- World of Tanks - MMO
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Escape from Tarkov
- Nintendo Switch 2 vagy amit akartok (találgatós topik most még)
- Dragon Age: Origins
- Marvel Snap
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Xbox Series X|S
- Starsand Island - A Harvest Moon nyomdokaiban
Új hozzászólás Aktív témák
-
pakriksz
őstag
válasz BlackSoft #12 üzenetére
"Hát én ezt a moncsit a 144hz 1ms miatt vettem Nekem a 60hz-nél laggoló hatást kelt már az egér mozgatása is, játszani meg nem tudok, mert végtelen képkésésnek tűnik... Ha ezt egyszer megszokod, akkor lejjebb nem akarsz menni."
Ez főleg a placebo effekt miatt lehet, vagy amiatt hogy nem tudod hogy mi a különbség az input lag, és a képfrissítési gyakoriság között
Elárulom, mind2-t lehet ms-ben mérni de ezt leszámítva semmi összefüggés nincs köztük Esetleg akkor van ha egy hulladék a megjelenítő elektronikája...[ Szerkesztve ]
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
pakriksz
őstag
na ilyen amikor a hozzá nem értés még erős önbizalommal is társul
nem látod szaggatottan, ugyan is az emberi agy 50 változásnál többet nem többet megkülönböztetni, a 60hz már azt is túlszárnyalja, szóval nem simít az ki semmit. A nagy képfrissítésű (és általában gagyi képminőségű) monitorok tisztán a 3D miatt érdekesek, amikor ugye minden képkockához 2 kép tartozik 1 helyett, hogy meglegyen a 3D hatás.
"Ja, és ha lenne annyi agyad, akkor rájönnél, hogy Hz= 1/s, vagyis 60Hz-nél két képfrissítés között eltelt idő 16ms, 144Hz-nél pedig 7ms."
Nem kell rájönnöm, tudtam róla.
Tudod ez olyan mint a hangoknál a 24 bit, meg a 192 khz egyesek "hallják" de bizonyításkor problem van
Mellesleg ezek a sok hertzek nem tévesztendők össze a TV-k sok herztével ahol ugye a valós képfrissítés helyett a mozgás interpolációt szokták ilyen egyszerű marketingszámokkal reklámozni.Szerk: azon a fejtegetésen a játék közbeni késésről nagyot röhögtem, köszi
[ Szerkesztve ]
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
pakriksz
őstag
A hangokat az elképzelt dolgok észrevételére hoztam fel, amikor bizonyos audiofilek szerintük hallanak olyat ami nem lehetséges, de már többször bebizonyosodott, hogy csak képzelik az egészet, teszten buknak.
Szép álmodozást, a TN gyönyörű színei között
A játékokbeli FPS-től függő dolgoknak pedig annyi közük van a képfrissítéshez, hogy a vsync a képfrissítés szintjén maximalizálja az fps-t, semmi más. Az pedig hogy a játékban az fps-től függ a fizika viselkedése mindössze a gagyi programozásnak köszönhető mivel a fizikai képleteknél kimaradt a frametime-al való szorzás, amivel fps függetlenné lehet tenni a fizikát, ez tudtommal már csak a még mindig q3 motoros tákolmányú codoknál számít.[ Szerkesztve ]
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
Új hozzászólás Aktív témák
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- Nincs több főgombos iPad, van helyette nagyobb Air és Pro M4 chippel
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- Sorozatok
- Kupon kunyeráló
- Ukrajnai háború
- HYTE THICC Q60: a legvaskosabb vízhűtés
- Milyen egeret válasszak?
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen