-
GAMEPOD.hu
Április 30-án a GSC Game World bejelentette az új projektüket, ami pedig nem más mint a S.T.A.L.K.E.R. következő epizódja, a Call of Pripyat.
Ez a 2. úgy nevezet "stand-alone" kiegészítője lesz a 2007-es Shadow of Chernobyl-nak, és ahogy ez lenni szokott, a fejlesztők most is eszközölnek számos fejlesztést.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sensut
őstag
válasz hubai1979 #26563 üzenetére
Köszi, megsasolom .
Közben haladtam egy kicsit a WOD-ben, nagyon tetszik a hangulata. A sztori meg a feladatok nem nagyon tolonganak, még mindig a képződmény nyomát követem miután már csapdába is csaltak, de nem is ez a lényeg. A készítők tudták hogy kell havassá varázsolni a Zónát, a hangulat, az atmosfear kiváló. 2 crashem volt, egyik miközben játszadoztam az AA beállításokkal, a másik a letehető hátizsák miatt (lásd SGM), mert megpróbáltam használni egy nyitott ládában.
Na de az NPC-k lopnak, mint a szarka. Itt nem lehet csak úgy elhagyni a cuccot, hogy majd visszamegyek érte. Nem, már jó messziről kiszúrnak a kalandorok és a szajrédnak annyi . Végre ez is összejött.
A hullák egy idő után eltűnnek, csak a fegyverek maradnak ott, ha épp nem jár arra valaki. A mutáns hullák viszont nem tűnnek el, ami egy idő után terhelheti a rendszert.
Vannak hóviharok a nyári viharok helyett és vannak ugye erőteljes kitörések is, meg minden ami kell.
A kereskedés emberbarát, Bagoly minden fegyvert megvesz, nem mint az alap játékban, csak épp a fegyver állapota nem legyen teljesen vérvörös. Az ingatlanok mind a helyükön vannak, az ingóságok viszont kikerültek vagy máshol lehetnek, még nem tudom, de egyelőre az eredeti sztorinak semmi nyoma.
Feltettem 2 ízelítőt a Youtubera:[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hozzászólás előtt olvasd el az összefoglalót!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen