Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Pityu.

    nagyúr

    válasz WongFeiHong #16 üzenetére

    Nekem ilyenre van állítva és szaggatás mentesen megy

    Játékon belül meg ilyen

    [ Szerkesztve ]

    Az aki kérdez, öt percre tudatlan, de az ki nem kérdez,örökre tudatlan marad.

  • ripla

    őstag

    válasz WongFeiHong #57 üzenetére

    akkor nem tudom min volt, de a legnagyobbra volt állítva. a lényeg, hogy egy pillanatra sem röccent meg.

  • Synthwave

    HÁZIGAZDA

    válasz WongFeiHong #49 üzenetére

    Achievement-ek, fejlesztések, save-point rendszer, részleges hp-regeneráció..

    "Elsőre nehézkes még az első fokozaton is"

    Ezt egy kicsit nehéz elhinni, főleg, hogy konzolra is fejlesztették. Manapság meg mi kell? Instant sikerélmény.
    Itten alapból hard alatt nem kezdünk bele lövöldébe. :>

    "Ja és gamepaddal remekül irányítható."

    lololo. RAW mouse input a lényeg. Az van?

    SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.

  • ivana

    Ármester

    válasz WongFeiHong #74 üzenetére

    Itt pihen a szekrényben a 486-os amin rajta van, ideje lenne már előszedni :D És akkor már nyomok egy kis CC1-et is :))

  • Synthwave

    HÁZIGAZDA

    válasz WongFeiHong #74 üzenetére

    Az eredetit nemrég játszottam végig megint. <3 DOSBox.
    Ez volt az első FPS, amivel anno összehozott a sors (meg a Catacomb Abyss és a Blake Stone).

    HLUPAPA :>

    Nagy általánosságban (nem konkrétan ezzel a Wolf-fal) az a bajom ezekkel az új dolgokkal, hogy minden csak a látvány (ami számomra huszadrangú; gameplay >>> GFX anytime), amúgy meg egy konzolbutított, túlkönnyített, szájbarágós félinteraktív film, amit a monitoron nézel. Zéró kihívás.

    Az a feeling kellene, amikor huszonkettedjére indítod újra a DOOM II egyik map-ját, hogy Nightmare-en végigizzadd egyetlen pisztollyal úgy, hogy mindenkit lemészárolsz, vagy amikor az első AvP-t <3 (még 1999 - hú ,ez még multiban is nagyon adja) játszod marine-nel Director's Cut-on és egyes pillanatokban a táplálékbeviteli és KIviteli funkcióid felcserélődnek a 300-as pulzus és baráti hidegverejtékezés következtében az éjszakába nyíló ablakod alatt. :DDD

    Szerintem az egész műfaj a 7. generációs konzolokkal (pontosabban ezen konzolokra fejlesztett FPS-ekkel, ill. PC-s FPS-ek port-jaival) indult 90 fokos szabadesésbe. Lassacskán elterjedtek a rossz trendek, az újgenerációs népek kajálták, mára meg ipari standard lett az, amire a '90-es években csak egy * -> DEL gombkombinációval reagált volna az user-ek 90%-a.

    Ha ez az új Wolf tényleg tud 15-20 órát első végigjátszásig, az valóban dícséretre méltó; az utóbbi években a 4-6 óra a jellemző - ami lássuk be, egy vicc.
    Tény, hogy próbáltak a játékmenet egyes elemeiben visszanyúlni a hőskorszakig, de csak nem tudták levedleni teljesen a new school konzol-generáció igényeit - lsd. ominózus részleges regeneráció, save point, achievment-ek, upgrade-ek. Ez persze nem a fejlesztők, mindinkább a játékostársadalom hibája, de őszintén szólva szívesebben vettem volna, ha niche-re törekednek, aminek a célközönsége a hc veteránok. Persze így az eladások is moderáltabban alakulnának, szóval nem élek álomvilágban, tudom, hogy az FPS-műfajnak, mint olyan, igazából befellegzett - mármint az eljövendő címek esetében.
    Mindenesetre az pozitívum, hogy nem hagyták teljesen elbutulni a dolgot.

    ------------------

    Igazából 2000 utáni FPS, ami valamennyire megmozgatott, az a DOOM 3, S.T.A.L.K.E.R., a Far Cry 2 és a CoD 4 volt. HL 2 még elment, de egy végigjátszásnál többet nem ért meg.

    A DOOM 3-at ugyi nem köll magyarázni, id Software, para, DOOM és még ha nem is mindenben ér fel a legendás elődökhöz, audiovizuálisan színvonalas kis sci-fi-horror flick, Nightmare-végigjátszás kötelező, expansion-nel együtt. Multiplayer so-so, de legalább ez is szénné butítható konzolból.

    A S.T.A.L.K.E.R. igazából a hangulatával fogott meg; számomra valamilyen oknál fogva "kedves" a reményvesztett, radioaktív pusztulat bizarr "szépsége" (Fallout-hívő jelen :) ), meg érdekel is a téma. Chernobylról és Pripyatról szóló szinte összes dokumentumfilmet, cikket, fényképet átnyálaztam, amit ép ésszel lehet találni, ezért nagyot dobbant a mellkasomban ketyegő szerkezet, amikor ez a játék kijött.Tény, hogy akadnak hiányosságai, de az atmoszféra az nagyon ott van, a nehézség sincs túllámásítva. Casual-szinten még multiplayer-ben is egész szórakoztató.

    Far Cry 2: Érdekes, hogy ez tetszett. Mármint az első rész nagyon hamar a süllyesztőbe ment, de ez szerencsére túltett az elődjén. Ami nagyon bejött, az a játékos szabadsága az amúgy nem kis méretű map-on - oda mész, ahova csak akarsz. Ha messze van? Behuppansz valami csotrogányba és elkarmageddonozol a célig. :> A hangulat is a helyén van (pedig nagyon nem szeressem a sivatagos / trópusi / afrikai tájakat). A level editor meg egyszerűen zseniális; bonyolultsága 1x1, pikk-pakk lehet érdekes és egyedi map-okat készíteni, amiket még rögtön editor-ból lehet tesztelni. Tényleg példamutató ez a pályaszerkesztő, több ilyen kéne.

    CoD 4: Na igen, a "blaszfémia". Amivel megfogott, az a movement volt. Mivel az engine id Tech 3 alapokon nyugszik, itt is van circle strafe, airstrafe, wallhug, overbounce, edge slide, butított rocket jump. Van mód igazán quaker-stílusban játszani, 6 m-eseket szökellve dezintegrálni az ellenséges erőket. A SZÖKELLÉS VERYFONTOS. :DDD
    Van raw mouse input és adott a lehetőség *.cfg-t írni - grátiszként a konzolparancsok közül sok azonos a Q3-ban megszokottakkal, így messzemenően jobban testreszabható, mintha csak egy menü szegényes beállításaiból lehetne mazsolázgatni.
    Bár a single player mosolyogtatóan könnyű és rövid, a multiplayer sem tartogat különösebb kihívásokat (még a ProMod sem), egy kis casual lövöldére teljesen jó online. Sajnos az utódai már messze alulmúlják.

    Ami még bejött, az a Dead Isle. Persze ez inkább ilyen akció-RPG / belső nézetes hack 'n slash (mintsem FPS) - szintén nem a nehezebb fajtából. Hibák itt is akadnak bőséggel, de a zombi apokalipszis megintcsak közel áll hozzám - valószínűleg ez jelentősen rádobott a játékélményre. Szívesen kipróbálnám online is, ismerőssel TeamSpeak-en, egy havazós téli estén.

    Régi nagyok közül, amiket szüvem kis sarkában őrzök, van egy-kettő, ami mindig újra előkerül a vinyó mélyéről - pl. DOOM / DOOM II, Duke3D, Shadow Warrior. Van egy varázsuk, amit ma már egyszerűen nem tudnak nyújtani az új játékok - sajnos.
    Meg hát ugye Quake, mint vallás :DDD, az FPS legtisztább formája. Quaker '97 óta, quaker a sírig, hehe. Megvolt az összes, szinte minden moddal egyetemben. Főleg a 3 (ill. az utóbbi 6 évben már ugye Quake Live) - 15 év alatt nem tudtam megunni, mindig van hová fejlődni és egy smart play vagy csudaszép frag (vagy akár csak a fluid advanced movement önmagában) ugyanolyan elégedettséggel tölt el, mint az első napon.
    (Na jó, 2002-2006 között volt egy pihenő időszak, de már megbántam. :>
    )

    (id Tech 3, id Tech 2, id Tech 1 & Build Engine 4 LYFE. :) )

    [ Szerkesztve ]

    SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.

  • katt777

    félisten

    válasz WongFeiHong #171 üzenetére

    Az is trainer-rel csinálta, aki azt végigvitte. Legalábbis elképzelésem sincs, az alagsorba hogyan lehet normál mód fölött lenyomni, ott is kellett pár nekifutás, pedig az eredeti Wolfenstein 3D-vel kezdtem az FPS-ezést. Persze senki nem fogja bevallani, hogy trainerrel nyomta le.

    [ Szerkesztve ]

    Funkcionális analfabéták kíméljenek!

  • katt777

    félisten

    válasz WongFeiHong #173 üzenetére

    Hidas rész nem gáz, fedezékből kell vadászni, übersoldatokat meg lerakétázni, vagy pl. vagon végében van töltő, szét lehet gyakni őket lézerrel (jobb gombbal szabászatilag becélozni!), végén meg összeszedni a páncélokat. Emeletes vagonokból én pisztollyal lövöldöztem ki a katonákat (headshot rulez), az távolra is pontos. Amikor sokan jönnek, érdemes visszafelé felfutni a rámpán a híd végébe, onnan leszedni az ellent, nem jönnek utánad. Lépcsőn bevágni pár gránátot übernek, + shotgun. Helikopterről leszedhető az első csapat kiszállás előtt, utána a második nem vészes, és lényegében át is jutottál minden nehézségen, komolyabb sérülés nélkül.

    [ Szerkesztve ]

    Funkcionális analfabéták kíméljenek!

  • katt777

    félisten

    válasz WongFeiHong #175 üzenetére

    A normális részeket meg lehet csinálni, az első übert (a krematóriumban, talán még talán), és a bossfightot az alagsorban kétlem. Viszont legalább megoldható, mert a 2009-es verzióban csak cheat-tel lehetett lenyomni a boss-t (nekem legalábbis nem ment másképp :B ). Logikailag persze, ha csal a játék, csalhatsz te is. ;) Ilyen szempontból az első AvP volt tökéletes, azt tényleg meg lehetett csinálni nehéz szinten, de kevés az ilyen játék, általában boss-nál behal az ember. A legrosszabb, amit mostanában láttam, az az Alien Rage volt, a pók még könnyű szinten is legyőzhetetlen volt.

    [ Szerkesztve ]

    Funkcionális analfabéták kíméljenek!

  • Prof01

    veterán

    válasz WongFeiHong #175 üzenetére

    Köszi, én megcsináltam! :D

    Four wheels move the body. Two wheels move the soul.

  • Prof01

    veterán

    válasz WongFeiHong #179 üzenetére

    :R
    Egyébként Über-en az a titka Deathshead legyőzésének, hogy mielőtt utána mész az alsó szintre jól feltöltöd az életedet (kb. 300-ig), illetve minden rakétát összegyűjtesz és csak azzal lövöd, meg párszor az LKW-vel. Így egész könnyen összejött. :)

    Four wheels move the body. Two wheels move the soul.

  • Prof01

    veterán

    válasz WongFeiHong #188 üzenetére

    A igazi laza, pörgős Wolfenstein játékmenetet egyébként a könnyű-normál szint adja, ahol csak mész előre és darálsz. A nehezebb fokozatok teljesen más, lopakodós, taktikus játékstílust követelnek meg. Pont ez a kettősség tetszik benne. :)

    [ Szerkesztve ]

    Four wheels move the body. Two wheels move the soul.

Új hozzászólás Aktív témák