Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • pakriksz

    őstag

    válasz BlackSoft #12 üzenetére

    "Hát én ezt a moncsit a 144hz 1ms miatt vettem :K Nekem a 60hz-nél laggoló hatást kelt már az egér mozgatása is, játszani meg nem tudok, mert végtelen képkésésnek tűnik... Ha ezt egyszer megszokod, akkor lejjebb nem akarsz menni."

    Ez főleg a placebo effekt miatt lehet, vagy amiatt hogy nem tudod hogy mi a különbség az input lag, és a képfrissítési gyakoriság között ;)
    Elárulom, mind2-t lehet ms-ben mérni de ezt leszámítva semmi összefüggés nincs köztük ;) Esetleg akkor van ha egy hulladék a megjelenítő elektronikája...

    [ Szerkesztve ]

    Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"

  • pakriksz

    őstag

    válasz gghrtz #40 üzenetére

    na ilyen amikor a hozzá nem értés még erős önbizalommal is társul :)

    nem látod szaggatottan, ugyan is az emberi agy 50 változásnál többet nem többet megkülönböztetni, a 60hz már azt is túlszárnyalja, szóval nem simít az ki semmit. A nagy képfrissítésű (és általában gagyi képminőségű) monitorok tisztán a 3D miatt érdekesek, amikor ugye minden képkockához 2 kép tartozik 1 helyett, hogy meglegyen a 3D hatás.

    "Ja, és ha lenne annyi agyad, akkor rájönnél, hogy Hz= 1/s, vagyis 60Hz-nél két képfrissítés között eltelt idő 16ms, 144Hz-nél pedig 7ms."

    Nem kell rájönnöm, tudtam róla.

    Tudod ez olyan mint a hangoknál a 24 bit, meg a 192 khz egyesek "hallják" de bizonyításkor problem van :)
    Mellesleg ezek a sok hertzek nem tévesztendők össze a TV-k sok herztével ahol ugye a valós képfrissítés helyett a mozgás interpolációt szokták ilyen egyszerű marketingszámokkal reklámozni.

    Szerk: azon a fejtegetésen a játék közbeni késésről nagyot röhögtem, köszi :D

    [ Szerkesztve ]

    Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"

  • pakriksz

    őstag

    válasz gghrtz #47 üzenetére

    A hangokat az elképzelt dolgok észrevételére hoztam fel, amikor bizonyos audiofilek szerintük hallanak olyat ami nem lehetséges, de már többször bebizonyosodott, hogy csak képzelik az egészet, teszten buknak.

    Szép álmodozást, a TN gyönyörű színei között ;)
    A játékokbeli FPS-től függő dolgoknak pedig annyi közük van a képfrissítéshez, hogy a vsync a képfrissítés szintjén maximalizálja az fps-t, semmi más. Az pedig hogy a játékban az fps-től függ a fizika viselkedése mindössze a gagyi programozásnak köszönhető mivel a fizikai képleteknél kimaradt a frametime-al való szorzás, amivel fps függetlenné lehet tenni a fizikát, ez tudtommal már csak a még mindig q3 motoros tákolmányú codoknál számít.

    [ Szerkesztve ]

    Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"

Új hozzászólás Aktív témák