozzá észre fogod venni mert már messziről mennydörgésszerű hangot hallat a hely.

    Most speciel pont nincs egy sem a kérdéses artifact-ból, de akkor majd készítek valamit, noha úgy emlékszem akad fenn a neten kép róluk. Vagy a komolyabbakra gondoltál netán amit úgy lehet fabrikálni?

    Kis segítség azoknak akik most járnak Pripyaty outskirts-ben és akarnak egy jó kis páncélt. Az alsó részen ahová majd Petrenkó küld hogy menjünk az ottani bárba, van négy darab emeletes épület a "település" jobb szélén. Azok közül alulról a második (vagy mondhatnám hogy Ivancov tartózkodási helyétől lefelé a harmadik) felső szintjén az egyik szobában áll a sarokban keresztben egy kanapé. Érdemes beugrani mögé mert lesz ott egy SPP 99M ruci (kis tömeg nagyon jó védelmek) meg nem kevés lőszer is.

  • sagajr78

    tag

    válasz sagajr78 #3470 üzenetére

    Az alábbi linken lévő képen a doughboy a második sorban a második artifact. Na a kérdéses helyen kétszer találtam meg ezt az artifact-ot, másik két alkalommal mondjuk urchin-t sikerült ott találnom.

    artifact kép

    Az alábbi kép meg az aktuális kinézete a manusomnak. Az övén lévő vörös könnycseppszerű izé az Eye of Sauron, mellette egy Blue Beads (találtam), aztán két Ball of Twine (ezek miatt vannak a negatív értékek a páncélnál de ezek adják egyenként a 15%-nyi telepathy védelmet is, szintén talált cucc), majd két Rock jön és végül egy Flame.

    [ Szerkesztve ]

  • sagajr78

    tag

    válasz batman91 #3472 üzenetére

    +2%-ot ad valamelyik védelemre (ha jól emlékszem akkor talán bulletproof-ra), de nem ezért érdekes, hanem pár másik előállítható artifact alapanyaga.

    Az előző hozzászólásból meg lemaradt a pillanatnyi inventory kép.
    inventory

  • sagajr78

    tag

    válasz ericdrawen74 #3510 üzenetére

    Reload autosave (komolyan) és sprintelj míg oda nem érsz a harc helyszínére és le nem vadászod a környéken lévő Monolith katonákat. Ha megint nem sikerül akkor megint reload és try again. Megesik hogy mire odaérsz addigra egy sebesült monolith katona elszalad onnan vagy éppenséggel beesik egy bokorba de nem hal meg és csak szenved ezért nem lép tovább a feladat. Az sem árt ha legalább egy katona életben marad, ezért is kell sprintelni odáig, hogy mihamarabb beavatkozhass. Ezt addig próbálgassad míg nem sikerül.

    Jobb lenne mondjuk az autosave helyett egy még a sewers végén készített normál mentést visszatölteni biztos ami biztos alapon.

  • sagajr78

    tag

    válasz Habugi #3530 üzenetére

    A kitöréseknek nincs közük a beragadt küldetésekhez. Küldetésben ha jönnek akkor azok eleve jönnének.

    Állítólag (ezt a GSC lost alpha részlegében olvastam) akkor bukkan elő nem feladathoz rendelt kitörés, ha sokáig mászkál az ember egy adott pályán és kisebb feladatokat végez. A sokáig nem tudom pontosan mit jelent, de részemről eddig 5 alkalommal kaptam soron kívüli, nem feladathoz script-elt kitörést (1 blowout-ot és 4 pszichikai vihart). Volt amelyik simán csak jött miután már vagy két és fél órája ugyanazon a térképen barangoltam, volt ami előbb csapott le rám miután egy rakás feladatot végeztem cordon-ban a pda-n keresztül felvéve azokat és a sztorival nem haladtam.

    Beragadt küldetésem meg nekem is van (olyan ami nem javítható egy egyszerű map visszatöltéssel, egész pontosan a Freedom feladat mikor a vezérnek kell visszavinni egy cuccot amit nem akaródzik neki átvenni). Amellett is kaptam már spéci vihart.

    Feladatok teljesítésére meg nincs konzol parancs, így manuálisan sem lehet eltüntetni a beragadtakat. Azokra egy orvosság van, újrajátszani azt a feladatot ami beragadt.

    miklos3391:
    Jövő hét elejére van ígérve a következő patch aminél teljesen új játékot kell majd kezdeni.

    [ Szerkesztve ]

  • sagajr78

    tag

    válasz BandiHUN #3545 üzenetére

    Felesleges kivárni, mert amikor van visszaszámlálás akkor mindenki fedezékbe vonul és ott is marad míg véget nem ér az égiháború. Így nem fognak tőle kipurcanni.

    Ez alól két kivétel van csupán, amikor nincs visszaszámlálás csak lecsap a "vihar". Mindkettő script-elt, fő sztorihoz kötődő jelenség. Egyik a Radar területen lesz és az bizony letakarít szinte mindenkit (egyedül egy NPC-re nem hat a dolog), a másik meg majd Countryside-on történik meg és láthatod is hogy kinyírja körülötted az élővilágot mikor lecsap rád.

    Az összes többi helyzetben mindig van minden NPC-nek ideje arra, hogy fedezékbe vonuljon és ezt meg is teszik így nem lesz rájuk semmilyen hatással a dolog.

    Maci2013:
    Jó kódot állítasz be? Az első szám 2-es a második 9 a harmadik meg 5?

    [ Szerkesztve ]

  • sagajr78

    tag

    válasz ericdrawen74 #3556 üzenetére

    Ennél azért lehetnél konkrétabb, hogy mégis melyik feladatban, hol/kitől vetted fel és így tovább, csak mert 2 helyen is lehet tranzisztoros feladatot kapni.

    Az egyik hely a Construction Yard ahol a Stalker boltostól kapsz feladatot. Ő pontosan megmondja hol keresd a kért két cuccost (tranzisztor és szerelő csomag). Egyiket a banditák tanyáján, másikat a szivattyúállomáson a tartózkodási helyével szemközt.

    A másik hely ahol ilyen jellegű feladat kapható az meg Countryside után van. A kérdéses cucc pedig, a másik két alkatrésszel egyetemben, egyazon helyen van, szétverhető ládákban a beomlott bejáratnál ahol nem tudsz lemenni a brain scorcher-hez.

  • sagajr78

    tag

    válasz SchmittFire #3600 üzenetére

    Ez elvileg egy lezárt, kihalt terület (már embereket tekintve) miért vár mindenki folyton harcokat meg támadók hullámait? Veszélyes területeken nem fognak tömegével (igényelt mennyiségben) csatangolni az emberek és állatok, főleg hogy belepusztulhatnak a dologba. Inkább pár helyen koncentrálódnak kisebb csoportokban ahogy tennék azt a valóságban is.

    Bizonyos helyek csak töltelék szerepet töltenek be (például a Forest map csak azért van benn, hogy legyen plusz egy útvonal amin kocsival el lehet jutni a bárhoz így az autózni vágyók igényeinek akarnak vele megfelelni), illetve vannak olyan helyek ahol harc nélkül át lehet menni de ha valaki kekeckedni akar akkor több tucat ellenféllel is szembesülhet (például a Radar a maga 30+ Monolith katonájával akiket le is lehet ölni de kényelmesen el is lehet menni mellettük).
    A countryside tartogat pár érdekes helyszínt és különleges loot-ot, de aki nem akar vele foglalkozni az a két végén elhelyezett (nem az ember arcába bedobott) autóval könnyedén átmehet rajta gond és probléma nélkül.

    A helyszínek fel vannak töltve kellő mennyiségű lénnyel, számtalan megkeresésre váró elrejtett cuccal, rengeteg anomáliával és artifact-al. Több lény, pláne ember nem lesz (ez olvasható a GSC-n Dezo válaszait böngészve). Pár helyen változni fog az emberek eloszlása de ez minden.

    Amennyiben akkor gyilkoltál banditákat és monolith katonákat mikor haverkodni kellett volna velük, akkor azt a bad reputation-t már nem tudod kijavítani. Egész egyszerűen túl sok áldozattal járt a dolog. Várd meg míg majd ők támadnak rád és csak azután lőj vissza. De míg haverok addig nem szabad rájuk lőni, különben emberenként esik pár ponttal a reputációd. Mondjuk ez általában minden helyzetre igaz. Amíg nem ér támadás addig ne támadj mert elterjed a híre a dolognak.
    Ha ezt elkerülöd akkor a játék vége előtt már jócskán good reputation besorolásod lesz (főleg ha mellette még szorgalmasan csinálgatja az ember a kereskedők/NPC-k feladatait is, különös tekintettel a veszélyforrások likvidálására).

    A kérdéses helyen lévő pottyantóshoz egy található térkép segít odatalálni (amit Forest-ben lehet megtalálni egy ládában - maga a térkép láthatatlan, nincs ikonja - amennyiben megvásároltad a szükséges infót a bárban lévő csuklyás manustól, ez amúgy az a másik hely amit említesz tehát a sziklaszál az erdő közepén amit rengeteg elektromos anomália vesz körbe). A ládában egy Duty fejlett páncél, egy Vintorez sniper puska, lőszer és némi egyéb ellátmány van egy Eye of Sauron artifact kíséretében.

    De van még több egyéb, elrejtett stash is, amik egy részéhez bizonyos típusú ellenfél kinyírása szükséges, hogy esélyed legyen megkapni, mások beszélgetésekből, feladat elvégzéséből szedhetőek össze jutalomként vagy ugye vásárolhatóak. Csak jó alaposan fel kell deríteni mindent hozzá, ahogy a nem stash-ben eldugott, számtalan hasznos cuccért is (potya páncélok a legváratlanabb helyeken, jó fegyverek, értékes artifact-ok és még sorolhatnám).

  • sagajr78

    tag

    válasz megtorlo222 #3607 üzenetére

    SchmittFire:
    Én találkoztam többször is mászkáló stalker csoportokkal olyan helyeken amik nem kiemelten veszélyesek vagy elzártak (nem véletlenül nem lehet kezdetben akárhová eljutni). Nem egyszer kapartam is össze belőlük nyöszörgő félhullákat akiket elrendezett az élővilág és felgyógyítottam őket (jó cselekedetnek számít ez is ami növeli a reputációt).

    Egyes pályákon, ahová kezdetben nem lehet átjutni vagy szoros ellenőrzés alatt vannak tartva valamely kemény frakció által, netán szimplán csak megölnék az illetékteleneket, nem is lehetnek szabadon mászkáló stalker brigádok mert levadásszák/levadásznák őket a helyiek. Így például Radar és utána lévő pályák, vagy épp Pripyaty (mely szoros monolith kontroll alatt van ők meg lőnek mindenkire), netán Dead City (mercenary ellenőrzés alatt akik szintén lőnek mindenkire).

    A többin (így például Garbage, Dark Valley, Cordon, Rostock és Rostock Factory, Yantar, Army Warehouse zsoldosok eltakarítása után, Swamp - a doki melletti házban tartózkodó stalkerek kijöttek és az úton mászkáltak -, meg Dead City-ben futottam bele kempingező Freedom katonákba a jobb felső sarokban akik később mászkáltak is másmerre, illetve némi alapos takarítás - élővilág, különösen pár sunyi bloodsucker és egy nagy halom zsoldos - után még darkscape is) vannak vagy lesznek kisebb felderítő Stalker csoportok. Még construction yard-on is szaladtam bele a banditák és burer-ek meg zsoldosok kitakarítása után pár nappal vígan piknikező stalker trióba meg egy vadászó csapatba is akik a vadröffencseket takarították el lelkesen. Ami kimaradt a Radar (ez öl míg ki nem kapcsolja az ember a brain scorcher-t), Pripyaty, Countryside, Metal factory és ChNNP.

    megtorlo222:
    Amennyiben Yantar-ba már eljutottál úgy oda is be tudsz már menni (mivel Yantar-ban tartózkodik egy kutató aki oda küld el egy feladat végrehajtása miatt).

  • sagajr78

    tag

    válasz Antonius1978 #3616 üzenetére

    Felfelé kell menni. Annak a nagy hodálynak a tetejénél van a kijárat.
    Alul találsz egy kivilágított bejáratot (lényegében egy kis terem aminek az egyik ajtaja nyitott és onnan van a felfelé vezető hosszú út) ahonnan szépen szintről szintre végig lehet felfelé törekedni míg végül eléred a kijáratot.

    Magyarán előbb nézz alaposan körül talajszinten a kerítések mentén (középre felesleges menni, maradj a kiépített részeken).

    A karika meg csak tájékoztató. Ha nincs benne a zöld célkereszt akkor másik szinten leledzik a célod.

    [ Szerkesztve ]

  • sagajr78

    tag

    válasz megtorlo222 #3619 üzenetére

    Pedig kapsz csak neked kell kérned. Erre külön fel is hívja a figyelmedet egy bizonyos kutató akihez át lettél küldve, míg a főnöke a bunkerben a pda-dat bütykölte az army warehouse-ból visszahozott kristállyal. Megkapod a "javított" pda-t aztán lehet visszamenni a barakkba a kutatóhoz feladatról érdeklődni és lőn, kapsz feladatot.
    Azt ha már ott vagy akkor egy füst alatt el is hozhatod a bárban a csuklyás alaktól megvett infókból megismert stash tartalmát aminek következtében a countryside-on megjelenik egy új, elhozható komoly stash.

    X10 labornál (brain scorcher lekapcsolása) nem kell sehol sem maszkot húzni. Az egy másik labor (ahol a psy erősítőt kell lecsapni és ehhez előbb két biztonsági kapcsolót kiiktatni amiből az egyik az alsó szinten van ami el van gázosítva alapjáraton) de ott úgy is megoldható a feladat, hogy ne kelljen gázálarc sem (ki kell nyírni a poltergeist-ot a saját kis szobácskájában és már nem lesz elgázosítva az alsó szint).

    Kódokat meg érdemes a látomásokként megjelenő fickók diskurzusaiból gyűjteni, odafigyeléssel (merthogy nem lesz leírva sehová). X10 laborban meg mielőtt odamenne az ember az álomban a kapcsolókhoz lehet diskurálni más kutatókkal és azok is elböffentenek pár infót. Füleket tehát hegyezni.

    Malakyel:
    Ott nincs raidoaktivitás. Ami kinyír az a brain scorcher és ezt úgy tudod elkerülni ha a visszaszámláló nullára esése előtt lecsapod mind a 4 kapcsolót amiket korábban mint Gordon Freeman az álomban, felkapcsoltál.

    [ Szerkesztve ]

  • sagajr78

    tag

    válasz sagajr78 #3620 üzenetére

    Az előbb butaságot írtam, kevertem a X16-os brain scorcher-t meg a radar-ról nyíló X10-es labort. :W

    X10-ben ettől függetlenül nem kell gázálarc csak ki kell nyírni a poltergeist-ot ami fent az egyik teremben van ahol egy kör közepén térdel egy kutató szellemképe és ha bemegy oda az ember akkor jelenik meg.

    Malakyel:
    Ott tényleg van sugárzás, de nem vészes amennyiben jó öltözékben mentél be oda. Bármi emgteszi amine kvan legalább 80%+-os sugárzás elleni védelme (eddigre már találhattál és vehettél is ilyet, ennek hiányában marad a gyakori x-rad gyógyszer használata).

    Itt csak két biztonsági kapcsoló van, aztán ha azokat átkapcsolta az ember akkor majd utána tudja a kódos ajtót nyitni. Odabent lesz a 4 kapcsoló a psy bizbaszhoz. Mielőtt azokat megcibálja a játékos egyen és igyon a karaktere, mert aludni fog és közben esetleg éhen/szomjan talál pusztulni.

  • sagajr78

    tag

    válasz (Piro) #3624 üzenetére

    Piro:
    Be van jelölve a térképen. A radar térképen van amit keresned kell, fenn egészen a monolith őrizte épületcsoportnál a bal felső sarokban. Odajutni úgy lehet hogy továbbmész a bal középső kilépési ponthoz, ott lesz egy falszakasz ami mögé ha bemész akkor pont odavisz a kerítés mögötti rész ahová menned kell. A cuccok ahogy írja is a program, egy kis kapcsolószekrényben vannak.

    megtorlo222:
    1.
    Visszatölteni egy olyan mentést amit azelőtt késíztettél, hogy beléptél az adott területre. Ha onnan sem segít a dolog akkor belefutottál az egyik esetleges hibába ami némelyeknél előjön másoknál nem. A GSC fórumán találsz rá megoldást a Serious csomagban. Vagy kibírod azt a pár napot amíg jön az új patch és majd újrakezded azzal.

    2.
    Nem hiba, írja is minden kreáláskor a siker esélyét (maximum 65%). Ha nem jön össze a dolog akkor blue vagy green parasite lesz az eredmény. Ments egyet mielőtt elkészülne a cucc és ha nem sikerült töltsd vissza.

    3.
    Milyen skill-eket? Meg mit akarsz aktiválni?

    capulet75:
    A feladat írja mit kell csinálnod. A kutató meg részletesen elmondta. Menj le a föld alá ott ahol az a stalker adta neked a feladatot és menj végig mindaddig míg el nem érsz egy olyan szobába amiben jó magas polcok vannak meg két jó nagy ajtó. Itt lesz a teremben az egyik polcon a wires amiért ide lettél küldve. A puska meg a mögött a nagy ajtó mögött van ami mögött nem zombik vannak hanem egy tucat bloodsucker. Ott az egész hely egy beomlott iroda után majd egy kis raktárban végződik és ebben lesz a puska amit a stalker kér (jutalmul ad egy SEVA suit-ot de ahelyett meg ott van a Dead City-be vezető út mellett egy beásott bunker amiben a polcokon a bejárattól balra lehet találni egy nagyon jó és erős katoani ruhát ami szinte mindenben jobb a SEVA suitn-nál).

    Kijönni meg ugyanott kell majd ahol bementél.

    [ Szerkesztve ]

  • sagajr78

    tag

    válasz megtorlo222 #3649 üzenetére

    Ja hogy az a skill... Ahhoz elég volt annyi, hogy vettél egy skill USB-t (a patch előtt volt kapható ez az a kék színű) és használd. Csinálni amúgy nem csinált és csinál semmit mivel ez a funkció meg amit hozzá terveztek jelenleg még nem aktív. Majd a következő patch után talán lesz szerepe.

    Mi a szar a X10-ben? Ugyanolyan gyorsan és problémamentesen megcsinálható mint a X18. Max 10 perc és ebben benne van a 2 Burer meg a poltergeist kinyírása is és akkor még csak nem is siettél. Bemész, lecsapod a poltergeist komát a teremben ahol majd megjelenik (enélkül kénytelen leszel gázálarcot használni ha lenn akarsz csinálni bármit is), lekapcsolod ezen a szinten a biztonsági kapcsolót azt mész egy szinttel lejjebb, felszedve közben szépen a halott kutató mellől a pda-t amin a kód van az ajtóhoz, odalenn kinyírod a két burer-t meg lekapcsolod a második biztonsági kapcsolót aztán begépeled a kódot az egyetlen kódos ajtónál, bemész és lekapcsolsz 4 kart azt ennyi. Kis bejátszás meg KO és aztán jöhetsz is kifelé. Zombikra még a lőszert is felesleges pazarolni, patkányoknak meg egy puskagránát elég azt fekszenek csapatosan lefelé. :)

    A kérdéses modot meg a SLAM pack nevű topikban keresd a Lost Alpha topikok között.

    De itt van a közvetlen link az egész gyűjteményhez (innen neked a bugfix kell):
    [link]

    Mivel egyes dolgok eleve mentésre kerülnek a save során, így bizony könnyedén megeshet, hogy új játék kezdése nélkül nem tudja orvosolni a problémát ez a csomag sem, de egy próbát mindenképp megér a dolog.

    [ Szerkesztve ]

  • sagajr78

    tag

    válasz megtorlo222 #3655 üzenetére

    Milyen txt fájl? Felülről az ötödik link a *S3r1ous Bug Fixes v2.51. Ez egy 55 megás csomag. Egy komplett gamedata mappa és még sok minden más. Csak felülírod vele a sajátodat azt hajrá.

    A save-ek átrakosgatása nem megoldás semmilyen problémára.
    Nem a save helye a gond, hanem a save során abban lementett alap adatok amik miatt a hiba már a mentésben magában van eltárolva. Számtalan dolog elmentésre kerül a mentés során, alap dolgok is és azok ha menet közben változnak (mert kicserélsz pár fájlt mondjuk vagy változtatsz a tartalmukon) az problémát okozhat. Ezért is kell majd új játékot kezdeni a friss patch után is, mert bár betöltheted a régi mentésedet is, a változások nagyon nagy része akkor lép életbe mikor elejétől indítod a játékot és később nem jelentkezik, míg mások a változás miatt esetleg betölthetetlenné teszik a játékodat.

    Csinálj egy biztonsági mentést a gamedata mappádról (másold ki valahová) azt írd felül a rar-ban lévővel és próbáld ki. Ha minden jól megy akkor nem alapvető hiba miatt nem tudsz továbblépni és így a javítás segít rajtad. Ha a hiba mélyebben leledzik, akkor a javítás nem oldja meg csak egy new game.

    [ Szerkesztve ]

  • sagajr78

    tag

    válasz megtorlo222 #3701 üzenetére

    Amit ott javítani lehetett azt megtette a bugfix csomag. Amennyiben nincs változás akkor az a hiba amit korábban is írtam, hogy a mentésedben eltárolt adatokban keresendő a probléma forrása. Azt nem tudod már megváltoztatni sehogy, így marad a new game, mert folytatni nem tudod a jelen problémád mellett a játékot.

    Ha lenne még olyan mentése amit azelőtt csináltál hogy felvetted Voronin-tól a kérdéses feladatot, akkor speciel a bugfix segített volna rajtad ebben a helyzetben, mert abban még nincs elmentve Voronin párbeszéd "csomagja" ami a feladathoz kötődik. Utána lévővel már cumi van mert már az elmentett adatokhoz fog fordulni a program.

    Azt az egy-két napot meg már kibírod míg érkezik az új patch és akkor meg amúgy is új játékot kéne kezdened.

  • sagajr78

    tag

    válasz Antonius1978 #3722 üzenetére

    Antonius1978:
    Abban a teremben (ahol a rámpa mögül felvetted az elemet meg pattognak a mindenféle lángnyelvek és szikrák) kell megkeresned egy létrát és azon felmászva eljutsz a wishgranter-hez ami számtalan, a karakter halálával (vagy hasonlóval) járó rossz befejezéshez juttat. Ne bánd hogy kihagytad.

    A hiba meg nagyon keveseknél de előfordul. Oka nem egykönnyen beazonosítható, mert valami összekuszálódásból adódik, de ez egyénenként változó, hogy kinél mitől). A probléma egyik lehetséges megoldása, hogy megdobálod az ajtót (beragadt ajtók kinyitásának egyik módja hogy hozzávagdosod a fegyveredet) vagy simán átsétálsz rajta a demo_record 1 konzol paranccsal (ilyenkor a bal egérgomb lenyomásával haladsz előre és ha úgy gondolod eleget mentél már akkor csak nyomsz egy neter-t és visszatérsz normál módba).

    cs1rk3:
    Nagyon alaposan járd be és figyelmesen kutasd át Rostock területét (ahol a bár is van ha így könnyebb beazonosítani) és megleled a hiányzó információkat, ami után haladhatsz tovább a kereséseddel. Figyeld a hangjelzést ahogy a játék tanácsolta.

    [ Szerkesztve ]

  • sagajr78

    tag

    válasz virkir #3739 üzenetére

    Azt az egyet nem lehet lelőni (amúgy néhány páncéltörő skuló elég a motorjába és leesne vagy egy RPG találat vagy egy szépen ívelt gránátvetőből indított gránát, ami a rotor tetejét kapja telibe szedi lefelé egyből, míg ha csak az alját vereti az ember páncéltörő lövedékkel akkor vagy 2-3 tárral is bele kell pumpálni a kopterekbe mire leesnek). El kell előle pucolni (nem viccből ajánlja a program a kocsival menekülést, bár gyalog is megoldható a dolog).

  • sagajr78

    tag

    válasz (Piro) #3745 üzenetére

    Piro:
    Nem viccből javaslom mindenkinek aki kérdi, hogy arra a helikopterre felesleges lőszert pazarolni. :DDD
    Az az egy olyan zavaró röppencs a játékban, amit nem lehet lelőni, mert sérthetetlen.

    Az összes többi simán leszedhető (még kézifegyverrel is csak jó helyre kell célozni vagy ha nem akar célzással vesződni az ember akkor jó sok skulóval ki kell tömni, ha egy mód van rá páncéltörő lövedékkel), de ez a gép nem. De legrosszabb esetben is egy RPG találattól leesnek.

    Ha emlékezetem nem csal, akkor talán még a következő pályán sem hajlandó leesni a drága, csak majd miután meglátogatta az ember a vonat alagút végében lévő új kis játszópajtásait, na utána már le lehet kaparni az égről. Dark Valley-ban ennek a gépnek a szerepe áthajtani a játékost a következő pályára.

    Antonius1978:
    A helikopter képes átlőni a fán (egyeseken mindenképpen mert hiányzik a collision box-uk így azon a játékos is lazán keresztül tud sétálni) a gépágyújával ha nem is mindig, míg a rakétáit meg pláne nem zavarja a fa ottléte vagy nem léte.

    [ Szerkesztve ]

  • sagajr78

    tag

    válasz megtorlo222 #3750 üzenetére

    Attól, mert nem lett külön leírva hogy javítják, attól még javításra kerülhet a kérdéses bug is (ami egyébként nem mindenkinél jön elő érdekes módon).

    Ha kijön a patch, legjobb lesz ha nyomsz egy uninstall-t, majd felteszed a játékot meg az új patch-et. AZ Uninstall azért kell, mert például a kérdéses bugfix egy része házilag kreált tartalmat is hozott a játékba, belepiszkált a dolgok megjelenésébe és ha ez benne marad a patch-elt játékban akkor olyan hibákat generálhat még új játék indítása esetén is, amikkel raklapszámra kapod majd az érhetetlen fagyásokat és kimaradásokat.

    Bugfix-ből majd azt tedd fel ami kelleni is fog neked ha szükség lesz rá egyáltalán. Magyarán ne olyat pakolj fel ami 1.0013-hoz készült hanem majd olyat ami a 1.3002-höz. Legalábbis ha nem akarsz magadnak extra ősz hajszálakat vagy opcionálisan kopaszságot a hajtépés miatt. :)

    miklos3391:
    3652-es hozzászólásban ott a link. Azok a bugfix-ek nem hivatalos bugfix-ek és a jelenlegi aktuális patch-elt játékhoz vannak. Egyes hibákat nem tudnak javítani ha nincs mentésed az adott hiba (például be nem következő párbeszéd) előidézése előttről (ez annyit tesz hogy ha egy feladatnál majd egy párbeszéd nem akar megtörténni akkor ha biztosan el akarod kerülni a problémát akkor tölts vissza egy olyan állást ahol még nem vállaltad el a feladatot, mert sok adat között a hibásakat is eltárolja a save és hiába lesz fenn a javítás nem ahhoz az adathoz fog hozzányúlni a játék hanem a save-ben lementetthez).

    Amint kijön az új patch, az összes bugfix-et mindenestől el kell tüntetni (legjobb egy teljes uninstall mert csak az a biztos) ugyanis ha fennmarad bármi is belőle az potenciális hibaforrás.

    [ Szerkesztve ]

  • sagajr78

    tag

    válasz Silentfrog #3794 üzenetére

    Amennyiben fenn van neki a 1.30013-as patch, akkor nem kell vennie, kapja amikor a feladatot megkapja Veles-től. Aztán használja a ketyerét (bármikor, bárhol, nem számít) és onnantól aktív lesz minden letölthető adat bármely gépről a játék végéig (meg akár utána is).

    Venni még a patch előtt kellett, mert akkor nem adta oda (nem azt adta oda) Veles.

  • sagajr78

    tag

    válasz Silentfrog #3802 üzenetére

    Az azért túlzás, hogy az elején, én inkább úgy mondanám, hogy közel a feléhez (attól függően, hogy áll a Yantar-ban folytatódó fő sztorivonal. Lényegében onnan gyorsulnak be az események.

    A kérdéses problémára megoldást jelent ha felteszi az ember a bugfix-et ami már többször is volt linkelve itt a topikban. :)
    Utoljára a 3652-es hozzászólásban. Az javít kismillió ilyen problémát. Ha biztosra akar menni az ember akkor legyen olyan mentése ahol még nem vette fel a Greben-es feladatot, mert a save fájlban lementésre kerülnek olyan információk amik ha meg is változnak (például javításra kerül egy párbeszéd) arra tojni fog mert csak a save-ben lévő elmentett infóval fog dolgozni ahol ha hibásan szerepel a dolog akkor hibás is marad. Mondjuk az esetek úgy 25%-ában van hogy kezelni tudja a helyzetet csak a biztos sikerhez jobb egy korábbi helyzetből indulni mert akkor tuti javulás lesz.

    Egyébként én nem találkoztam akadással a grafikában, ahogy a quickload fagyás sem jött elő nálam. Egyetlen eset volt ez alól kivétel, mégpedig ha kinyírták a manusomat és nem vártam meg míg visszajön a main menu hanem azonnal rácsaptam a quickload-ra. Na ott valóban kifagyott de ott érthető is miért. A kifagyó pda kommunikátor is csak akkor jött elő nekem, ha a hozzá rendelt gyorsbillentyűvel nyitottam meg, ám ha előbb a pda-ba mentem be egy másik opciójába és onnan váltottam akkor azzal sem volt bajom.

    Az egyetlen igazi problémát én a kódok keverésében látom. Sokszor nem azt a kódot adja meg a program ami az adott ajtóhoz kell hanem egy másik ajtóét.

    [ Szerkesztve ]

  • sagajr78

    tag

    válasz kutga #3805 üzenetére

    Betölteni be tudod majd az új patch után is a régi állásokat, de a mentésekben eltárolt hibák megmaradnak és számtalan változtatás lesz, ami új játék kezdéséhez kötődik és szintén nem jelenne meg ennek hiányában a régi mentéseket használva.
    Inkább emiatt kell az új játék kezdése majd (illetve uninstall meg újratelepítés ha valaki házi barkács modokat meg bugfix-eket tett fel).

  • sagajr78

    tag

    válasz kutga #3811 üzenetére

    Ne is bánd, hogy lelőtted. Annak a manusnak ott kell szobroznia, elmennie nem is lenne szabad onnan ha az ajtó közelébe mész.
    Mivel Duty tag vagy amúgy is ellenségesek lesznek veled (a két frakció "háborúzik" egymással), szóval a lelövése nem okoz sehol sem problémát. Kicsit menj távolabb, úgy hogy más ne lásson azt lődd le hangtompítóssal. Bemész, leteszed amit kell és tipli.

    Egy lehetőség a kinyírás elkerülésére (ez működik minden ajtóba beragadó helyzetben) hogy odagurítasz egy füstgránátot. Az nem halálos gránát de mindenki felveszi a nyúlcipőt miatta.

    [ Szerkesztve ]

  • sagajr78

    tag

    válasz kutga #3818 üzenetére

    Nekem csak egy helyen volt problémám a Duty küldetésekkel, ez pedig a Greben-es helyzet volt. A többi ment gond nélkül. A csempészd be a poloskát helyzet meg nem hibás ha az ajtóban dekkoló emberre gondolsz, annak úgy kell lennie. Neki az a dolga hogy ott álljon ( nagyon minimális az előre beállított mozgástere és ha bárki észrevesz téged a Freedom-tól akkor neki az a feladata, hogy beálljon az ajtóba és ne mozduljon onnan amíg valami okból nem kényszerül onnan elmenni vagy elhalálozik).

    A Freedom küldetéssora (egy feladat) egyébként szintén problémás (nem lezárható) és ugyanazon okból, mint a Greben helyzet a Duty esetében. Nem jól jönnek sorban a párbeszédek és ezért amikor elkészülsz a feladattal nem adja be a megfelelő beszéd opciót a játék.

  • sagajr78

    tag

    válasz kutga #3849 üzenetére

    Melyik Duty feladat küld oda? Meg mikor és kitől jön?

    Nem biztos ám hogy a grafikát vissza kell venned, csak válts módot. Van hogy nem akar valamilyen grafikai mód esetén ilyen hibával pályát betölteni (eredetileg még a patch előtt például Rostock-ba nem lehetett átmenni static lighting-gal meg még egy helyre azt hiszem pont Construction Yard volt a másik hely). Csak válts egy másik módra és próbáld úgy, hátha ennyi is elég neki.

    pisztoly:
    Amelyiknek kell a jelszava (amelyikről le kell tölteni az adatokat a kis zöld pendrive-ra amit előtte használnod kell) amellett ott fekszik egy hulla és mellette egy PDA a földön. Ez utóbbin van a jelszó (felvételkor kiírja de a PDA-don bármikor visszakeresheted).
    A többi gép jelszavát meg majd megkapod mikor visszamész az ezredeshez és ő elmondja (ezzel minden gépbe automatikusan be tudsz majd lépni). De azokon nincs semmi érdemi információ.

    [ Szerkesztve ]

  • sagajr78

    tag

    válasz Hurkaleves #3866 üzenetére

    Akkor nem voltál alapos. Ott lesz az a hulla, még a minimap is jelöli. Az odajutáshoz a liftaknán kell felmászni alulról a harmadik szintre (vagy a másodikra, a fene sem emlékszik már) és majd odajutsz hozzá. A liftaknákban (mindkettőben) ugyanis van ám létra is amit lehet használni, közvetlenül az ajtó mellett a falon (az egyik aknában az ajtó jobb oldalán a másik aknában a bal oldalon).

    Ja és ne feledd el felszedni mind az 5 dokumentumot, mert csak akkor halad tovább a sztori ha azokat is leszállítod a Duty főnökének (a letölthető adatok meg Veles-nek kellenek a SIN csókának akinek szintén vissza kell vinni a cuccokat mert az ő feladatait végezve folytatódhat majd egy ponton túl a sztori).

    [ Szerkesztve ]

  • sagajr78

    tag

    válasz kutga #3870 üzenetére

    Pedig van belőlük nem is kevés.
    Javaslom hajnali 2 és 5 között nézz szét minél több elektromos anomália környékén, azok ilyenkor szoktak dobni endurance növelő artifact-ot (nem nagy rá az esély de megvan, hogy ezen időszakban gyárt egy artifactot a kérdéses anomália ha ott vagy a közelében és aktív a karaktered nem pedig szunyál). Az infó a GSC-ről Stelas Stalker-től származik és megerősítette már 2 fejlesztő is a dolog valóságtartalmát.

    Más anomáliák más időpontokban gyártanak.

    Az egyetlen esemény amikor egy adott pályán minden anomália gyárthat az a blowout. Az alatt ugyanis soron kívül mindegyiknek lesz esélye a gyártásra, ezért hiszik sokan, hogy csak ekkor van artifact respawn, mert ez az egy ami igen látványosan visszahozza a felszedett cuccokat.

  • sagajr78

    tag

    válasz SaGa59 #3913 üzenetére

    Nem kell rábökdösni semmilyen artifact-ra a kreáláshoz. Ha vannak receptek, akkor azokra kell csak rábökni. Amennyiben van minden ami a kívánt új artifact-hoz kell, csak dupla katt a receptre és már be is rámolta a cuccokat a merger-be és lehet rábökni az indításra. Ugyanakkor a patch-elt változatnak ugyanaz a baja mint a patch után a javításoknak volt. Csak az első cuccot engedi létrehozni, szóval ha több recept van akkor is csak a receptek közül az elsőt hagyja gyártani. A nem hivatalos bugfix ezt is helyrehozta.

    pisztoly:
    Válts megjelenítés típust. Ha eddig static-ban nyomultál állj át dynamic lighting-ra, ha dynamic volt akkor keress másikat a lehetőségek között. Sokszor ennyi is elég hogy megoldódjon a probléma.

    Maci2013:
    Dehogy. Van annál sokkal egyszerűbb megoldás is. Első lépés hogy semmi Dx10, sőt akár vedd le static lighting-ra a beállítást. A második, hogy tekinteted fel ne emeld a karaktered lába előtti talajról. Mindegy mi történik, te csak bámuld a talajt és simán, gond nélkül átjutsz a problémás helyen ahol a kismillió effekt vágja ki az embert a programból. Ha nem látod azokat nem okoznak gondot. Ugyanezzel a megoldással fagyás nélkül letudható a szarkofág részleg is az erőműben.

    [ Szerkesztve ]

  • sagajr78

    tag

    válasz batman91 #3977 üzenetére

    batman91:
    Ami azt illeti, az új patch után is be lehet tölteni a régi mentéseket (ezt írták Dezoék is, nem azt hogy betölthetetlen lesz a korábbi mentések bármelyike), csak semmi nem fog változni, mert az újdonságok és javítások működésbe hozásához új játékot kell kezdeni. Tehát ha akarja, bárki folytathatja a régi mentéseivel is, csak így megfosztja magát a változtatásoktól, sőt akár egyes helyeken, a mentésben eltárolt és a játékban lévő adatok összeegyeztethetetlensége miatt, komoly fagyások lesznek tapasztalhatóak.

    pisztoly:
    Ha nem tudod betölteni akkor az corrupted lett, azon javítás sem tud segíteni mert maga a save fájl a hibás, mentés közben történt gikszer. Ezen tud segíteni ha több mentést használsz. Mindig használj legalább 1 manual save-et is, ne csak az autosave és quicksave opciókat. A manual save kevésbé hajlamos megdögleni.

    Wenzel:
    Általános széf kódja van. 123. Találsz benne némi kaját meg talán egy csomag kötszert.

    [ Szerkesztve ]

  • sagajr78

    tag

    válasz bacika #4206 üzenetére

    Az ok igen egyszerű. A gond az hogy beléptél a DUTY-ba. Meg lett ugyanis változtatva a viszony több helyen is a korábbi változathoz képest. Így például még régen alapból ellenségesnek voltak feltüntetve a SIN krapekok (bár 0-ás agresszivitással), most már nem azok, hanem semlegesek a frakció nélküli stalker emberek irányában.
    Kivéve ha beállsz a DUTY-ba. Őrájuk harapnak mert ellenségek (ahogy a Duty-ba beállva szó nélkül lőni fognak a Freedom emberei is ugyanezen okból). Ha beálltál a Duty-ba (márpedig a Greben féle feladat csak ekkor jön elő) akkor ki fognak nyírni. Vagy halasszad későbbre a beállást (nem kell kapkodni, ráérsz) vagy hagyd ki. Akkor majd nem fognak kinyírni.

    Az is halálhoz fog vezetni ha Fox kiszabadításakor halomra öli az ember a fogva tartóit a tárgyalás helyett. Ekkor ugyanis automatice ellenségesbe vált át a SIN frakció és bár engednek a kábulatból felkelni miután lecsaptak, de le fognak lőni, mert kinyírtad az embereiket.

    A pénzedet már nem fogják elszedni úgy hogy vissza ne szerezd mikor majd a városban jársz.

    Yantar-ba a kutatókhoz majd akkor mehetsz ha a SIN feladatait is elvégezted (ők küldenek le elsőként a föld alá a laborba a pendrive-val és ekkor kell onnan majd Petrenko-nak az 5 doksi is).

    [ Szerkesztve ]

  • sagajr78

    tag

    válasz Plazmacucci #4214 üzenetére

    Ebben a játékban mindenki kinyírható de akkor vállalni kell a dolog következményét. Meg aztán miért ölsz olyanokat akiket nem kell? Ez a bünti érte.

    A script sem rossz, hanem csak reagálnak egy ellenségre úgy ahogy azt kell. Ha nem ölnek meg azonnal mikor leütnek az a script hibás működése. Ugyanis ha megölted a SIN emberkéket Fox-nál vagy beálltál a Duty-ba (nyíltan ellenségesek egymással és nagyon agresszívak is egymás felé) túl korán akkor bizony ott meg kellene, hogy haljon az embered, ugyanis átsorolódsz a viszonytáblán semlegesből ellenségesbe és 0-ás agresszivitás értékből 1-esbe rosszabb esetben 2-esbe (a kettő között a különbség hogy utánad is megy-e levadászni téged és aktívan keres/figyel a jelenlétedre vagy csak akkor támad ha észrevett) így lőni fognak rád és megölnek ha lehetőségük nyílik rá.
    Ha tehát beálltál az ellenséghez vagy épp ölted az embereiket, akkor amennyiben valamiért megúszod a leütést, biztos lehetsz benne, hogy rosszul működött a script aminek ki kellett volna nyírni a karakteredet.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák