Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • SaGa59

    őstag

    válasz Sensut #27483 üzenetére

    Végig ugyan nem vittem, de emlékeim szerint azon a részen már túl vagyok és sikerült. Ott hagytam félbe, amikor Yantarból visszafelé kirabolnak a banditák és egy szál bicskával kell valahogy kivágni magam közülük a Vadvidéken (Rostock Factory). Pontosabban ezen már túljutottam, de a Bárba még nem mentem vissza, mert közben belevágtam a fordításokba.

    Ghostot mintha jóval korábban kellett volna megmenteni még Pripjatyban, amikor a Monolit ellenségessé válik, vagy közvetlenül az előtt. Ez után mutatják meg, merre lehet kijutni a városból a Mocsárba.
    Pontosan meg nem mondom, hogy csináltam, meg mintha több ilyen akció is lett volna (pl elkisérni a mocsár felé vezető kijárathoz, ahol szintén volt pofozkodás bőven), és biztos, hogy sokszor neki kellett futni, de megoldható. Csak előre kell rohanni, elintézni mindenkit...

    Sok olyan akció van, amit többszörre lehet megcsinálni, mert az erős fegyverek miatt könnyű meghalni, de csalni sosem kellett... Van, ahol előre lehet dolgozni (még az adott feladat felvétele előtt elintézni a később gondot okozó ellenséges erők egy részét), de nem mindig. Van ahol csak az után kerülnek be, amikor felveszed a feladatot. Pl mikor Pripjatyban a monolitosokat segítve kell elfoglalni a kultúrközpontot. Meg amikor ez a kisérgetős akció van.

    [ Szerkesztve ]

    STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

  • rétisün

    veterán

    válasz Sensut #27483 üzenetére

    félbehagytam, mert megbolondult egy kicsit (alighanem én csesztem el a gamedata mappák cserélgetésével :B ) de mindenképpen szeretném folytatni. majd ha elintéztem a csúnya rossz nácikat wolfensteinben... :U

    valóban elég idegesítő a harc, egy-egy ilyen feladatnak jó párszor neki kell futni (még szerencse, hogy itt nem az a balf**z fix mentési pontos rendszer van) de eddig minden harcból ki tudtam keveredni győztesen :P igaz, a legritkább esetben elsőre :B

    war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!

  • Sensut

    őstag

    válasz Sensut #27483 üzenetére

    Na, én megoldottam bazeg: visszaállítottam a játékos hitpointját az eredetire, s így már teljesen élvezhető a játék. Ez az "one hit kill" miatt képtelenség volt megmenteni Ghostot, mert én még csak nem is láttam az épületet, amiben van, ő már ki is jött onnan és a monolitosok egyből leszedték. Minden oldalról megpróbáltam belopakodni, de képtelenség. A megoldás az, hogy le kell rohanni a monolitosokat, csakhogy ez nem volt lehetséges amíg egy lövés leterített, mert ott négyen is négy oldalról lőnek rád, és azt se látni honnan. Így most sikerült elterelni a figyelmüket, és Ghost kettőt le is szedett az ajtóból, mire én nekirohantam és visszalöktem az épületbe így saját maga hülyeségétől védve meg őt, a qrva anyját :D . Kaptam néhányat a faromba, de nem haltam meg legalább. Ettől arrafelé csak rosszabb lenne azzal az alacsony hitpointtal, mert most visszaküldtek az erőműbe és ott egy egész sereg monolitos vár rám :O . Nem is tudom mi lenne, ha minden katona úgy tudna célozni, mint ezek. Egy zseb lőszerrel világháborút lehetne nyerni :U . Realitás a tököm...

    Ja, amúgy aki nem tudja, a golyóérzékenységet itt kell módosítani:

    gamedata\configs\creatures\actor.ltx

    "health_hit_part" értékét 1.0-ről kell cserélni alacsonyabbra, mondjuk 0.5 -re, és akkor a golyó kevesebb sérülést okoz. A ST2 ben máshol is vannak módosítások e tekintetben, gondolom a lőszereknél és fegyvereknél is, ezért a 0.05 lett a számomra optimális érték.

Új hozzászólás Aktív témák