Új hozzászólás Aktív témák

  • Balathruin

    veterán

    válasz Rony949 #34257 üzenetére

    Riot Gin: A teljes sebzést beszorozza az immunity érékkel és annyit vesz le. 0.4-et üt egy lövedék, 0.1 a fire_wound immunity, 0.04-et veszít. 0.2 burn, 0.05 immunity akkor csak 0.01-et veszít.

    Antonius1978: Teljesen érteni és átlátni elég bonyolult. Már a páncélzat (bonearmor, damages.ltx) is csak akkor számolható ha tudod a kódot. Ebben a CoC változtatásai miatt nem tudok most segíteni, de megkereshetem ha érdekel. Alapból nem is ugyan az a játékosnak mint az NPCknek.
    Egy lövedék sebzése a fegyver sebzése * lőszer sebzése - a veszített sebesség (lineárisan csökkenti a sebzést). Utolsó a légellenállás értékektől függ.
    Ahogy számoltad annak nem látom értelmét, persze attól függ mit akarsz. Reális vagy csak kiegyensúlyozott? Én mindkettőt csinálom (már amennyire lehet), de cserébe eszméletlenül sok idő.

Új hozzászólás Aktív témák