Új hozzászólás Aktív témák

  • crashbandi

    csendes tag

    válasz velvet7 #183 üzenetére

    Nézd,én Ipon-tól vettem,meg is bántam. Tegnap vittem be,és kértem,hogy cseréljék ki nekem Razer Lachesis-re (magyarul levásárolnám az összeget),erre ők: Meglátjuk mit tehetünk....átvételi elismervényre azt írtuk rá,hogy: "A görgő hibás. Ha lehetséges a vásárló levásárlást szeretne."

    Erre ma megjött a válasz:
    A termék garanciális ügyintézése befejeződött, az üzletünkben
    átvehető, illetve GaranciaFutár szolgáltatás esetén 2 napon belül
    küldjük Önnek.

    Termék neve: ROCCAT Kone

    Udvozlettel,
    iPon Computer Kft.
    rma@iPon.hu

    Erre én írtam nekik,hogy akkor most ugyanazt az egeret kapom vissza?? Full kicserélve újra? Holott levásárlást kértem??

    ERRE A VÁLASZ:
    T.Vásárló !

    Természetesen nem ugyan azt kapja vissza ,mivel az hibás volt ezért a hatályos jogszabályok értelmében KICSERÉLTÜK Önnek ,be tud érte fáradni nyitvatartási időn belül.
    ----

    Magyarul: Kicserélték 1 zsír új KONE-ra..Hát szal nevetséges....én úgytudom,hogy élhetek ezzel a lehetőséggel,hogy levásárolom,de javítsatok ki ha tévedek.

Új hozzászólás Aktív témák