Új hozzászólás Aktív témák

  • SaGa59

    őstag

    válasz SaGa59 #27480 üzenetére

    Bocs, a kép nem jó. lemaradt a teteje, ráadásul a leíró is rossz hozzá.
    Ez már biztos, ellenőriztem, a kép is megfelelő, elvileg a pirossal bekarikázott fegyverről van szó:

    inv_grid_width = 6
    inv_grid_height = 2
    inv_grid_x = 0
    inv_grid_y = 45

    Az is biztos, hogy nálad valamiért minden el van írva, mert ez a puska 2x6 mezőt foglal, míg a bevágott képed szerint nálad csak 1x6-ot.

    A számítás módja a megfelelő helynek a következő:

    A bal felső 50x50 képpontnyi mező a 0:0 (ezen a képen az SVD van abban a pozícióban)
    Neked meg kell keresned az ui_icon_equipment.dds-ben azt a "mezőt", ami a puska képének bal felső sarkát tartalmazza és ennek a pozícióját kell beírni.

    A sztalker wiki úgy magyarázza, hogy azt a pozíciót kell megadni, ami a tényleges kép előtti pozíció balra és felfelé, mert nem jött rá az írója, hogy a mezők számozása nem 1-gyel, hanem 0-val indul...

    dds fájlt az xnview-vel is meg lehet nézni, ha telepítve van az xnview xnshellext kiegészítője. Jobb klikk a dds-en, a menüből kiválasztani az XnShell-t, majd a megnyíló kis képre bökve betölti az xnview.
    Ha mozgatod a kurzort a kép fölött, kiírja, melyik pixelre mutat éppen, abból ki lehet számolni, hogy hányadik "mezőn" jár. Osztani kell 50-nel és az egész értéket beírni a megfelelő gridhez, a tizedes rész és a maradék érdektelen. Azaz a 30. pixel grid értéke 0, a 78.-é 1, a 634.-é 12.

    [ Szerkesztve ]

    STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

Új hozzászólás Aktív témák