Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Szederp

    csendes tag

    válasz Interceptor #27 üzenetére

    Ahhoz minden joga megvan mindenkinek, hogy azt mondja "szerintem ez Fallout". Ezzel a logikával csak az a baj, hogy nem érvelésen alapszik, tehát a polémiát abba is hagyhatjuk. Vagy szubjektív megítélés alá esik, hogy mi fallout és mi nem....és akkor bárki mondhat bármit, vagy megpróbáljuk felsorolni a játékelemeket és abból leszűrni, hogy mennyire metszi egymást a két halmaz. Ez utóbbi - remélem egyetértesz - objektívebb. Én ez utóbbit próbáltam meg.

    Ha pusztán a játék történetére és világára korlátozzuk a vizsgálódást, akkor a Brotherhood of Steel is megfelelő Fallout 3-lenne. Egy játéknak csak része a történet. Interaktív alkotásról lévén szó legalább olyan fontosak azok a játékelem és játékmechanikát érintő pontok amiket én felsoroltam és azok alapján bizony ez két különböző játék ugyanabban az univerzumban.

    [ Szerkesztve ]

  • Diopapa

    addikt

    válasz Interceptor #27 üzenetére

    "...egyszerűsítve van ami a mai korigények miatt.." Ezért dobták össze Kickstarteren az árát pillanatok alatt a Wasteland 2-nek vagy a Divinity-nek, vagy nézd meg hol tart a Star Citizen. Ennyit a "korigények"-ről... Chris Roberts szerint egyre bénábbak a játékosok mert a fejlesztők egyre egyszerűbb játékokat írnak, emiatt még bénábbak a játékosok stb.. Nézz be SG-n a Ryse of Rome topikba, alig jobb mint egy interaktív film, még is képesek néhányan elakadni, pedig még több fele sem lehet menni sehol benne.Szóval jó lenne tudni, hogy ez valóban a játékosok igénye-e, hogy minden egyszerű legyen mint a faék, vagy egyszerűen könnyebb beszórni a részletes modelleket / hangokat stb a motorba, mint pl normális AI-t programozni, komplex háttértörténetet kitalálni, stb..

    Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"

Új hozzászólás Aktív témák